Dętka rowerowa Continental Conti-Tube
Oferta dętek Continental ułatwia znalezienie tej jednej, właściwej dla Ciebie.
przychylna dla użytkownika oferta odpowiada wielorakim rozmiarom, typom zaworów, ich długościom i konstrukcjom, jak jeszcze najróżniejszym rodzajom opon i stylom jazdy.
bogactwo dętek pozwala na właściwy wybór: dętka charakterystyczna jest dostępna we wszelkich wymiarach, oferuje najkorzystniejszy kompromis pomiędzy codzienną jazdą, a wagą,
podczas gdy w wersjach Light i Supersonic największe znaczenie ma waga i opór toczenia.
Każda dętka zaopatrzona jest na dodatek w nakrętkę redukcyjną/stabilizującą wentyl, która zapobiega zerwaniu wentyla podczas pompowania, polepszając równocześnie komfort pompowania.
Można stabilizować wentyl w otworze 8 mm i 6 mm.
Wentyle wykorzystywane przez Continental mają specjalnie profilowaną nakrętkę stabilizującą wentyl w obręczy.
Profilowanie nakrętki umożliwia jeszcze montaż wentyla w obręczach posiadających otwór o średnicy 8 mm (dedykowany dla wentyli samochodowych i dunlop).
Wentyle presta pompujemy przy użyciu skrupulatnie takich samych pompek co wentyle dunlop (rowerowe).
wymiar
Dętka pasuje do kół z oponami o rozmiarze w zakresie 26" x 1.75" - 2.5" (47/62-559).
W powyższym zakresie przekazana jest średnica kół do jakich dętka nadaje się, to jest 26" (ETRTO 559) oraz szerokość opon z jakimi jest kompatybilna: od 1.75" do 2.5" (ETRTO 47-62).
Przykłady rozmiarów opon do których może zostać użyta:
26" x 1.75" (47-559)
26" x 1.9" (48-559)
26" x 2.0" (50-559)
26" x 2.1" (54-559)
26" x 2.2" (55-559)
26" x 2.3" (57-559)
26" x 2.4" (60-559)
26" x 2.5" (62-559)
Producent: Continental
Wentyl: presta o długości 60 mm.
Średnica zewnętrzna zaworu: 6.5 mm
Nakrętka stabilizująca wentyl: tak, do otworów 6/8 mm
Waga: ~ 200 g
O systemie Unitube w dętkach Continental: