Dętka rowerowa Continental Conti-Tube
Oferta dętek Continental usprawnia znalezienie tej jednej, właściwej dla Ciebie.
przyjazna dla użytkownika oferta odpowiada wielorakim wymiarom, typom zaworów, ich długościom i konstrukcjom, jak ponadto najróżniejszym rodzajom opon i stylom jazdy.
mnogość dętek pozwala na właściwy wybór: dętka typowa jest dostępna we wszystkich rozmiarach, proponuje najlepszy kompromis między codzienną jazdą, a wagą,
podczas gdy w wersjach Light i Supersonic największe znaczenie ma waga i opór toczenia.
Każda dętka wyekwipowana jest dodatkowo w nakrętkę redukcyjną/stabilizującą wentyl, która zapobiega zerwaniu wentyla podczas pompowania, poprawiając równocześnie komfort pompowania.
Można stabilizować wentyl w otworze 8 mm i 6 mm.
Wentyle stosowane poprzez Continental posiadją specjalnie profilowaną nakrętkę stabilizującą wentyl w obręczy.
Profilowanie nakrętki zezwala na na dodatek montaż wentyla w obręczach posiadjących otwór o średnicy 8 mm (asygnowany dla wentyli samochodowych i dunlop).
Wentyle presta pompujemy przy użyciu starannie takich samych pompek co wentyle dunlop (rowerowe).
rozmiar
Dętka nadaje się do kół z oponami o rozmiarze w zakresie 20" x 1 1/8" - 1.25" (28/32-406/451).
W powyższym zakresie przekazana jest średnica kół do jakich dętka pasuje, to jest 20" (ETRTO 406-451), a także szerokość opon z jakimi jest kompatybilna: od 1 1/8" do 1.25" (ETRTO 28-32).
Przykłady rozmiarów opon do których może zostać użyta:
20" x 1 1/8" (28-451)
20" x 1.1" (28-406)
20" x 1.25" (32-451)
500 x 28A (28-440)
500 x 32A (32-440)
Producent: Continental
Wentyl: presta o długości 42 mm.
Średnica zewnętrzna zaworu: 6.5 mm
Nakrętka stabilizująca wentyl: tak, do otworów 6/8 mm
Waga: ~ 105 g
O systemie Unitube w dętkach Continental: