Dętka rowerowa Continental Conti-Tube
Oferta dętek Continental upraszcza znalezienie tej jednej, właściwej dla Ciebie.
przychylna dla użytkownika oferta odpowiada wielorakim wymiarom, typom zaworów, ich długościom i konstrukcjom, jak dodatkowo różnorodnym rodzajom opon i stylom jazdy.
różnorodność dętek pozwala na właściwy wybór: dętka charakterystyczna jest przystępna we wszelkich wymiarach, proponuje najlepszy kompromis pomiędzy codzienną jazdą, a wagą,
w trakcie gdy w wersjach Light i Supersonic największe znaczenie ma waga i opór toczenia.
Każda dętka wyposażona jest na dodatek w nakrętkę redukcyjną/stabilizującą wentyl, która uniemożliwia zerwaniu wentyla podczas pompowania, ulepszając równocześnie komfort pompowania.
Można stabilizować wentyl w otworze 8 mm i 6 mm.
Wentyle stosowane poprzez Continental posiadają specjalnie profilowaną nakrętkę stabilizującą wentyl w obręczy.
Profilowanie nakrętki pozwala na na dodatek montaż wentyla w obręczach posiadających otwór o średnicy 8 mm (asygnowany dla wentyli samochodowych i dunlop).
Wentyle presta pompujemy przy użyciu starannie takich samych pompek co wentyle dunlop (rowerowe).
wymiar
Dętka nadaje się do kół z oponami o rozmiarze w zakresie 27"-28" x 1.0" - 1.25" (25/32-622/630).
W powyższym zakresie podana jest średnica kół do jakich dętka pasuje, to jest 27"- 28" (ETRTO 622-630) i szerokość opon z jakimi jest kompatybilna: od 1.0" do 1.25" (ETRTO 25-32).
Przykłady wymiarów opon do których może zostać użyta:
700 x 25C (25-622)
700 x 28C (28-622)
700 x 32C (32-622)
27" x 1.0" (25-630)
27" x 1 1/8" (28-630)
27" x 1.25" (32-630)
Producent: Continental
Wentyl: presta o długości 42 mm.
Średnica zewnętrzna zaworu: 6.5 mm
Nakrętka stabilizująca wentyl: tak, do otworów 6/8 mm
Waga: ~ 135 g
O systemie Unitube w dętkach Continental: