Zdjęcia Opona rowerowa ruban 29 x 2.10 co0150577 marki Continental

Opony i dętki do roweru

Dostępność: Brak produktu

Opona rowerowa ruban 29 x 2.10 co0150577 (CONTINENTAL)

Marka: CONTINENTAL
Cena niedostępna
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Opona Continental Ruban 29"x2,10" czarna, zwijana, TR Ruban to nowa opona od Continental asygnowana do rowerów E-Bike MTB. Przypasowana do rowerów rozwijających szybkość do 25 km/h - E25...

Podstawowe cechy

Rodzaj

Opona

Sprawdź promocyjne oferty na Opona rowerowa ruban 29 x 2.10 co0150577 marki Continental

  • Informacje na temat obowiązujących cen i dostępności produktów zastosowane w naszym rankingu są zczytywane prawie natychmiast.

Pełny opis produktu

Opona Continental Ruban 29"x2,10" czarna, zwijana, TR

Ruban to nowa opona od Continental przeznaczona do rowerów E-Bike MTB.

dostosowana do rowerów rozwijających szybkość do 25 km/h - E25

Profil opony został zbudowany w ten sposób, by środek opony zapewniał niski opór toczenia, a boki opony zapewniały korzystną przyczepność w zakrętach.

genialnie stanie na wysokości zadania w trakcie jazdy w mieście, dojazdów do pracy, wycieczki na ścieżkach rowerowych jak i na leśnych duktach i single trackach.

Podwyższone kostki boczne korzystną przyczepność w zakrętach, a obniżony bieżnik na czole opony powoduje lekką i cichą jazdę na wprost.

Opona ta jest znakomitym rozwiązaniem, które łączy w sobie parametry opon terenowych z miejskimi.

zagwarantuje to mniejsze zużycie energii bez obniżenia trakcji.

Jest tak zwanym allrounderem, która nadaje się praktycznie na każdy teren, od wymagających tras górskich po miejski zgiełk.

najszczególniej trwała mieszanka wytwarzana przez Continental - PureGrip Compound

Trójwarstwowa osnowa zapewni wysoką wytrzymałość i niepodatność na przebicia.

w dodatku opona jest zwijana, dlatego nieprzeciętnie nadaje się do systemów Tubeless Ready (bezdętkowych).


Producent: Continental

Model: Ruban

wymiar: 29" x 2,1"

ETRTO: 54-622

typ: zwijana

Przeznaczenie: MTB, Trail, All Mountain, Cross Country, miasto
Pasek odblaskowy: NIE

E-Bike: TAK (typowa prędkość do 25 km/h)

Ciśnienie powietrza: 4 bar (58 PSI)

Gęstość oplotu: 3 warstwy => 180 TPI

Nr katalogowy produktu: 0150577

Średnia waga: ~ 700 g

PureGrip Compound

Ta technika wytwarzana na bazie mieszanki krzemionkowej oryginalnie była asygnowana na rynek wyczynowy, jednak po intensywnych pracach w dziale badań Continental i rozwoju w fabryce w Korbach opracowano innowacyjną nową mieszankę z wybitnymi właściwościami łączącymi przyczepność i zdolność jazdy w niełatwym terenie. Ta nowa mieszanka gumy, której nadano jasną nazwę „PureGrip” (z ang. Czysta przyczepność) stoi tuż poniżej BlackChili Compound i wykorzystywana jest w wyczynowych produktach równocześnie w sektorze rowerów szosowych, jak i górskich. Mieszanka ta zapewnia rewelacyjną przyczepność, ale jest także trwała i szczególnie wytrzymała, ma wszystkie charakterystyczne cechy opon Continental.

Continental Shield Wall System

Łączy w sobie połączenie wysokiej ochrony przed przebiciem i niskiego oporu toczenia z niską masa opony.

Jest to realne dzięki uzupełniającej warstwie ochronnej, która składa się z drobno tkanego materiału krzyżowego

Tubeless Ready - niska waga, wysoka wytrzymałość.

Opona przygotowana do użycia w systemie bezdętkowym Tube Less.

kompozycja osnowy jest potężna i wytrzymała na uszkodzenia i wnikanie ciał obcych.

gwarantuje to wszechstronność zastosowania, niska waga i niebanalny wygląd opon Tubeless Ready firmy Continental.

dodatkowo opony wykonane w tej technice mogą być wykorzystywane jako Tubeless lub z dętką.

Opona przeznaczona do zastosowania w rowerach elektrycznych.

dopasowanie wymiaru opony do wymiaru obręczy (ETRTO)

W celu wyjaśnienia metodologii określania rozmiarów, opony rowerowe Continental wymiarowane są według formuły ETRTO (Europejska Organizacja techniczna do spraw Opon i Obręczy): szerokość opony [mm] x średnica obręczy [mm], na przykład 23-622. Dane te znajdują się na ściance bocznej opony. Alternatywny sposób podawania wymiaru, np. 23x700C albo 26 x 2,4 nie podaje jasnych danych o wymaganej średnicy obręczy. Z tego względu w przypadku jakichkolwiek wątpliwości należy za każdym razem korzystać z uznawanego na świecie standardu ETRTO. Ogólnie producent Continental zaleca montowanie opon rowerowych na obręczach klinczerowych (o zagiętych krawędziach), ponieważ ten wariant obręczy pewniej utrzymuje oponę, niezwykle przy ciśnieniu powietrza powyżej 44 PSI. Pomiary w przypadku obręczy klinczerowych, na przykład 13C-622, podawane są jako szerokość obręczy w mm (wymiar A), „C” oznacza crotchet (z franc. Haczyk) oraz średnicę obręczy (rozmiar D). Jeśli informacja o wymiarze starych obręczy nie jest czytelna, szerokość obręczy można zmierzyć przy pomocy suwmiarki, mierząc odległość pomiędzy odkształconymi krawędziami. Listę obręczy i pasujących do nich opon można dostać od organizacji ETRTO.

Ciśnienie powietrza w ogumieniu

Ciśnienie powietrza wpływa bezpośrednio na prowadzenie, solidność i opór toczenia roweru. Opona może działać należycie tylko w określonym zakresie ciśnienia. Oprócz objętości i wagi układu rower/rowerzysta, również przeznaczenie opony jest tu widoczne. Każda opona Continental ma zalecany zakres ciśnienia powietrza przekazany na ściance bocznej. Jeśli ciśnienie jest zbyt niskie, opona szybciej się zużywa, powiększa się także ryzyko przebicia i uślizgu opony. Z czasem pojawiają się jeszcze małe pęknięcia. Z kolei zbyt wysokie ciśnienie sprawia, że opona jest nad wyraz twarda i niekomfortowa. Trakcja, przyczepność i opory toczenia mogą się pogorszyć. Wszystkie systemy ogumienia rowerowego stopniowo tracą ciśnienie. Z tego powodu należy często je kontrolować. Kolarze MTB i turystyczni powinni sprawdzać ciśnienie przynajmniej raz w miesiącu. Szosowcy raz na tydzień. W przypadku używania dętek light i supersonic ciśnienie należy sprawdzać przed każdą jazdą.

Waga opon

Stworzenie lekkiej opony to cel projektantów i pracowników linii produkcyjnej. Czasem jednak zdarzają się odchylenia od wagi przekazanej w katalogu. Wynikają one z pewnej tolerancji grubości oplotu i gumy, potrzebnej w procesie ręcznej produkcji. Waga przekazana w katalogu jest określana podczas stworzenia serii przedprodukcyjnej i następnie wielokrotnie weryfikowana. W zależności od modelu, osiągalne są odchylenia do 10 % w stosunku do informacji katalogowych.

Co to jest TPI? budowa osnowy – budowa głównego oplotu.

Osnowa jest głównym oplotem wszystkich opon. Budowa osnowy, materiał i gęstość nici zależą od wymagań stawianych oponie. Marka Continental generalnie stosuje wysokiej jakości osnowy wyprodukowane z tkanych, a następnie gumowanych nici nylonowych: Nylon należycie łączy się z kauczukiem i wykazuje korzystną wytrzymałość w każdej pogodzie. Gęstość nici nylonowych decyduje o oryginalnych własnościach opony. Gęstość nici jest podawana w TPI (threads per inch), czyli skrót ten oznacza liczbę splotów na 1 cal. Rozpowszechniły się dzianiny o 22 TPI, 28 TPI, 60 TPI i 110 TPI. Niezwykle drobny splot dzianiny powoduje, że opona jest rozciągliwa i chroni osnowę przed przebiciem. Swobodny splot dzianiny to pokaźniejsza oporność na przecięcie i większa trwałość opony. Dobór splotu zależy od przeznaczenia opony. Standardem jest trzywarstwowa osnowa podstawowa. Dodatkowa ochrona Breaker może być umieszczana pod bieżnikiem w celu jeszcze lepszego wzmocnienia opony i powiększenia ochrony przed przebiciem. W zależności od przeznaczenia używane są przeróżne struktury ochronne i materiały. Należą do nich na przykład wysokoelastyczny kauczuk specjalny, użytkowany w rodzinie opon Plus oraz tkaninowe warstwy ochronne PolyX i Vectran™ w sportowych oponach wyścigowych. Budowa opony jest opisana w jej specyfikacji technicznej. Podawana jest liczba warstw, suma TPI i rodzaj ochrony przed przebiciem: 3/180 + Vectran™ oznacza trzy warstwy tkaniny 60 TPI z dodatkową ochroną Vectran™ Breaker.

Parametry

Rodzaj

Opona

Kategoria

Opony i dętki do roweru

Producent

CONTINENTAL

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Anna H.
Anna H.
28.04.2024
Każda opublikowana opinia klienta ma dla sklepu wielkie znaczenie
Jeżeli korzystać z prezentowanego Opona rowerowa ruban 29 x 2.10 co0150577 marki Continental wyślij swoją recenzję lub opinię. Wskaż jakie są Twoje z użytkoania, czy możesz zarekomendować produkt, a także czy relacja jakość / cena jest dla Ciebie na satysfakcjonującym poziomie.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Continental Continental Dętka race 28 20/25-622/630 27" - 28" x 0,75" - 1,0" wentyl presta 42 mm
Dętka rowerowa Continental Conti-Tube Oferta dętek Continental upraszcza znalezienie tej jednej, właściwej...
Rekomendacja
Continental Continental Opona cross king ii sw 29x2.3 czarna zwijana 830g
Opona Continental.
Rekomendacja
Continental Opona Continental TRAIL KING II SW 27.5 x 2.2 czarna zwijana TR 760g
Opona Continental.
Rekomendacja
Continental Continental Opona szosowa ultra sport iii performance puregrip compound 25 - 622, 28", 700 x 25c, czarna, zwijana - zwijana \ 25c
Ultra Sport - Trenować jak zawodnicy Ultra Sport III to postępowa opona na rajdy i wyścigi, trening lub...
Rekomendacja
Continental Opona 27,5 x 2,00 race king drut 650g Continental
Do sklepu Szczegóły

Opona 27,5 x 2,00 race king drut 650g Continental

104,90 zł
Race King - wytworzony aby zwyciężać! Nowa wersja popularnej opony rowerowej Continental. Race King krojony...
Rekomendacja
Continental Opona cross king 29"x 2.2 drut czarna 790 g Continental
Opona Continental CROSS King.
Rekomendacja
Continental Continental Co0180000 dętka race 28" x 0,75" - 1,0" wentyl presta 80 mm
Conti-Tube Nowa oferta dętek Continental ułatwia znalezienie tej jednej, właściwej dla Ciebie. Przyjazna...
Rekomendacja
Continental Opona Continental MOUNTAIN KING 29"x 2.3 drut czarna 890 g
Opona Continental.
Rekomendacja
Continental Continental Dętka rowerowa mtb 29 + zamów z dostawą jutro
Conti-Tube Nowa oferta dętek Continental upraszcza znalezienie tej jednej, właściwej dla Ciebie. Przyjazna...
Rekomendacja
Continental Continental Dętka rowerowa mtb 29 + zamów z dostawą jutro
Conti-Tube Nowa oferta dętek Continental usprawnia znalezienie tej jednej, właściwej dla Ciebie. Przyjazna...
Rekomendacja
Continental Dętka Continental Cross 28" wentyl 42 mm Presta 32-47-622
Opona Continental.
Rekomendacja
Continental Opona Continental MOUNTAIN KING III SW 27.5x2.30 czarna zwijana TR 770g
Opona Continental.
Dla każdego rowerzysty
Rekomendacja
Salt Dętka - salt bmx tube 20in (multi) rozmiar: 20in
Rekomendacja
Dętka SALT - Salt BMX/MTB 26in Tube (26FTFT)
Do sklepu Szczegóły

Dętka SALT - Salt BMX/MTB 26in Tube (26FTFT)

33,00 zł
Rekomendacja
Family Płaszcz opony - family 18in bmx tire (modrÁ)
Rekomendacja
Płaszcz opony - fiction 18in troop bmx tire (ČernÁ) Fiction bmx
Rekomendacja
Płaszcz opony FAMILY - Family 18in BMX Tire (MODRÁ) rozmiar: 2.25in
Rekomendacja
Dętka COLONY - Colony BMX Tube (BLACK) rozmiar: 20in
Rekomendacja
Family Płaszcz opony - family 20in bmx tire (green)
Rekomendacja
Płaszcz opony FAMILY - Family 20in BMX Tire (GREEN)
Rekomendacja
Płaszcz opony FICTION BMX - Fiction 18in Troop BMX Tire (URBAN CAMO)