Zdjęcia Opona 26 x 2,20 race kinga drut 680g marki Continental

Opony i dętki do roweru

Dostępność: Do kupienia

Opona 26 x 2,20 race kinga drut 680g (Continental)

Do kupienia w: Sklep sporti.pl Marka: Continental
104,90 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Race King - stworzony aby zwyciężać! Nowa wersja modnej opony rowerowej Continental.Race King krojony na miarę wyścigów cross-country i maratonów.jednakowo znakomity dla hardtail'ów jak i w...

Prezentowany towar Opona 26 x 2,20 race kinga drut 680g marki Continental jest dostępny w sporti.pl w naprawdę atrakcyjnej cenie wynoszącej 104,90 zł. Oferta ta stanowi efekt szerokich porównan olbrzymiej liczby sklepów online.

Podstawowe cechy

Rodzaj

Opona

Sprawdź promocyjne oferty na Opona 26 x 2,20 race kinga drut 680g marki Continental

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Opona 26 x 2,20 race kinga drut 680g marki Continental jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Opona Continental RACE KING 26"x 2.20 drut czarna 680 g (sklep sporti.pl)

104,90 zł
Sklep sporti.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Informacje na temat dostępności towaru i cen użyte w zestawieniu są synchronizowane w zasadzie bez żadnych opóźnień.

Pełny opis produktu

Race King - stworzony aby zwyciężać!

Nowa wersja popularnej opony rowerowej Continental.

Race King krojony na miarę wyścigów cross-country i maratonów.

jednakowo nieprzeciętny dla hardtail'ów jak i w pełni amortyzowanych rowerów.

Niski opór toczenia, wzmocniona osnowa, a także najwyższej jakości tłumienie drgań to klucz do wygranej.

Wybierana poprzez profesjonalistów jak i żądnych prędkości bajkerów.

Wprowadzono poprawki bieżnika względem poprzedniej wersji, szerzej rozstawione kostki szybciej oczyszczą się z błota.

W oponie zaimplementowano na dodatek usztywnione ścianki, które ulepszają ochronę antyprzebiciowa.

marka sugeruje założyć oponę na obręcz 21C-25C.


właściwości:

rozmiar: 26" x 2,2"

Etrto: 55-559

typ: drutówka
Pasek odblaskowy: NIE

Zalecane ciśnienie powietrza: 3,0BAR (44 PSI)

Maksymalne ciśnienie powietrza: 4,0 BAR (58 PSI)

Gęstość oplotu: 3 warstwy => 180 TPI

Nr katalogowy artykułu: 0150432

Średnia waga:~ 667 g

PureGrip Compound

Ta technika stworzona na bazie mieszanki krzemionkowej oryginalnie była dedykowana na rynek wyczynowy, jednak po intensywnych pracach w dziale badań Continental i rozwoju w fabryce w Korbach opracowano zaawansowaną nową mieszankę z wybitnymi właściwościami łączącymi przyczepność i zdolność jazdy w skomplikowanym terenie. Ta nowa mieszanka gumy, której nadano jasną nazwę „PureGrip” (z ang. Czysta przyczepność) stoi tuż poniżej BlackChili Compound i wykorzystywana jest w wyczynowych produktach jednocześnie w sektorze rowerów szosowych, jak i górskich. Mieszanka ta zagwarantuje rewelacyjną przyczepność, ale jest także trwała i bardzo wytrzymała, ma wszystkie standardowe właściwości opon Continental.

Continental Shield Wall System

Łączy w sobie połączenie wysokiej ochrony przed przebiciem i niskiego oporu toczenia z niską masa opony.

Jest to możliwe dzięki dodatkowej warstwie ochronnej, która składa się z drobno tkanego materiału krzyżowego

Opona dedykowana do użycia w rowerach elektrycznych.

przypasowanie rozmiaru opony do rozmiaru obręczy (ETRTO)

W celu wyjaśnienia metodologii określania wymiarów, opony rowerowe Continental wymiarowane są według formuły ETRTO (Europejska Organizacja techniczna do spraw Opon i Obręczy): szerokość opony [mm] x średnica obręczy [mm], na przykład 23-622. Dane te znajdują się na ściance bocznej opony. Alternatywny sposób podawania wymiaru, np. 23x700C lub 26 x 2,4 nie podaje jasnych danych o wymaganej średnicy obręczy. Z tego względu w przypadku jakichkolwiek wątpliwości należy zawsze korzystać z uznawanego na świecie standardu ETRTO. Ogólnie firma Continental zaleca montowanie opon rowerowych na obręczach klinczerowych (o zagiętych krawędziach), ponieważ ten typ obręczy pewniej utrzymuje oponę, nad wyraz przy ciśnieniu powietrza powyżej 44 PSI. Pomiary w przypadku obręczy klinczerowych, na przykład 13C-622, podawane są jako szerokość obręczy w mm (rozmiar A), „C” oznacza crotchet (z franc. Haczyk), a także średnicę obręczy (wymiar D). Jeśli informacja o wymiarze starych obręczy nie jest czytelna, szerokość obręczy można zmierzyć za pomocą suwmiarki, mierząc odległość pomiędzy zakrzywionymi krawędziami. Listę obręczy i pasujących do nich opon można dostać od organizacji ETRTO.

Ciśnienie powietrza w ogumieniu

Ciśnienie powietrza wpływa bezpośrednio na prowadzenie, wytrzymałość i opór toczenia roweru. Opona może działać dobrze tylko w określonym zakresie ciśnienia. Oprócz pojemności i wagi układu rower/rowerzysta, dodatkowo przeznaczenie opony jest tu wyraźne. Każda opona Continental ma zalecany zakres ciśnienia powietrza przekazany na ściance bocznej. Jeśli ciśnienie jest zbyt niskie, opona szybciej się zużywa, powiększa się także ryzyko przebicia i uślizgu opony. Z czasem pojawiają się jeszcze śladowe pęknięcia. Z kolei zbyt wysokie ciśnienie sprawia, iż opona jest bardzo twarda i niekomfortowa. Trakcja, przyczepność i opory toczenia mogą się pogorszyć. Wszystkie systemy ogumienia rowerowego stopniowo tracą ciśnienie. Z tego powodu należy niejednokrotnie je kontrolować. Kolarze MTB i turystyczni powinni sprawdzać ciśnienie przynajmniej raz w miesiącu. Szosowcy raz na tydzień. W sytuacji stosowania dętek light i supersonic ciśnienie należy sprawdzać przed każdą jazdą.

Waga opon

Stworzenie lekkiej opony to cel projektantów i pracowników linii produkcyjnej. Czasem jednak zdarzają się odchylenia od wagi przekazanej w katalogu. Wynikają one z pewnej tolerancji grubości oplotu i gumy, potrzebnej w procesie ręcznej produkcji. Waga podana w katalogu jest określana podczas stworzenia serii przedprodukcyjnej i następnie wielokrotnie weryfikowana. W zależności od modelu, możliwe są odchylenia do 10 % w stosunku do informacji katalogowych.

Co to jest TPI? kompozycja osnowy – budowa głównego oplotu.

Osnowa jest głównym oplotem wszystkich opon. Budowa osnowy, materiał i gęstość nici zależą od wymagań stawianych oponie. Firma Continental generalnie stosuje wysokiej jakości osnowy tworzone z tkanych, a następnie gumowanych nici nylonowych: Nylon dobrze łączy się z kauczukiem i wykazuje prawidłową niepodatność w każdej pogodzie. Gęstość nici nylonowych decyduje o niepowtarzalnych własnościach opony. Gęstość nici jest podawana w TPI (threads per inch), czyli skrót ten oznacza liczbę splotów na 1 cal. Rozpowszechniły się tkaniny o 22 TPI, 28 TPI, 60 TPI i 110 TPI. Wyjątkowo śladowy splot tkaniny sprawia, iż opona jest elastyczna i chroni osnowę przed przebiciem. Swobodny splot tkaniny to pokaźniejsza niepodatność na przecięcie i obszerniejsza wytrzymałość opony. Wybór splotu zależy od przeznaczenia opony. Standardem jest trzywarstwowa osnowa podstawowa. Dodatkowa ochrona Breaker może być umieszczana pod bieżnikiem w celu jeszcze lepszego wzmocnienia opony i zwiększenia ochrony przed przebiciem. W zależności od przeznaczenia używane są różne struktury ochronne i materiały. Należą do nich na przykład wysokoelastyczny kauczuk specjalny, stosowany w rodzinie opon Plus oraz dzianinowe warstwy ochronne PolyX i Vectran™ w sportowych oponach wyścigowych. Budowa opony jest opisana w jej specyfikacji technicznej. Podawana jest liczba warstw, suma TPI i typ ochrony przed przebiciem: 3/180 + Vectran™ oznacza trzy warstwy dzianiny 60 TPI z dodatkową ochroną Vectran™ Breaker.

Race King - wykonany by zwyciężać!

Nowa wersja lubianej opony rowerowej Continental.

Race King krojony na miarę wyścigów cross-country i maratonów.

równie rewelacyjny dla hardtail'ów jak i w pełni amortyzowanych rowerów.

Niski opór toczenia, umocniona osnowa, a także najwyższej jakości tłumienie drgań to klucz do wygranej.

Wybierana poprzez profesjonalistów jak i żądnych szybkości bajkerów.

Wprowadzono poprawki bieżnika względem poprzedniej wersji, szerzej rozstawione kostki szybciej oczyszczą się z błota.

W oponie zastosowano dodatkowo umocnione ścianki, które poprawiają ochronę antyprzebiciowa.

producent sugeruje założyć oponę na obręcz 21C-25C.


cechy:

rozmiar: 29" x 2,2"

Etrto: 55-622

wariant: drutówka
Pasek odblaskowy: NIE

Zalecane ciśnienie powietrza: 3,0BAR (44 PSI)

Maksymalne ciśnienie powietrza: 4,0 BAR (58 PSI)

Gęstość oplotu: 3 warstwy => 180 TPI

Nr katalogowy towaru: 0150435

Średnia waga:~ 740 g

PureGrip Compound

Ta technika wytwarzana na bazie mieszanki krzemionkowej oryginalnie była asygnowana na rynek wyczynowy, jednak po intensywnych pracach w dziale badań Continental i rozwoju w fabryce w Korbach opracowano zaawansowaną nową mieszankę z wybitnymi właściwościami łączącymi przyczepność i zdolność jazdy w skomplikowanym terenie. Ta nowa mieszanka gumy, której nadano jasną nazwę „PureGrip” (z ang. Czysta przyczepność) stoi tuż poniżej BlackChili Compound i wykorzystywana jest w wyczynowych produktach jednocześnie w sektorze rowerów szosowych, jak i górskich. Mieszanka ta gwarantuje wspaniałą przyczepność, ale jest także trwała i wyjątkowo wytrzymała, ma wszystkie specyficzne właściwości opon Continental.

Continental Shield Wall System

Łączy w sobie połączenie wysokiej ochrony przed przebiciem i niskiego oporu toczenia z niską masa opony.

Jest to możliwe dzięki uzupełniającej warstwie ochronnej, która składa się z drobno tkanego materiału krzyżowego

Opona przeznaczona do zastosowania w rowerach elektrycznych.

dostosowanie wymiaru opony do rozmiaru obręczy (ETRTO)

W celu wyjaśnienia metodologii określania wymiarów, opony rowerowe Continental rozmiarowane są według formuły ETRTO (Europejska Organizacja techniczna do spraw Opon i Obręczy): szerokość opony [mm] x średnica obręczy [mm], na przykład 23-622. Informacje te znajdują się na ściance bocznej opony. Alternatywny sposób podawania wymiaru, np. 23x700C lub 26 x 2,4 nie podaje jasnych informacji o wymaganej średnicy obręczy. Z tego względu w sytuacji jakichkolwiek wątpliwości należy za każdym razem korzystać z uznawanego na świecie standardu ETRTO. Ogólnie firma Continental zaleca montowanie opon rowerowych na obręczach klinczerowych (o zagiętych krawędziach), ponieważ ten rodzaj obręczy pewniej utrzymuje oponę, stanowczo przy ciśnieniu powietrza powyżej 44 PSI. Pomiary w przypadku obręczy klinczerowych, na przykład 13C-622, podawane są jako szerokość obręczy w mm (wymiar A), „C” oznacza crotchet (z franc. Haczyk) oraz średnicę obręczy (rozmiar D). Jeśli informacja o wymiarze starych obręczy nie jest czytelna, szerokość obręczy można zmierzyć przy pomocy suwmiarki, mierząc odległość pomiędzy wykrzywionymi krawędziami. Listę obręczy i pasujących do nich opon można dostać od organizacji ETRTO.

Ciśnienie powietrza w ogumieniu

Ciśnienie powietrza wpływa bezpośrednio na prowadzenie, wytrzymałość i opór toczenia roweru. Opona może działać korzystnie tylko w określonym zakresie ciśnienia. Oprócz objętości i wagi układu rower/rowerzysta, ponadto przeznaczenie opony jest tu widoczne. Każda opona Continental ma zalecany zakres ciśnienia powietrza przekazany na ściance bocznej. Jeśli ciśnienie jest zbyt niskie, opona szybciej się zużywa, powiększa się także ryzyko przebicia i uślizgu opony. Z czasem pojawiają się na dodatek śladowe pęknięcia. Z kolei zbyt wysokie ciśnienie powoduje, że opona jest nad wyraz twarda i niekomfortowa. Trakcja, przyczepność i opory toczenia mogą się pogorszyć. Wszystkie systemy ogumienia rowerowego stopniowo tracą ciśnienie. Z tego powodu należy często je kontrolować. Kolarze MTB i turystyczni powinni sprawdzać ciśnienie przynajmniej raz w miesiącu. Szosowcy raz na tydzień. W sytuacji użytkowania dętek light i supersonic ciśnienie należy sprawdzać przed każdą jazdą.

Waga opon

Stworzenie lekkiej opony to cel projektantów i pracowników linii produkcyjnej. Czasem jednak zdarzają się odchylenia od wagi przekazanej w katalogu. Wynikają one z pewnej tolerancji grubości oplotu i gumy, niezbędnej w procesie ręcznej produkcji. Waga podana w katalogu jest określana podczas stworzenia linii przedprodukcyjnej i następnie wielokrotnie weryfikowana. W zależności od modelu, możliwe są odchylenia do 10 % w stosunku do danych katalogowych.

Co to jest TPI? konstrukcja osnowy – budowa głównego oplotu.

Osnowa jest głównym oplotem wszelkich opon. Kompozycja osnowy, materiał i gęstość nici zależą od wymagań stawianych oponie. Producent Continental generalnie stosuje wysokiej jakości osnowy wytworzone z tkanych, a następnie gumowanych nici nylonowych: Nylon poprawnie łączy się z kauczukiem i wykazuje prawidłową wytrzymałość w każdej pogodzie. Gęstość nici nylonowych decyduje o unikalnych własnościach opony. Gęstość nici jest podawana w TPI (threads per inch), czyli skrót ten oznacza liczbę splotów na 1 cal. Rozpowszechniły się tkaniny o 22 TPI, 28 TPI, 60 TPI i 110 TPI. Nad wyraz znikomy splot dzianiny powoduje, że opona jest rozciągliwa i chroni osnowę przed przebiciem. Swobodny splot tkaniny to większa niepodatność na przecięcie i obszerniejsza wytrzymałość opony. Wybór splotu zależy od przeznaczenia opony. Standardem jest trzywarstwowa osnowa podstawowa. Dodatkowa ochrona Breaker może być umieszczana pod bieżnikiem w celu jeszcze lepszego wzmocnienia opony i powiększenia ochrony przed przebiciem. W zależności od przeznaczenia wykorzystywane są różne struktury ochronne i materiały. Należą do nich na przykład wysokoelastyczny kauczuk specjalny, wykorzystywany w rodzinie opon Plus, a także dzianinowe warstwy ochronne PolyX i Vectran™ w sportowych oponach wyścigowych. Budowa opony jest opisana w jej specyfikacji technologicznej. Podawana jest ilość warstw, suma TPI i wariant ochrony przed przebiciem: 3/180 + Vectran™ oznacza trzy warstwy tkaniny 60 TPI z dopełniającą ochroną Vectran™ Breaker.

Parametry

Rodzaj

Opona

Kategoria

Opony i dętki do roweru

Producent

Continental

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Wiesław O.
Wiesław O.
28.04.2024
Podesłana przez klienta opinia produktu Continental może ułatwić zakup innym użytkownikom
Jeżeli udało Ci się skorzystać z oferowanego Opona 26 x 2,20 race kinga drut 680g marki Continental prześlij ocenę lub opinię. Powiedz jakie są Twoje wrażenia z korzystania, czy rekomendujesz produkt, a także czy relacja ceny do jakości jest na satysfakcjonującym poziomie.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Continental Continental Dętka race 28 20/25-622/630 27" - 28" x 0,75" - 1,0" wentyl presta 42 mm
Dętka rowerowa Continental Conti-Tube Oferta dętek Continental upraszcza znalezienie tej jednej, właściwej...
Rekomendacja
Continental Continental Opona cross king ii sw 29x2.3 czarna zwijana 830g
Opona Continental.
Rekomendacja
Continental Opona Continental TRAIL KING II SW 27.5 x 2.2 czarna zwijana TR 760g
Opona Continental.
Rekomendacja
Continental Continental Opona szosowa ultra sport iii performance puregrip compound 25 - 622, 28", 700 x 25c, czarna, zwijana - zwijana \ 25c
Ultra Sport - Trenować jak zawodnicy Ultra Sport III to progresywna opona na rajdy i wyścigi, trening...
Rekomendacja
Continental Opona 27,5 x 2,00 race king drut 650g Continental
Do sklepu Szczegóły

Opona 27,5 x 2,00 race king drut 650g Continental

104,90 zł
Race King - wyprodukowany aby zwyciężać! Nowa wersja lubianej opony rowerowej Continental. Race King...
Rekomendacja
Continental Opona cross king 29"x 2.2 drut czarna 790 g Continental
Opona Continental CROSS King.
Rekomendacja
Continental Continental Co0180000 dętka race 28" x 0,75" - 1,0" wentyl presta 80 mm
Conti-Tube Nowa oferta dętek Continental ułatwia znalezienie tej jednej, właściwej dla Ciebie. Przychylna...
Rekomendacja
Continental Opona Continental MOUNTAIN KING 29"x 2.3 drut czarna 890 g
Opona Continental.
Rekomendacja
Continental Continental Dętka rowerowa mtb 29 + zamów z dostawą jutro
Conti-Tube Nowa oferta dętek Continental upraszcza znalezienie tej jednej, właściwej dla Ciebie. Przychylna...
Rekomendacja
Continental Continental Dętka rowerowa mtb 29 + zamów z dostawą jutro
Conti-Tube Nowa oferta dętek Continental usprawnia znalezienie tej jednej, właściwej dla Ciebie. Przyjazna...
Rekomendacja
Continental Dętka Continental Cross 28" wentyl 42 mm Presta 32-47-622
Opona Continental.
Rekomendacja
Continental Opona Continental MOUNTAIN KING III SW 27.5x2.30 czarna zwijana TR 770g
Opona Continental.
Dla każdego rowerzysty
Rekomendacja
Salt Dętka - salt bmx tube 20in (multi) rozmiar: 20in
Rekomendacja
Dętka SALT - Salt BMX/MTB 26in Tube (26FTFT)
Do sklepu Szczegóły

Dętka SALT - Salt BMX/MTB 26in Tube (26FTFT)

33,00 zł
Rekomendacja
Family Płaszcz opony - family 18in bmx tire (modrÁ)
Rekomendacja
Płaszcz opony - fiction 18in troop bmx tire (ČernÁ) Fiction bmx
Rekomendacja
Płaszcz opony FAMILY - Family 18in BMX Tire (MODRÁ) rozmiar: 2.25in
Rekomendacja
Dętka COLONY - Colony BMX Tube (BLACK) rozmiar: 20in
Rekomendacja
Family Płaszcz opony - family 20in bmx tire (green)
Rekomendacja
Płaszcz opony FAMILY - Family 20in BMX Tire (GREEN)
Rekomendacja
Płaszcz opony FICTION BMX - Fiction 18in Troop BMX Tire (URBAN CAMO)