Zdjęcia Continental Opona ride tour 26" x 1,75" (559-47) (4019238693553)

Opony i dętki do roweru

Dostępność: Brak produktu

Opona ride tour 26" x 1,75" (559-47) (CONTINENTAL)

EAN: 4019238693553 Marka: CONTINENTAL
Cena niedostępna
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

RIDE Tour - Wszechstronna, bezpieczna i trwała. Ride Tour odświeżona wersja nad wyraz udanej opony TourRide.Continental zastosował ulepszoną wersję pasa antyprzebiciowego i stanowczo powiększył...

Podstawowe cechy

Rodzaj

Opona

Sprawdź promocyjne oferty na Continental Opona ride tour 26" x 1,75" (559-47) (4019238693553)

  • Dane o aktualnych cenach i dostępności produktów wykorzystane w naszym zestawieniu są indeksowane niemal w czasie rzeczywistym.

Pełny opis produktu

RIDE Tour - Wszechstronna, bezpieczna i trwała.

Ride Tour odświeżona wersja niezwykle udanej opony TourRide.

Continental zastosował lepszą wersję pasa antyprzebiciowego, a także zasadniczo zwiększył gęstość oplotu jeszcze bardziej ulepszając niepodatność opony na przebicia.
RideTour gwarantuje wszystko, co powinna mieć prawdziwa opona na trasy turystyczne - i to na wysokim poziomie bezpieczeństwa.

Bieżnik na wszystkie warianty nawierzchni, obowiązkowo pas broniący przed przebiciem i znaczna żywotność powodują, iż jest to nadzwyczajne rozwiązanie dla rowerzystów pokonujących tysiące kilometrów niezależnie od warunków.


właściwości:

wymiar: 26" x 1,75"

Etrto: 47-559

Pasek odblaskowy: NIE

Współpraca z dynamem: TAK

E-Bike: TAK (charakterystyczna szybkość do 25 km/h)

wariant: drutówka

Przeznaczenie: trekking; miasto; codzienne dojazdy do pracy

Zalecane ciśnienie powietrza: 3,1 BAR (45 PSI) - 4,0 BAR (58 PSI)

Gęstość oplotu: 3 warstwy => 180 TPI

Nr katalogowy towaru: 0101148

Średnia waga: 790 g

Extra puncture belt – Brak dodatkowych zmartwień w ciągu dnia

Rowerzyści poszukujący godnego zaufania towarzysza w codziennych przejażdżkach, bez wątpienia skierują się w stronę opony z systemem Extra PunctureBelt. Ta dodatkowa warstwa utwardzonej gumy oraz wzmocnienia boczne gwarantują wysoki poziom ochrony przed przebiciem, a także uszkodzeniem boków wskutek obtarć. Gdy solidność opony jest naszym priorytetem nie trzeba szukać dalej.

ECO – opony które oszczędzają prąd

Opony Continental z logo ECO czerpią ze stuletniego doświadczenia w konstruowaniu opon do skuterów i motocykli. Zostały opracowane do rowerów elektrycznych rozwijających szybkości do 25 km/h. Zapewniają niskie opory toczenia i wysoką niepodatność na przebicia. Testowane są na e-bike’ach, żeby zapobiec przedwczesnemu zużyciu na skutek uzupełniającej siły napędowej. Niektóre opony, takie jak Top CONTACT II, posiadają również certyfikat ECE-R 75, oznacza to, że mogą być używane w prędkich rowerach elektrycznych, do prędkości 50 km/h.

dostosowanie wymiaru opony do rozmiaru obręczy (ETRTO)

W celu wyjaśnienia metodologii określania wymiarów, opony rowerowe Continental wymiarowane są według formuły ETRTO (Europejska Organizacja technologiczna do spraw Opon i Obręczy): szerokość opony [mm] x średnica obręczy [mm], na przykład 23-622. Informacje te znajdują się na ściance bocznej opony. Alternatywny sposób podawania wymiaru, np. 23x700C albo 26 x 2,4 nie podaje jasnych danych o wymaganej średnicy obręczy. Z tego względu w przypadku jakichkolwiek wątpliwości należy za każdym razem korzystać z uznawanego na świecie standardu ETRTO. Ogólnie producent Continental zaleca montowanie opon rowerowych na obręczach klinczerowych (o zagiętych krawędziach), ponieważ ten rodzaj obręczy pewniej utrzymuje oponę, szczególnie przy ciśnieniu powietrza powyżej 44 PSI. Pomiary w sytuacji obręczy klinczerowych, na przykład 13C-622, podawane są jako szerokość obręczy w mm (wymiar A), „C” oznacza crotchet (z franc. Haczyk) oraz średnicę obręczy (rozmiar D). Jeśli informacja o rozmiarze starych obręczy nie jest czytelna, szerokość obręczy można zmierzyć za pomocą suwmiarki, mierząc odległość między wykrzywionymi krawędziami. Listę obręczy i pasujących do nich opon można dostać od organizacji ETRTO.

Ciśnienie powietrza w ogumieniu

Ciśnienie powietrza wpływa bezpośrednio na prowadzenie, solidność i opór toczenia roweru. Opona może działać dobrze tylko w określonym zakresie ciśnienia. Oprócz pojemności i wagi układu rower/rowerzysta, dodatkowo przeznaczenie opony jest tu widoczne. Każda opona Continental ma zalecany zakres ciśnienia powietrza przekazany na ściance bocznej. Jeśli ciśnienie jest zbyt niskie, opona szybciej się zużywa, rozszerza się także ryzyko przebicia i uślizgu opony. Z czasem pojawiają się także niewiele znaczące pęknięcia. Z kolei zbyt wysokie ciśnienie powoduje, iż opona jest szczególnie twarda i niekomfortowa. Trakcja, przyczepność i opory toczenia mogą się pogorszyć. Wszystkie systemy ogumienia rowerowego stopniowo tracą ciśnienie. Z tego powodu należy często je kontrolować. Kolarze MTB i turystyczni powinni sprawdzać ciśnienie przynajmniej raz w miesiącu. Szosowcy raz na tydzień. W sytuacji używania dętek light i supersonic ciśnienie należy sprawdzać przed każdą jazdą.

Waga opon

Stworzenie lekkiej opony to cel projektantów i pracowników linii produkcyjnej. Czasem jednak zdarzają się odchylenia od wagi podanej w katalogu. Wynikają one z pewnej tolerancji grubości oplotu i gumy, koniecznej w procesie ręcznej produkcji. Waga podana w katalogu jest określana podczas stworzenia linii przedprodukcyjnej i następnie wielokrotnie weryfikowana. W zależności od modelu, realne są odchylenia do 10 % w stosunku do informacji katalogowych.

Co to jest TPI? budowa osnowy – budowa głównego oplotu.

Osnowa jest głównym oplotem wszystkich opon. Budowa osnowy, materiał i gęstość nici zależą od wymagań stawianych oponie. Firma Continental generalnie stosuje wysokiej jakości osnowy wykonane z tkanych, a następnie gumowanych nici nylonowych: Nylon korzystnie łączy się z kauczukiem i wykazuje prawidłową odporność w każdej pogodzie. Gęstość nici nylonowych decyduje o unikalnych własnościach opony. Gęstość nici jest podawana w TPI (threads per inch), czyli skrót ten oznacza liczbę splotów na 1 cal. Rozpowszechniły się dzianiny o 22 TPI, 28 TPI, 60 TPI i 110 TPI. Niezwykle minimalny splot dzianiny sprawia, że opona jest elastyczna i chroni osnowę przed przebiciem. Luźny splot dzianiny to pokaźniejsza wytrzymałość na przecięcie i obszerniejsza wytrzymałość opony. Dobór splotu zależy od przeznaczenia opony. Standardem jest trzywarstwowa osnowa podstawowa. Dodatkowa ochrona Breaker może być umieszczana pod bieżnikiem w celu jeszcze lepszego wzmocnienia opony i zwiększenia ochrony przed przebiciem. W zależności od przeznaczenia stosowane są najróżniejsze struktury ochronne i materiały. Należą do nich na przykład wysokoelastyczny kauczuk specjalny, stosowany w rodzinie opon Plus i dzianinowe warstwy ochronne PolyX i Vectran™ w sportowych oponach wyścigowych. Budowa opony jest opisana w jej specyfikacji technologicznej. Podawana jest ilość warstw, suma TPI i wariant ochrony przed przebiciem: 3/180 + Vectran™ oznacza trzy warstwy dzianiny 60 TPI z uzupełniającą ochroną Vectran™ Breaker.

Parametry

Rodzaj

Opona

Kategoria

Opony i dętki do roweru

Producent

CONTINENTAL

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Stefan G.
Stefan G.
28.04.2024
Podesłana przez Ciebie opinia / recenzja produktu CONTINENTAL ułatwic decyzję zakupową innym odwiedzającym
Jeśli tylko skorzystać z Continental Opona ride tour 26" x 1,75" (559-47) (4019238693553) podziel się z nami opinią. Napisz jakie są Twoje odczucia ze stosowania, czy rekomendujesz produkt, a także czy relacja jakości do ceny jest dobra.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Continental Continental Dętka race 28 20/25-622/630 27" - 28" x 0,75" - 1,0" wentyl presta 42 mm
Dętka rowerowa Continental Conti-Tube Oferta dętek Continental upraszcza znalezienie tej jednej, właściwej...
Rekomendacja
Continental Continental Opona cross king ii sw 29x2.3 czarna zwijana 830g
Opona Continental.
Rekomendacja
Continental Opona Continental TRAIL KING II SW 27.5 x 2.2 czarna zwijana TR 760g
Opona Continental.
Rekomendacja
Continental Continental Opona szosowa ultra sport iii performance puregrip compound 25 - 622, 28", 700 x 25c, czarna, zwijana - zwijana \ 25c
Ultra Sport - Trenować jak zawodnicy Ultra Sport III to postępowa opona na rajdy i wyścigi, trening lub...
Rekomendacja
Continental Opona 27,5 x 2,00 race king drut 650g Continental
Do sklepu Szczegóły

Opona 27,5 x 2,00 race king drut 650g Continental

104,90 zł
Race King - wytworzony aby zwyciężać! Nowa wersja popularnej opony rowerowej Continental. Race King krojony...
Rekomendacja
Continental Opona cross king 29"x 2.2 drut czarna 790 g Continental
Opona Continental CROSS King.
Rekomendacja
Continental Continental Co0180000 dętka race 28" x 0,75" - 1,0" wentyl presta 80 mm
Conti-Tube Nowa oferta dętek Continental ułatwia znalezienie tej jednej, właściwej dla Ciebie. Przyjazna...
Rekomendacja
Continental Opona Continental MOUNTAIN KING 29"x 2.3 drut czarna 890 g
Opona Continental.
Rekomendacja
Continental Continental Dętka rowerowa mtb 29 + zamów z dostawą jutro
Conti-Tube Nowa oferta dętek Continental upraszcza znalezienie tej jednej, właściwej dla Ciebie. Przyjazna...
Rekomendacja
Continental Continental Dętka rowerowa mtb 29 + zamów z dostawą jutro
Conti-Tube Nowa oferta dętek Continental usprawnia znalezienie tej jednej, właściwej dla Ciebie. Przyjazna...
Rekomendacja
Continental Dętka Continental Cross 28" wentyl 42 mm Presta 32-47-622
Opona Continental.
Rekomendacja
Continental Opona Continental MOUNTAIN KING III SW 27.5x2.30 czarna zwijana TR 770g
Opona Continental.
Dla każdego rowerzysty
Rekomendacja
Płaszcz opony - fiction 18in troop bmx tire (ČernÁ) Fiction bmx
Rekomendacja
Płaszcz opony FAMILY - Family 20in BMX Tire (GREEN)
Rekomendacja
Dętka - colony bmx tube (black) Colony
Do sklepu Szczegóły

Dętka - colony bmx tube (black) Colony

32,00 zł
Rekomendacja
Dętka COLONY - Colony BMX Tube (BLACK) rozmiar: 20in
Rekomendacja
Dętka SALT - Salt BMX/MTB 26in Tube (26FTFT)
Do sklepu Szczegóły

Dętka SALT - Salt BMX/MTB 26in Tube (26FTFT)

33,00 zł
Rekomendacja
Family Płaszcz opony - family 20in bmx tire (green)
Rekomendacja
Płaszcz opony FICTION BMX - Fiction 18in Troop BMX Tire (URBAN CAMO)