Sztandarowe lekkie koło szosowe z włókna węglowego firmy Bontrager, o głębokości profilu 51 mm, zaprojektowane dla najwyższych wartości prędkości, stabilności i pewności działania w każdych warunkach. Bądź sobą, tylko szybciej. Ultralekkie koła Aeolus RSL 51 to wspaniały element, który rozszerzy Twoją szybkość. Zaprojektowane w oparciu o zupełnie nowy proces trójwymiarowego modelowania nowe koła Aeolus RSL zezwalają na obfite zwiększenie szybkości bez kompromisów w kwestii stabilności. Zbudowane z najlżejszego włókna węglowego OCLV poziomu RSL z użyciem nowego profilu obręczy o wysokości 51 mm gwarantującemu najwyższą szybkość i największą wszechstronność we wszystkich warunkach. Obręcze przystosowane do zastosowania bezdętkowego ze rozszerzoną szerokością wewnętrzną 23 mm zapewniającą zmniejszone opory toczenia rozszerzają w dodatku zysk prędkości, podczas gdy ultralekkie piasty wykorzystujące części wewnętrzne DT Swiss 240s oraz 36-zapadkowy bębenek piasty Ratchet EXP gwarantują płynną jazdę. Wszystkie koła z włókna węglowego Bontrager są objęte dożywotnią gwarancją dla pierwotnego nabywcy oraz uzupełniającą ochroną w ramach programu Carbon Care. Jeżeli uszkodzisz konstrukcję kół w przeciągu dwóch pierwszych lat od zakupu – wymienimy je. To takie proste. Najszybsze koła w naszej historii Koła Aeolus RSL to nowy wymiar szybkości. Wykorzystanie modeli 3D w iteracyjnym procesie konstrukcyjnym pozwoliło nam staranniej odwzorować każdy gram oporów, w każdym kierunku, w każdej płaszczyźnie i we wszelkich dziedzinach układu koła i opony. Nie poprzestaliśmy jednak na tym. Przeprowadziliśmy również optymalizację pod kątem oporów toczenia i wybraliśmy pokaźniejszą szerokość obręczy 23 mm, która toczy się szybciej. Szczegóły towaru Włókno węglowe OCLV RSL jest materiałem lżejszym i bardziej wytrzymałym, co pozwala kreować szybsze i bardziej zrównoważone profile obręczy. Obręcz o głębokości 51 mm zaprojektowana w technologii modelowania 3D jest modelem oferującym największą prędkość i stabilność spomiędzy przystępnych rozwiązań. Wewnętrzna szerokość wynosząca 23 mm w sprawdzony sposób zapewnia płynniejszą jazdę z mniejszymi oporami, gwarantując większą prędkość koła i systemu opony. Obręcze gotowe do wykorzystania bezdętkowego (TLR) z taśmami do obręczy TLR Bontrager oraz taśmami TLR Obręcz z włókna węglowego OCLV o głębokości 51 mm (szerokość zewnętrzna 31 mm), szprychy DT Aerolite 24/24 i nyple DT ProLock Ultralekkie części wewnętrzne piast DT Swiss 240s z 36-zębowym mechanizmem zapadkowym i 11-rzędowym bębenkiem piasty. Bębenki 12-rzędowe sprzedawane osobno Piasty pod tarcze Centerlock z osią przelotową 12 mm z przodu i z tyłu, przystępny zestaw zamienny dla osi QR i 15 mm W zestawie taśma do obręczy TLR, wentyl TLR i konwencjonalna taśma do obręczy