Koła z włókna węglowego o głębokości 51 mm łączą nasz najnowszy profil obręczy z ceną na poziomie gamy Pro, co razem przekłada się na proste polepszenie szybkości, wagi i stabilności. Szybkie i lekkie Wszechstronne koła Aeolus Pro 51 zaopatrzone w obręcze o najnowszym profilu Aeolus zapewniające nieporównaną szybkość i stabilność w cenach komponentów z gamy Pro. Wytrzymałe i lekkie włókno węglowe OCLV z gamy Pro gwarantuje profilom obręczy większą szybkość i stabilność. Te obręcze dopasowane do zastosowania bezdętkowego cechują się rozszerzoną szerokością wewnętrzną wynoszącą 23 mm, obniżającą opory i powiększającą w dodatku zyski prędkości. Piasty o wyjątkowo gładkim toczeniu DT Swiss 350 zapewniają wyjątkowo szybką i dynamiczną jazdę. Wszystkie koła z włókna węglowego Bontrager są objęte dożywotnią gwarancją dla pierwotnego nabywcy oraz dodatkową ochroną w ramach programu Carbon Care. Jeżeli uszkodzisz konstrukcję kół w przeciągu dwóch pierwszych lat od zakupu – wymienimy je. To takie proste. Detale artykułu Włókno węglowe Pro OCLV oferuje stosowne połączenie niskiej masy, wytrzymałości i trwałości. Obręcz o głębokości 51 mm zaprojektowana w technologii modelowania 3D jest modelem proponującym największą prędkość i stabilność spomiędzy dostępnych rozwiązań. Wewnętrzna szerokość wynosząca 23 mm w sprawdzony sposób zapewnia płynniejszą jazdę z mniejszymi oporami, zapewniając pokaźniejszą szybkość koła i systemu opony. Obręcze dostosowane do użycia bezdętkowego (TLR) zezwalają na szybką zmianę na system bezdętkowy. Obręcz z włókna węglowego OCLV o głębokości 51 mm (szerokość zewnętrzna 31 mm i wewnętrzna 23 mm), szprychy DT Aerolite 24/24 i nyple blokujące DT Pro Piasty Swiss 350, bezusterkowe i o gładkim toczeniu z 18-wypustowym mocowaniem, bębenkami piasty SRAM/Shimano 10/11-rzędowymi, przystępne 12-rzędowe Piasty pod tarcze Centerlock z osią przelotową 12 mm z przodu i z tyłu, przystępne zaślepki dla osi QR W komplecie taśma do obręczy TLR, wentyl TLR i konwencjonalna opaska do obręczy Specyfikacja techniczna Średnica: 700C wariant: Tubeless Ready (TLR)/clincher Kompatybilność kasety: Shimano/SRAM szosowe 10/11-rzędowe Szerokość piasty: Przód: 100 mm Tył: 142 mm Otwory: 24 Cieniowanie: 14/17/14 Przekrój poprzeczny: Eliptyczny rodzaj mocowania tarczy: Tarcza Centerlock Załącznik: Oś przelotowa typ blokowania nypli: Ze stopu, samoblokujące Wentyl: Presta Materiał – Obręcz Karbonowa Masa: Przód: 725g, Tył: 865g