Szosowa kierownica z włókna węglowego OCLV o poręcznym i aerodynamicznym kształcie. Pozycja dla mocy Aerodynamiczna kierownica szosowa RSL wykorzystuje identyczny wyścigowy kształt jak kierownica w Madone, czyli krótszy wysięg i konstrukcję o 3 cm węższą przy klamkomanetkach niż w chwycie dolnym. W ten sposób przyjmujesz wygodniejszą i bardziej użyteczną pozycję jazdy, która wyraźnie ogranicza opory, a to przekłada się na dodatkową korzyść aerodynamiczną. Odgięcie chwytu dolnego o 7,5 poziomów zagwarantuje spory prześwit na nadgarstki i perfekcyjną kontrolę, dzięki temu nie tracisz mocy, ani nie odczuwasz dyskomfortu w czasie ostrych sprintów. Detale towaru konstrukcja z włókna węglowego OCLV jest superlekka, wytrzymała i pochłania wstrząsy Aerodynamiczny profil części górnej ogranicza opory krawędzi natarcia i jest zgodny z zasadami UCI użyteczne odgięcie ogranicza opory generowane przez rowerzystę, co przekłada się na obszerniejszą prędkość dzięki aerodynamicznej pozycji i wyższy poziom komfortu Szerokość w chwycie na klamkomanetkach o 3 cm mniejsza niżeli w chwycie dolnym Odgięcie chwytu dolnego o 7,5 poziomów zapewnia prześwit na nadgarstki konieczny podczas sprintów Linie położenia klamki hamulca zezwalają na ich precyzyjne ustawienie Zgodna wyłącznie z napędem ze sterowaniem elektronicznym zmianą biegów Wyścigowe przypasowanie ustawia rowerzystów w komfortowojszej, bardziej funkcjonalnej pozycji Specyfikacja wymiary: 350/380 mm, 370/400 mm, 390/420 mm, 410/440 mm Szerokości kaptura: 350 mm, 370 mm, 390 mm, 410 mm Szerokość baranka: 380 mm, 400 mm, 420 mm, 440 mm Obejma: 31,8 mm Zgięcie: dopasowanie wyścigowe Race Haki: 124 mm Wygięcie dolnych chwytów: 6 poziomów Rozstaw ramy: 80 mm Prowadzenie linek: Wewnętrzne Materiał: Karbonowe Masa: 350 mm: 224g, 370 mm: 229g, 390 mm: 234g, 410 mm: 239g