Szosowa kierownica z włókna węglowego OCLV o ergonomicznym i aerodynamicznym kształcie. Pozycja dla mocy Aerodynamiczna kierownica szosowa RSL wykorzystuje identyczny wyścigowy kształt jak kierownica w Madone, czyli krótszy wysięg i konstrukcję o 3 cm węższą przy klamkomanetkach niż w chwycie dolnym. W ten sposób przyjmujesz komfortowojszą i bardziej ergonomiczną pozycję jazdy, która wyraźnie ogranicza opory, a to przekłada się na dopełniającą korzyść aerodynamiczną. Odgięcie chwytu dolnego o 7,5 stopni zagwarantuje obfity prześwit na nadgarstki i wspaniałą kontrolę, dzięki temu nie tracisz mocy, ani nie odczuwasz dyskomfortu w czasie ostrych sprintów. Szczegóły artykułu konstrukcja z włókna węglowego OCLV jest superlekka, wytrzymała i pochłania wstrząsy Aerodynamiczny profil części górnej ogranicza opory krawędzi natarcia i jest zgodny z zasadami UCI użyteczne odgięcie ogranicza opory generowane przez rowerzystę, co przekłada się na obszerniejszą szybkość dzięki aerodynamicznej pozycji, a także wyższy poziom komfortu Szerokość w chwycie na klamkomanetkach o 3 cm mniejsza aniżeli w chwycie dolnym Odgięcie chwytu dolnego o 7,5 poziomów gwarantuje prześwit na nadgarstki konieczny w trakcie sprintów Linie położenia klamki hamulca zezwalają na ich staranne ustawienie Zgodna wyłącznie z napędem ze sterowaniem elektronicznym zmianą biegów Wyścigowe dopasowanie ustawia rowerzystów w komfortowojszej, bardziej poręcznej pozycji Specyfikacja rozmiary: 350/380 mm, 370/400 mm, 390/420 mm, 410/440 mm Szerokości kaptura: 350 mm, 370 mm, 390 mm, 410 mm Szerokość baranka: 380 mm, 400 mm, 420 mm, 440 mm Obejma: 31,8 mm Zgięcie: dobranie wyścigowe Race Haki: 124 mm Wygięcie dolnych chwytów: 6 stopni Rozstaw ramy: 80 mm Prowadzenie linek: Wewnętrzne Materiał: Karbonowe Masa: 350 mm: 224g, 370 mm: 229g, 390 mm: 234g, 410 mm: 239g