Trek Rail+ 9.7 to elektryczny MTB enduro z włókna węglowego wytworzony na największe przygody. Dzięki 160 mm skoku z przodu i z tyłu Rail+ wydajnie pędzi w skomplikowanym terenie, a z mocnym napędem Bosch Performance CX długie podjazdy i szybkie okrążenia to błahostka. Możliwość regulacji geometrii pozwala dopasować rower do miejsca i sposobu jazdy, ogromny akumulator zagwarantuje moc na niezliczone kilometry, a napęd Shimano momentalnie i bezusterkowo zmienia przełożenia w trakcie pokaźnych wypraw. Trek Rail+ 9.7 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz e-MTB z włókna węglowego o ogromnej mocy i wielkim skoku na pasjonujące przygody. Ci trzeba zawieszenia, które poradzi sobie prosto z kamieniami, korzeniami i wszelkimi innymi przeszkodami czekającymi na trasie, a także ogromnej mocy do pokonania stromych, wymagających podjazdów i pojemnego akumulatora, dzięki któremu ze wspomagania możesz korzystać na najdłuższych nawet trasach. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z układem napędowym Bosch Performance CX (85 Nm, 250 W) oraz wyjątkowo pojemnym wymiennym zintegrowany akumulatorem RIB 2.0 o pojemości 800 Wh. Widelec amortyzowany o skoku 160 mm RockShox Domain RC ze sprężyną DebonAir, tłumieniem Motion Control i blokadą, a z tyłu damper RockShox Deluxe Select+. Ponadto dopasowane do konstrukcji bezdętkowego koła Bontrager Line Comp 30, napęd złożony z grup Shimano XT i SLX, 4-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe i sztyca regulowana z prowadzeniem wewnętrznym linki. Jaki jest Rail? Szukasz e-MTB, z którym nawet bezdroża zostaną daleko w tyle? Rail+ 9.7 pomoże. Ten rower elektryczny enduro z włókna węglowego powstał z myślą o największych wyprawach, ma skok niezbędny na odważny wjazd w odludne tereny, ogromny akumulator gwarantujący wsparcie poprzez nieliczone kilometry oraz solidny silnik, który rozprawi się z podjazdami. Dlaczego pokochasz Treka Rail + 9.7 Rail+ zjada przygody na śniadanie, dzięki sporemu skokowi zawieszenia i mocy potrzebnym na wielkie wyprawy pośród szczytów albo kolejne okrążenia tras enduro mocny układ napędowy Bosch Performance CX pokonuje z maksymalną mocą podjazdy i pewnie pędzi na zjazdach Możesz przystosować geometrię i stosunek ugięcia zawieszenia do skoku koła pod kątem sposobu jazdy oraz zamontować miski sterów do regulacji kąta (sprzedawane oddzielnie) i zyskać jeszcze szersze możliwości regulacji spory akumulator RIB 2.0 o pojemności 800 Wh gwarantuje energię na mocne kilometry i realny jest jego prędki demontaż na czas podróży lub przechowywania Jest zgodny z akumulatorem dodatkowym Bosch PowerMore gotowym na jeszcze dłuższe przygody Specyfikacja technologiczna* Rama Włókno węglowe OCLV Mountain, zintegrowany wymienny akumulator RIB (RIB 2.0), zwężana główka ramy, prowadnice dla linek i przewodów, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, osłona Motor Armor, Boost148, nieelastyczna oś przelotowa 12 mm, 160 mm skoku Widelec RockShox ZEB Select, sprężyna DebonAir, tłumik Charger RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost 110, oś Maxle Stealth, 170 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Select+ RT, 205 mm x 65 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 180 mm Koła Koło przednie rozmiar: S Bontrager Line Comp 30, dostosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, nieelastyczna oś przelotowa 15 mm, 27.5 cali wymiar: M, L, XL Bontrager Line Comp 30, dopasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, oś przelotowa 12 mm, 27.5 cali Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona wymiar: S, M, L, XL Bontrager Brevard Pro XR, przypasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, dwuskładnikowa mieszanka, stopka z aramidu, 60 tpi, 27,5 x 2,50" rozmiar: M, L, XL Bontrager Brevard Pro XR, przystosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, dwuskładnikowa mieszanka, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50" składnik opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. Wymiar opon Rama: 27,5 x 2,60", Widelec: Patrz specyfikacja producenta System elektryczny Sterownik Kontroler systemowy Bosch BRC3100, system Smart Silnik Bosch Performance Line CX, 25 km/h Napęd Manetka Shimano SLX M7100, 12-biegowa Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek Kaseta Shimano SLX M7100, 10-51T, 12 biegów Łańcuch Shimano SLX M7100, 12-biegowa Pedał VP-536 nylonowe, platformowe Maks. Wielkość zębatki 1x: 36T komponenty Siodełko Bontrager Verse P3, szyny chromo-molibdenowe Sztyca rozmiar: S Sztyca dostosowywana Bontrager Line, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki/przewodu, 34,9 mm, 410 mm długości wymiar: M Sztyca dostosowywana Bontrager Line, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki/przewodu, 34,9 mm, 450 mm długości wymiar: L, XL Bontrager Line Dropper, 200mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki,...