Trek Rail+ 9.9 to nasz najkorzystniejszy e-MTB enduro z włókna węglowego wykonany na największe przygody. Jego konkretna rama z włókna węglowego, 160 mm skoku usprawnionego zawieszenia RockShox i regulowana geometria pozwalają dopasować rower do sposobu i miejsca jazdy. Wyposażony jest w silnik Bosch CX Line przekazujący moc momentu na produktywne pokonywanie podjazdów i ogromny wymienny zintegrowany akumulator RIB 2.0 o pojemności 800 Wh. Całość dopełniają bezusterkowe komponenty, takie jak koła z włókna węglowego i sterowany bezprzewodowo napęd SRAM X0. Trek Rail+ 9.9 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz znacznego i pełnego mocy roweru elektrycznego zbudowanego z myślą o znacznych przygodach i bez oszczędzania na częściach. Potrzebujesz znacznego skoku na nieprzystępny teren, konkretnego silnika do poskromienia podjazdów i ogromnego akumulatora, z którym pokonasz najdłuższe trasy. Usprawnienia mają ogromne znaczenie i chcesz posiadać najkorzystniejszy sterowany bezprzewodowo napęd SRAM i zawieszenie RockShox. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z układem napędowym Bosch Performance CX (85 Nm, 250 W) oraz wyjątkowo pojemnym wymiennym zintegrowany akumulatorem RIB 2.0 o pojemości 800 Wh. Widelec 160 mm RockShox ZEB Ultimate ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger 3.1 RC2 i damper RockShox Super Deluxe. Koła z włókna węglowego Line Pro 30 przystosowane do montażu bezdętkowego Tubeless Ready, pracujący płynnie choćby pod obciążeniem sterowany bezprzewodowo napęd SRAM X0 AXS, zatrzymujące bezawaryjnie rower hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Maven i sztyca dostosowywana RockShox Reverb AXS. Jaki jest Rail? Rail+ 9.9 to absolutna śmietanka wśród rowerów elektrycznych na rewelacyjne przygody. Zaopatrzony jest w usprawnione zawieszenie, konkretny silnik rozprawiający się z łatwością z wielkimi podjazdami, a także pojemny akumulator na niezliczone kilometry jazdy oraz system monitorowania ciśnienia w oponach RockShox TyreWiz. Ta bestia powstała, żeby zmienić marzenia w rzeczywistość. Dlaczego pokochasz Treka Rail + 9.9 Rail+ zjada przygody na śniadanie, dzięki obszernemu skokowi zawieszenia i mocy potrzebnym na szerokie wyprawy pośród szczytów albo kolejne okrążenia tras enduro znajdziesz usprawnienia wszędzie – w zawieszeniu, napędzie, kołach i w innych punktach Możesz dostosować geometrię i stosunek ugięcia zawieszenia do skoku koła pod kątem sposobu jazdy, a także zamontować miski sterów do regulacji kąta (sprzedawane oddzielnie) i zyskać jeszcze szersze możliwości regulacji solidny układ napędowy Bosch Performance CX pokonuje z maksymalną mocą podjazdy i pewnie pędzi na zjazdach obfity akumulator RIB 2.0 o objętości 800 Wh zapewnia energię na mocne kilometry i realny jest jego prędki demontaż na czas podróży lub przechowywania Specyfikacja techniczna* Rama Włókno węglowe OCLV Mountain, zintegrowany wymienny akumulator RIB (RIB 2.0), zwężana główka ramy, prowadnice dla linek i przewodów, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, osłona Motor Armor, Boost148, nieelastyczna oś przelotowa 12 mm, 160 mm skoku Widelec RockShox ZEB Ultimate, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3.1 RC2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 160 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Ultimate RC2T, 205 x 65 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 180 mm Koła Koło przednie rozmiar: S Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, nieelastyczna oś przelotowa 15 mm, 27.5 cali rozmiar: M, L, XL Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dostosowana do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, niesprężysta oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przystosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, niesprężysta oś przelotowa 12 mm, 27.5 cali Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona wymiar: S, M, L, XL Bontrager Brevard RSL SE, dostosowane do montażu bezdętkowego Tubeless Ready, trzyskładnikowa mieszanka, stopka z aramidu, 60 tpi, 27,5 x 2,50" wymiar: M, L, XL Bontrager Brevard RSL SE, przypasowane do montażu bezdętkowego Tubeless Ready, trzyskładnikowa mieszanka, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50" element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. Rozmiar opon Rama: 27,5 x 2,60", Widelec: Patrz specyfikacja producenta System elektryczny Bateria Bosch PowerTube 800 Wh, system inteligentny Ładowarka Bosch standard 4 A, 230 V, system inteligentny Sterownik Kontroler systemowy Bosch BRC3100, system Smart Silnik Bosch Performance Line CX, 25 km/h Napęd Przerzutka tylna SRAM X0 Eagle AXS, rodzaj T Korba SRAM X0 Eagle, długość 160 mm Kaseta SRAM Eagle S-1295, rodzaj T, 10-52, 12-rzędowa Łańcuch SRAM X0 Eagle, T-Type, 12 biegów Pedał VP-536 nylonowe, platformowe Maks. Wielkość zębatki 1x: 36T komponenty Siodełko Verse Short Comp, szyny...