Trek Rail+ 9.9 to nasz najkorzystniejszy e-MTB enduro z włókna węglowego tworzony na największe przygody. Jego konkretna rama z włókna węglowego, 160 mm skoku usprawnionego zawieszenia RockShox i regulowana geometria pozwalają przystosować rower do sposobu i miejsca jazdy. Zaopatrzony jest w silnik Bosch CX Line przekazujący moc momentu na efektywne pokonywanie podjazdów i ogromny wymienny zintegrowany akumulator RIB 2.0 o pojemności 800 Wh. Całość dopełniają najkorzystniejsze komponenty – takie jak koła z włókna węglowego i sterowany bezprzewodowo napęd SRAM XX. Trek Rail+ 9.9 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz szerokiego i pełnego mocy roweru elektrycznego zbudowanego z myślą o wielkich przygodach i bez oszczędzania na częściach. Ci potrzeba znacznego skoku na skomplikowany teren, potężnego silnika do poskromienia podjazdów i ogromnego akumulatora, z którym pokonasz najdłuższe trasy. Usprawnienia mają ogromne znaczenie i chcesz mieć najlepszy sterowany bezprzewodowo napęd SRAM oraz zawieszenie RockShox. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z układem napędowym Bosch Performance CX (85 Nm, 250 W), a także wyjątkowo pojemnym wymiennym zintegrowany akumulatorem RIB 2.0 o pojemości 800 Wh. Widelec 160 mm RockShox ZEB Ultimate ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger 3.1 RC2 i damper RockShox Super Deluxe. Koła z włókna węglowego dostosowane do montażu bezdętkowego Tubeless Ready Bontrager Line Pro 30, najkorzystniejszy sterowany bezprzewodowo napęd SRAM XX AXS zmieniający przełożenia płynnie nawet pod obciążeniem, hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Maven zatrzymujące ekspresowo rower i sztyca dostosowywana RockShox Reverb AXS. Jaki jest Rail? Rail+ 9.9 to absolutna śmietanka wśród rowerów elektrycznych na doskonałe przygody. Wyekwipowany jest w usprawnione zawieszenie, mocny silnik rozprawiający się z łatwością z wielkimi podjazdami, a także pojemny akumulator na niezliczone kilometry jazdy oraz system monitorowania ciśnienia w oponach RockShox TyreWiz. Ta bestia powstała, żeby zmienić marzenia w rzeczywistość. Dlaczego pokochasz Treka Rail + 9.9 Rail+ zjada przygody na śniadanie, dzięki dużemu skokowi zawieszenia i mocy niezbędnym na spore wyprawy pośród szczytów albo kolejne okrążenia tras enduro odszukasz usprawnienia wszędzie – w zawieszeniu, napędzie, kołach i w innych punktach Możesz przystosować geometrię i stosunek ugięcia zawieszenia do skoku koła pod kątem sposobu jazdy oraz zamontować miski sterów do regulacji kąta (sprzedawane oddzielnie) i zyskać jeszcze szersze możliwości regulacji mocny układ napędowy Bosch Performance CX pokonuje z maksymalną mocą podjazdy i pewnie pędzi na zjazdach spory akumulator RIB 2.0 o pojemności 800 Wh zapewnia energię na solidne kilometry i realny jest jego prędki demontaż na czas podróży albo przechowywania Specyfikacja techniczna* Rama Włókno węglowe OCLV Mountain, zintegrowany wymienny akumulator RIB (RIB 2.0), zwężana główka ramy, prowadnice dla linek i przewodów, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, osłona Motor Armor, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 160 mm skoku Widelec RockShox ZEB Ultimate, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3.1 RC2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 160 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Ultimate RC2T, 205 x 65 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 180 mm Koła Koło przednie wymiar: S Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dopasowana do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, niesprężysta oś przelotowa 15 mm, 27.5 cali wymiar: M, L, XL Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dopasowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, niesprężysta oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dopasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 27.5 cali Zacisk tylny Bontrager Switch ze nieelastyczną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona wymiar: S, M, L, XL Bontrager Brevard RSL SE, przypasowane do montażu bezdętkowego Tubeless Ready, trzyskładnikowa mieszanka, stopka z aramidu, 60 tpi, 27,5 x 2,50" rozmiar: M, L, XL Bontrager Brevard RSL SE, przypasowane do montażu bezdętkowego Tubeless Ready, trzyskładnikowa mieszanka, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50" element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. Wymiar opon Rama: 27,5 x 2,60", Widelec: Patrz specyfikacja producenta System elektryczny Ładowarka Bosch standard 4 A, 230 V, system inteligentny Sterownik Kontroler systemowy Bosch BRC3100, system Smart Silnik Bosch Performance Line CX, 25 km/h Napęd Przerzutka tylna SRAM XX Eagle AXS, wariant T Korba SRAM XX Eagle,długość 165 mm Kaseta SRAM Eagle S-1297, typ T, 10-52, 12-rzędowa Łańcuch SRAM XX Eagle, T-Type, 12 biegów Pedał VP-536 nylonowe, platformowe Maks. Wielkość zębatki 1x: 36T komponenty Siodełko Verse Short Comp, szyny stalowe, szerokość...