Rail 9.8 to elektryczny rower górski o długim skoku zawieszenia tworzony z włókna węglowego, który pędzi szybko jak nasze najpotężniejsze modele szlakowe i wspomoże Cię w trakcie stromych podjazdów. Wszystko zostało usprawnione, włącznie z ramą, by dać Ci maksimum radości na najistotniej zakręconych trasach. Otrzymasz ponadto najnowszą technologię firmy Bosch z inteligentnym systemem Performance Line CX, który ma akumulator 750 Wh o pokaźniejszym zasięgu i perfekcyjne funkcje, takie jak śledzenie aktywności, nawigacja i łączność Bluetooth, które sprawią, iż osiągniesz większy poziom progresywnia podczas jazdy. Nowy kontroler systemu jest prawie płaski, co daje mu wysmakowany wygląd, a ministerownik jest dyskretny i instynktowny. Trek Rail 9.8 XT 2024 gen 4 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz elektrycznego roweru górskiego z włókna węglowego o długim skoku zawieszenia zaopatrzonego w wyjątkowo produktywne części, a także pojemne akumulatory. Chcesz responsywności włókna węglowego, stabilności obszerniejszego rozstawu ramy, płynnej pracy wysokiej klasy zawieszenia i najnowszych systemów producenta Bosch. Użyte technologie lepsza rama z włókna węglowego OCLV Mountain o pokaźniejszym rozstawie i rura sterowa i rura podsiodłowa o obszerniejszej średnicy. Akumulator 750 Wh o wyjątkowo długim zasięgu, nad wyraz responsywny widelec amortyzowany RockShox ZEB Select+, damper RockShox Super Deluxe Ultimate Thru Shaft, a także napęd 1x12 Shimano XT. Dzięki inteligentnemu systemowi Performance Line CX masz do dyspozycji najnowsze rozwiązania Bosch, w tym nowy ministerownik i zintegrowany z górną rurą wyświetlacz kontrolera systemu Bluetooth®. Jaki jest Rail? W tym rowerze usprawniony został niemal każdy element, dzięki czemu oddajemy w Twoje ręce prawdziwą bestię – stanowczo, gdy idzie o zawieszenie. Powstał z myślą o atakowaniu trudnych zjazdów, a potem frunięciu pod górę dzięki mocnemu napędowi Bosch, akumulatorowi o 750 Wh objętości i częściom, które poradzą sobie przy ostrej jeździe. Dlaczego pokochasz Treka Rail 9.8 XT Nowy kontroler systemu ukazuje obecnie wybrany poziom wspomagania i pozostały poziom naładowania akumulatora. Jest on zgrabnie zintegrowany z górną rurą, co gwarantuje maksymalną ochronę i wytworny wygląd. Nowy inteligentny system Bosch zapewnia taką samą moc i szybkość reakcji dzięki nowemu dyskretnemu ministerownikowi, który jest uproszczony i gromadzi tylko te części sterujące, których potrzebujesz, by przełączać się pomiędzy poziomami wspomagania lub przejść do trybu wspomagania prowadzenia Inteligentne tryby eMTB i eMTB Lite samoczynnie dostosowują wspomaganie na podstawie danych wprowadzanych poprzez użytkownika, aby zapewnić odpowiednią ilość mocy do jazdy Nowa rama jest wyjątkowo potężna i ma rurę podsiodłową 34,9 mm, by pomieścić bardziej wytrzymałe sztyce dostosowywane, i nadwymiarową główkę ramy, która współpracuje z masywnymi widelcami zoptymalizowanymi pod kątem e-MTB, zapewniając mniejsze ugięcie i bardziej skrupulatne sterowanie System Trek ze zintegrowanym wymiennym akumulatorem (RIB, ang. Removable Integrated Battery) wygląda genialnie i jest wyjątkowo przyjazny dla użytkownika: osłonięty dzięki pełnemu zastosowaniu w ramie, można go łatwo wyjąć bez zastosowania narzędzi, a ponadto zezwala na montaż koszyka na bidon informacje techniczne* Rama Rama główna z włókna węglowego OCLV Mountain, niższa główka ramy 1,8", zgodność z kontrolerem systemu Bosch, zintegrowany wymienny akumulator RIB (ang. Removable Integrated Battery), Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek, rura podsiodłowa 34,9 mm, łącznik wahacza z magnezu, osłona Motor Armor, Mino Link, ABP, Boost148, oś przelotowa 12 mm, 150 mm skoku Widelec RockShox ZEB Select+, sprężyna DebonAir, tłumik Charger 3 RC2, powiększona zwężana rura sterowa 1,8", korona zoptymalizowana do e-MTB, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 160 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Select+ RT, 230 mm x 57,5 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 170 mm (580 mm od osi do korony) Koła Koło przednie Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Koło tylne Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, oś przelotowa 12 mm Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, uszczelniane łożyska, na 6 śrub, Rapid Drive 108, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Line 30, przypasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta Opona wymiar: S, M, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, przypasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" rozmiar: S, M, L, XL Bontrager SE6 Team Issue, dostosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stop...