Trek Fuel EXe 9.9 X0 AXS to wyższy poziom kolarstwa górskiego. Wjeżdża na nieznane terytorium pomiędzy konwencjonalnymi rowerami górskimi i elektrycznymi przez użycie nowej technice pozwalającej radować się z natury w ciszy oraz najlepszych komponentów w branży. Wszystkie części EXe 9.9 aż rwą się do jazdy po szlakach, począwszy od lekkiej i nieelastycznej ramy z włókna węglowego, a na śladowymmocnym napędzie TQ skończywszy. Tu nie ma miejsca na jakiekolwiek kompromisy. Napęd z przerzutką SRAM X0 AXS jest skrupulatny, jak i wytrzymały, a topowe zawieszenie RockShox z technologią AirWiz pozwala znakomicie dostroić konfigurację do preferencji. Trek Fuel EXe 9.9 X0 AXS jest dla Ciebie, jeśli... Masz wyszukany gust i stawiasz skuteczność ponad wszystko. Szukasz roweru, który nie tylko zjedzie ze szczytu jak błyskawica, lecz będzie przy tym wyglądał fenomenalnie. Dostaniesz maszynę wytworzoną z unikatową trosceą o szczegóły, od ramy i kół z włókna węglowego począwszy, a na sterowanym w pełni bezprzewodowo napędzie SRAM X0 skończywszy. Z kolei supernowoczesny napęd TQ po cichu wspomoże Cię na podjeździe, dzięki temu będziesz cieszyć się kolejnymi zjazdami po singletrackach. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z wbudowanym akumulatorem 360 Wh oraz przekładnia falowa TQ z inteligentnym gniazdem ładowania, zintegrowany wyświetlacz LED, a także dyskretna manetka na kierownicy. Widelec RockShox Lyrik Ultimate z AirWiz o skoku 150 mm, ze sprężyną powietrzną DebonAir i tłumieniem Charger 3 RC2 i damper RockShox Super Deluxe Ultimate o 140 mm skoku. Dodatkowo lekkie i nieelastyczne koła z włókna węglowego przygotowane do jazdy bezdętkowej, zamontowana bezpośrednio sterowana bezprzewodowo przerzutka SRAM X0 AXS, która jest wytrzymała i doskonale zmienia biegi choćby pod obciążeniem. Jaki jest Fuel? Fuel EXe 9.9 wynosi jazdę w terenie na wyższy poziom, dzięki rewolucyjnym technologiom, od cichego i kompaktowego napędu TQ począwszy, a na precyzyjnie skonstruowanej ramie z włókna węglowego skończywszy. Łączy najmocniejsze strony obu światów — pędzi w dół szlaku jak konwencjonalny rower, a potem szarżuje pod górę z naturalnym wspomaganiem. Na dodatek wyposażony jest we wspaniały osprzęt, chociażby usprawnione zawieszenie RockShox z AirWiz i kompletnie bezprzewodową przerzutkę SRAM X0 AXS. Dlaczego pokochasz Treka Fuel EXe 9.9 Nie musisz iść na kompromis. Dostajesz najkorzystniejsze włókno węglowe, elementy i silnik, który nie odrywa Twojej uwagi od szlaku Bezprzewodowa przerzutka SRAM X0 AXS gwarantuje zmianę biegów o najwyższej precyzji jeszcze pod obciążeniem, a jednocześnie solidność potrzebną na szlakach Zawieszenie RockShox wyekwipowane jest w technikę AirWiz, dzięki której jego regulacja to błahostka minimalny,potężny silnik TQ został dostrojony do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę, a także dopasowuje moc do Ciebie, dzięki czemu jedziesz naturalnie zaimplementowany ekran, gniazdo ładowania i komponenty sterowania są proste, eleganckie i w pełni intuicyjne w obsłudze Specyfikacja technologiczna* Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm skoku Widelec RockShox Lyrik Ultimate, sprężyna DebonAir+ z ButterCups, tłumienie Charger 3.1 RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost 110, oś 15 mm Maxle Stealth, 150 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Ultimate RC2T, 205 x 60 mm Koła Koło przednie Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przypasowana do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, nieelastyczna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przystosowana do wykorzystania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, niesprężysta oś przelotowa 12 mm, 29 cali Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona rozmiar: S, M, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50" wymiar: S, M, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, dopasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" komponent opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. Rozmiar opon Rama: 29 x 2,60" (XS: 27,5 x 2,60"), Widelec: Patrz informacje producenta System elektryczny Bateria wymiar: S, M, L, XL TQ 360 Wh rozmiar: S, M, L, XL Akumulator SRAM eTap (z ładowarką) Ładowarka Ładowarka TQ 4A Komputer ekran TQ LED z łącznością Bluetooth i ANT+ Silnik TQ-HPR50, 50 Nm, maksymalna ciągła moc znamionowa 250 W, moc szczytowa 300 W Napęd Przerzutka tylna SRAM X0 Eagle AXS, wariant T Korba SRAM X0 Eagle,długość 165 mm Kaseta SRAM Eagle S-1295, wariant T, 10-52, 12-rzędowa Łańcuch SRA...