Trek Fuel EXe 9.8 XT stanowi ewolucję elektrycznych rowerów górskich, dzięki nieznacznemu,solidnemu silnikowi, który skrywa we wnętrzu prawdziwie kosmiczne technologie. Zbudowany jest na podstawie ramy z lekkiego, niesprężystego i sprawnego włókna węglowego OCLV Mountain, która zapewnia żywą i radosną jazdę. By nie przerwać złotej kolekcji, dochodzą jeszcze koła z włókna węglowego, pracujący płynnie i niesamowicie bezusterkowy napęd Shimano XT i wyjątkowo wydajny amortyzator RockShox Lyrik Select+ i damper SuperDeluxe Select+. Trek Fuel EXe 9.8 XT jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz żwawego roweru na szlaki, który pojedzie jak klasyczny rower MTB w szybkim i niełatwym terenie, a jednocześnie trochę pomoże w trakcie podjazdu. Ewidentnie zwracasz uwagę na osprzęt, więc docenisz napęd Shimano XT i usprawnione zawieszenie pozwalające płynąć po szlaku. Nie chcesz tracić naturalnych wrażeń z jazdy na rowerze górskim, a jednocześnie masz chrapkę na nowoczesny silnik, który zapewni ciche wsparcie. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z przystępnym do wyjęcia akumulatorem o pojemności 360 Wh oraz przekładnia falowa TQ z inteligentnym gniazdkiem ładowania, zintegrowany ekran LED, a także dyskretna manetka na kierownicy. W dodatku, widelec RockShox Lyrik Select+ o skoku 150 mm ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger 2.1 RC oraz damper RockShox Super Deluxe Select+ o skoku 140 mm. Nie sposób zapomnieć także o uznanej efektywności ładnie pracującego napędu Shimano XT. Jaki jest Fuel? Fuel EXe 9.8 to wyrafinowany rower na szlaki, który gwarantuje moc niezbędną na szybkie podjazdy, a na górze obraca się i pędzi w dół po każdej trasie, od trudnych technicznie po te bardziej dla początkujących. Wyposażony jest w futurystyczne technologie, takie jak przystosowaną do podróży w kosmos przekładnię TQ i bezprzewodową przerzutkę Shimano XT utrzymującą minimalizm w kokpicie. Całość dopełniają karbonowe koła i usprawnione zawieszenie RockShox, na którym wręcz szybujesz po szlaku, gdy na trasie zrobi się ostro. Dlaczego je pokochasz Treka Fuel EXe 9.8 XT Dostajesz maszynę, która jedzie skrupulatnie tak, jak Twój ulubiony rower na szlaki, a równocześnie zagwarantuje przystosowujące się do Twoich potrzeb wspomaganie, z którym nie poczujesz się jak oszust minimalna,solidna przekładnia TQ została dostrojona do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę, a także dopasowuje moc do Ciebie, dzięki czemu jedziesz naturalnie Inteligentny port ładowania, elegancko zintegrowany wyświetlacz i dyskretne elementy sterowania sprawiają, iż maszyna ta wygląda i prowadzi się jak tradycyjny rower górski Akumulator z łatwością można zdemontować przy pomocy klucza sześciokątnego, nie potrzeba specjalnych narzędzi ani czarnej magii. Na długie dni w siodełku można zamontować dodatkowy akumulator zwiększający zasięg Specyfikacja techniczna* Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm skoku Widelec RockShox Lyrik Select+, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 2,1 RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 150 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Select+ RT, 205x60mm Koła Koło przednie Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, nieelastyczna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz przystosowana do wykorzystania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek piasty Shimano MicroSpline, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 29 cali Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona wymiar: S, M, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, dopasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50" wymiar: S, M, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, przypasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" komponent opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. Rozmiar opon Rama: 29 x 2,60" (XS: 27,5 x 2,60"), Widelec: Patrz dane producenta System elektryczny Bateria TQ 360 Wh Ładowarka Ładowarka TQ 4A Komputer wyświetlacz TQ LED z łącznością Bluetooth i ANT+ Silnik TQ-HPR50, 50 Nm, maksymalna ciągła moc znamionowa 250 W, moc szczytowa 300 W Napęd Manetka Shimano XT M8100, 12 biegów Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek Ramię korby E*thirteen E*spec Race z włókna węglowego, 165 mm długości Zębatka przednia E*thirteen E*spec, stalowa zębatka 32T, linia łańcucha 55 mm Kaseta Shimano XT M8100, 10-51, 12-rzędowa Łańcuch Shimano XT M8100, 12-biegowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 34T, min. 30T części Siodełko Verse Short Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm Sztyca wymiar: S Sztyca regulo...