Trek Madone SLR 9 AXS Gen 8 powstał z myślą o pełnej dominacji na drogach z lekką masą i aerodynamiką w równych dawkach. Stworzony jest naszego najkorzystniejszego włókna węglowego OCLV serii 900, które jest nie tylko szalenie lekkie, lecz też zezwala na wykorzystanie aerodynamicznych kształtów nieprzeciętnych na niezwłoczne zjazdy i proste. Dzięki lekkiej technologii IsoFlow model Madone nie poświęca komfortu na rzecz szybkości. Ta wersja jest gotowa na podium, dzięki najwyższej klasy napędowi SRAM RED AXS, kołom z włókna węglowego, aerodynamicznej kierownicy zintegrowanej z mostkiem Trek RSL, a także aerodynamicznym bidonom i koszykom RSL dla dopełniającego ograniczenia oporów. Trek Madone SLR 9 AXS Gen 8 jest dla Ciebie, jeśli... Wyścigi to Twoje całe życie i szukasz naszego najkorzystniejszego roweru szosowego w historii. Chcesz podbijać trasy z trójcą skuteczności – aerodynamiką, komfortem i niską masą. Chętnie wydasz więcej na części, które są tego warte, na przykład najwyższej klasy włókno węglowe, najkorzystniejszą specyfikację części i detale zapewniające przewagę w trakcie wyścigów. Użyte technologie Niewiarygodnie lekka rama z naszego najlepszego włókna węglowego, OCLV kolekcji 900, z aerodynamicznymi kształtami rurek i technologią gwarantującą komfort IsoFlow, a na dodatek aerodynamiczne bidony i koszyki RSL, które pozwalają oszczędzić jeszcze więcej energii. Najnowszy napęd SRAM, superlekki RED AXS E1 i miernik mocy umożliwiający treningi podparte twardymi danymi. Uniwersalny hak przerzutki (UDH), dzięki któremu wyszukasz część zamienną za każdym razem i wszędzie. Całość dopełniają koła z włókna węglowego do montażu bezdętkowego Bontrager Aeolus RSL 51 i aerodynamiczna kierownica zintegrowana z mostkiem Trek RSL. Jaka jest Madone? Madone SLR 9 AXS Gen 8 to nasz najlżejszy, najszczególniej aerodynamiczny i najwydajniejszy Madone gotowy prezentować osiągi roweru najwyższej klasy zawsze i wszędzie. Wytwarzany jest z wyjątkowo lekkiego włókna węglowego OCLV linii 900 doskonałego do frunięcia na podjazdach, z aerodynamicznym kształtem rur wchodzącymi w wiatr jak nóż w masło w trakcie zjazdów, a także technice komfortu IsoFlow, dzięki której będziesz zawsze czuć się jak młody bóg. Najlepsze z najlepszych elementów bez jakichkolwiek kompromisów. Dlaczego pokochasz Treka Madone SLR 9 AXS gen 8 bezprecedensowe aerodynamiczne kształty rur Full System Foil zupełnie odmieniają postrzeganie prędkości i pomagają w optymalizacji aerodynamiki całego roweru tworzony jest z najlepszego włókna węglowego OCLV kolekcji 900 – oszałamiająco lekkiego, niesprężystego w kluczowych punktach i pochłaniającego optymalnie nierówności, gdy pragniesz wygody Koła z włókna węglowego to niższa masa i wyższa skuteczność, dzięki temu możesz pędzić jednocześnie na podjazdach, jak i na zjazdach Cieszysz się z precyzyjnej zmiany biegów najlżejszego napędu SRAM, czyli sterowanego bezprzewodowo RED AXS E1, a w dodatku z wyjątkowo dokładnego miernika mocy zezwalającego lepiej wykorzystać treningi Aerodynamiczne bidony i koszyki RSL polepszają skuteczność całego roweru i dają dodatkowe korzyści aerodynamiczne Nowy system Blendr w kierownicy/mostku usprawnia montaż i demontaż świateł do jazdy dziennej Specyfikacja technologiczna* Rama Włókno węglowe OCLV serii 900, kształty rur Full System Foil, rura podsiodłowa IsoFlow, system sterów RCS, prowadzenie przewodów dostosowane wyłącznie do elektronicznych, aerodynamiczna prowadnica łańcucha z możliwością demontażu, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak przerzutki UDH, sztywna oś przelotowa 142x12 mm Widelec Madone Gen 8 full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm chamfered thru axle Waga Waga ML – 7,00 kg (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. System elektryczny Bateria Akumulator SRAM eTap (z ładowarką) Napęd Manetka SRAM RED AXS E1 Przerzutka przednia SRAM RED AXS E1, mocowanie bezpośrednio na ramie Przerzutka tylna SRAM RED AXS E1, maks. Zębatka 36T Korba rozmiar: XS, S SRAM RED AXS E1, miernik mocy, 48/35, DUB, długość 165 mm rozmiar: M SRAM RED AXS E1, miernik mocy, 48/35, DUB, długość 170 mm wymiar: ML, L SRAM RED AXS E1, miernik mocy, 48/35, DUB, długość 172,5 mm wymiar: XL SRAM RED AXS E1, miernik mocy, 48/35, DUB, długość 175 mm Wkład suportu SRAM DUB, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Kaseta SRAM RED XG-1290 XG-1290, 10-33, 12-rzędowa Łańcuch SRAM RED E1, 12 biegów Maks. Wielkość zębatki 1x: 54T, 2x: 56/43 Koła Koło przednie Bontrager Aeolus RSL 51, włókno węglowe OCLV, dopasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 51 mm, oś przelotowa 100x12 mm Koło tylne rozmiar: XS, S, M, ML, L, XL Bontrager Aeolus RSL 51, włókno węglowe OCLV, dopasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 51 mm, bębenek piasty Shimano 11/12, oś przelotowa 142x12 mm wymiar: XS, S, M, ML, L, XL Bontrager Aeolus RSL 51, włókno węglowe OCLV,...