Trek Fuel EXe 9.9 XX AXS to kolarstwo górskie wyższego poziomu. Wjeżdża na nieznane terytorium pomiędzy tradycyjnymi rowerami górskimi i elektrycznymi przez zastosowanie nowej technice pozwalającej cieszyć się z natury w ciszy i najlepszych części w branży. Wszystkie części EXe 9.9 aż rwą się do jazdy po szlakach, począwszy od lekkiej i sztywnej ramy z włókna węglowego, a na małymmocnym napędzie TQ skończywszy. Tu nie ma miejsca na jakiekolwiek kompromisy. Napęd z przerzutką SRAM XX AXS jest tak samo lekki, jak i dokładny, a topowe zawieszenie RockShox z technologią AirWiz pozwala wyśmienicie dostroić konfigurację do preferencji. Trek Fuel EXe 9.9 XX AXS jest właściwy dla Ciebie, jeśli... Masz wyszukany gust i stawiasz wydajność ponad wszystko. Szukasz roweru, który nie tylko zjedzie ze szczytu jak błyskawica, lecz będzie przy tym wyglądał fenomenalnie. Dostaniesz maszynę wyprodukowaną z unikatową dbałością o detale, od ramy i kół z włókna węglowego począwszy, a na sterowanym w pełni bezprzewodowo napędzie SRAM XX skończywszy. Z kolei supernowoczesny napęd TQ po cichu wspomoże Cię na podjazdach, dzięki czemu będziesz radować się kolejnymi zjazdami po singletrackach. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z wbudowanym akumulatorem 360 Wh i supernowoczesna przekładnia falowa TQ z inteligentnym gniazdem ładowania, zintegrowany wyświetlacz LED i dyskretna manetka na kierownicy. Widelec RockShox Lyrik Ultimate z AirWiz o skoku 150 mm, ze sprężyną powietrzną DebonAir i tłumieniem Charger 3 RC2, a także damper RockShox Super Deluxe Ultimate o 140 mm skoku. Dodatkowo lekkie i sztywne koła z włókna węglowego przygotowane do jazdy bezdętkowej, zamontowana bezpośrednio sterowana bezprzewodowo przerzutka SRAM XX AXS, która jest lekka, wytrzymała i doskonale zmienia biegi nawet pod obciążeniem. Jaki jest Fuel? Fuel EXe 9.9 wynosi jazdę w terenie na wyższy poziom, dzięki przełomowym technologiom, od cichego i kompaktowego napędu TQ począwszy, a na starannie skonstruowanej ramie z włókna węglowego skończywszy. Łączy najszczególniejsze strony obu światów — pędzi w dół szlaku jak klasyczny rower, a potem szarżuje pod górę z naturalnym wspomaganiem. W dodatku wyekwipowany jest we nadzwyczajny osprzęt, chociażby usprawnione zawieszenie RockShox z AirWiz oraz kompletnie bezprzewodową przerzutkę SRAM XX AXS. Dlaczego pokochasz Treka Fuel EXe 9.9 Nie musisz iść na kompromis. Dostajesz najkorzystniejsze włókno węglowe, elementy i silnik, który nie odrywa Twojej uwagi od szlaku. Lekki, wytrzymały i zmieniający biegi świetnie nawet pod obciążeniem napęd SRAM XX AXS jest sterowany bezprzewodowo i zezwala na Ci znakomitą kontrolę nad przełożeniami Zawieszenie RockShox wyekwipowane jest w technologię AirWiz, dzięki której jego regulacja to błahostka znikomy,potężny silnik TQ został dostrojony do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę i dopasowuje moc do Ciebie, dzięki czemu jedziesz naturalnie zastosowany ekran, gniazdo ładowania i komponenty sterowania są proste, wyszukane i w pełni intuicyjne w obsłudze Specyfikacja technologiczna* Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm skoku Widelec RockShox Lyrik Ultimate, sprężyna DebonAir+ z ButterCups, tłumienie Charger 3.1 RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost 110, oś 15 mm Maxle Stealth, 150 mm skoku Koła Koło przednie Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przystosowana do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dostosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, niesprężysta oś przelotowa 12 mm, 29 cali Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona wymiar: S, M, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, przypasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50" rozmiar: S, M, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. Rozmiar opon Rama: 29 x 2,60" (XS: 27,5 x 2,60"), Widelec: Patrz dane producenta System elektryczny Bateria TQ 360 Wh Ładowarka Ładowarka TQ 4A Komputer wyświetlacz TQ LED z łącznością Bluetooth i ANT+ Silnik TQ-HPR50, 50 Nm, maksymalna ciągła moc znamionowa 250 W, moc szczytowa 300 W Napęd Przerzutka tylna SRAM XX Eagle AXS, typ T Korba SRAM XX Eagle,długość 165 mm Kaseta SRAM Eagle S-1297, typ T, 10-52, 12-rzędowa Łańcuch SRAM XX Eagle, T-Type, 12 biegów Maks. Wielkość zębatki 1x: 34T, min. 30T elementy Siodełko Verse...