Trek Madone SLR 8 AXS Gen 8 to nad wyraz aerodynamiczny, lekki jak piórko rower szosowy wykonany do ścigania. Jego rama z włókna węglowego OCLV Seri 900 jest nie tylko aerodynamiczna, ale także wyjątkowo lekka, a więc świetna na momentalne podjazdy. Dzięki lekkiej technologii ram IsoFlow model Madone nie poświęca komfortu na rzecz prędkości. By zapewnić każdą osiągalną przewagę aero, Madone SLR zaopatrzony jest w aerodynamiczne bidony i koszyki bidonu RSL, które w dodatku ograniczają opory. Zaopatrzony jest w napęd SRAM RED AXS poprzedniej generacji z miernikiem mocy, koła z włókna węglowego i jednoczęściową aerodynamiczną kierownicę/mostek Trek RSL. Trek Madone SLR 8 AXS Gen 8 jest dla Ciebie, jeśli... Wyścigi to kwintesencja Twojego życia i szukasz roweru wyśmienicie łączącego lekkość, aerodynamikę i wygodę. Interesuje Cię rama wagi piórkowej bez żadnych kompromisów, z aerodynamicznymi kształtami rurek i gwarantującą komfort technologią IsoFlow. Osiągi się liczą, a Ty chcesz skorzystać z naszego najkorzystniejszego włókna węglowego, karbonowych kół do montażu bezdętkowego i sterowanego bezprzewodowo napędu SRAM RED AXS poprzedniej generacji. Użyte technologie Niewiarygodnie lekka rama z naszego najlepszego włókna węglowego, OCLV serii 900, z aerodynamicznymi kształtami rurek i technologią gwarantującą komfort IsoFlow, a na dodatek aerodynamiczne bidony i koszyki RSL, które pozwalają oszczędzić jeszcze więcej energii. Sterowany bezprzewodowo napęd 2x12 SRAM RED AXS poprzedniej generacji z miernikiem mocy zezwalający wykorzystać lepiej treningi. Uniwersalny hak przerzutki (UDH), dzięki któremu odszukasz część zamienną za każdym razem i wszędzie. Całość dopełniają koła z włókna węglowego do montażu bezdętkowego Bontrager Aeolus Pro 51 i aerodynamiczna kierownica zintegrowana z mostkiem Trek RSL. Jaki jest Madone? Madone SLR 8 AXS Gen 8 to niewiarygodnie lekki i aerodynamiczny rower szosowy zrodzony z wyścigowego dziedzictwa z myślą o pogoni za prędkością. Wykonany jest z włókna węglowego OCLV linii 900 łączącego minimalną masę z responsywnością niesprężystej konstrukcji i komfortem. Dlaczego pokochasz Treka Madone SLR 8 rewolucyjne aerodynamiczne kształty rur Full System Foil zupełnie odmieniają postrzeganie szybkości i pomagają w optymalizacji aerodynamiki całego roweru wytworzony jest z najkorzystniejszego włókna węglowego OCLV kolekcji 900 – oszałamiająco lekkiego, sztywnego w kluczowych punktach i pochłaniającego odpowiednio nierówności, gdy pragniesz wygody Koła z włókna węglowego to niższa masa i wyższa skuteczność, dzięki czemu możesz pędzić jednocześnie na podjazdach, jak i na zjazdach Napęd SRAM RED AXS poprzedniej generacji pracuje płynnie, prędko i zezwala na pełne dobranie do potrzeb. Aerodynamiczne bidony i koszyki RSL ulepszają wydajność całego roweru i dają dopełniające korzyści aerodynamiczne Specyfikacja technologiczna* Rama Włókno węglowe OCLV serii 900, kształty rur Full System Foil, rura podsiodłowa IsoFlow, system sterów RCS, prowadzenie przewodów dopasowane wyłącznie do elektronicznych, aerodynamiczna prowadnica łańcucha z możliwością demontażu, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak przerzutki UDH, nieelastyczna oś przelotowa 142x12 mm Widelec Madone Gen 8 kompletnie karbonowy, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulcowych, hamulce tarczowe Flat Mount, fazowana oś nieelastyczna 12x100 mm Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. System elektryczny Bateria Akumulator SRAM eTap (z ładowarką) Napęd Manetka SRAM RED eTap AXS, 12-biegowy Przerzutka przednia SRAM RED eTap AXS, mocowanie bezpośrednio na ramie Przerzutka tylna SRAM RED eTap AXS, maks. Zębatka 36T Korba wymiar: XS, S SRAM RED AXS z miernikiem mocy, 48/35, DUB, 165 mm długości rozmiar: M SRAM RED AXS, miernik mocy, 48/35, DUB, długość 170 mm wymiar: ML, L SRAM RED AXS, miernik mocy, 48/35, DUB, długość 172,5 mm rozmiar: XL SRAM RED AXS, miernik mocy, 48/35, DUB, długość 175 mm Wkład suportu SRAM DUB, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Kaseta SRAM XG-1290, 10-33, 12-rzędowa Łańcuch SRAM RED D1, 12-biegowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 54T, 2x: 56/43 Koła Koło przednie Bontrager Aeolus Pro 51, włókno węglowe OCLV, Tubeless Ready, oś przelotowa 100 x 12 mm Koło tylne Bontrager Aeolus Pro 51, włókno węglowe OCLV, dopasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, bębenek Shimano 11/12-rzędowy, nieelastyczna oś przelotowa 142 x 12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona wymiar: XS, S, M, ML, L, XL Bontrager Aeolus RSL RD, przypasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, konstrukcja z bawełną, stopka z aramidu, 170 tpi, 700 x 28 mm rozmiar: XS, S, M, ML, L, XL Pirelli P Zero Race, 120 TPI, technika bezdętkowa, 700 x 28 mm komponent opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Maks. Rozmiar opon 32...