Trek Checkmate SLR 9 AXS to nasz najszybszy i najlżejszy wyścigowy rower gravelowy, wytworzony do zdobywania medali na nierównych trasach. Łączy lekki, aerodynamiczny design z wygładzającą drogę technologią IsoSpeed i nową geometrią Gravel Race, która daje Ci gotowość do ataku, zezwalając zachować energię. Wiemy, że chcesz utrzymać się na prowadzeniu, dlatego wyposażyliśmy ten model w najlepsze części, takie jak karbonowe koła i najnowszy ergonomiczny napęd SRAM RED AXS XPLR z bezprzewodowym przerzucaniem. Trek Checkmate SLR 9 AXS jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz maszyny gotowej ścigać się na najistotniej wymagających gravelowych trasach. Potrzebujesz roweru, który będzie aerodynamiczny i lekki, lecz bez uszczerbku dla Twojego komfortu. Wiesz korzystnie,najlepszy rower musi posiadać najkorzystniejsze części, dlatego szukasz karbonowych kół i nowego bezprzewodowego elektronicznego napędu SRAM RED AXS, które przechylą szalę na Twoją korzyść. Użyte technologie Lekka i aerodynamiczna rama z włókna węglowego OCLV kolekcji 800 z komfortową technologią IsoSpeed i mnóstwem mocowań,wziąć to, co konieczne na wyścig. Koła z włókna węglowego Bontrager Aeolus RSL 37V, a także karbonowa kierownica z mostkiem Trek Aero RSL gwarantują lekkość i zwinność. Do tego jeszcze dodaliśmy najlżejszy i najszczególniej poręczny napęd SRAM RED XPLR AXS z bezprzewodowym przerzucaniem, stworzony na trudniejsze trasy. Jaki jest Checkmate? Gdy zbliża się dzień wyścigu, wybierz Checkmate SLR 9 AXS. Ten gravelowy rower obliczony na szybkość został zbudowany tak, żeby ograniczyć masę, rozszerzyć komfort i zapewnić każdą realną przewagę, która zbliży Cię do podium. Łączy w sobie geometrię Gravel Race z funkcjami zorientowanymi na wygodę, takimi jak pochłaniająca wstrząsy technika IsoSpeed, żeby pomóc Ci zachować energię od pierwszego do setnego kilometra. Dlaczego pokochasz Treka Checkmate Szukasz roweru gravelowego, wyprodukowanego, żeby lecieć ponad trasą, dzięki aerodynamicznym profilom rur Full System Foil, a także opływowej,poręcznej kierownicy zintegrowanej z mostkiem Wygoda nie jest zepchnięta na drugi plan; dba o to wygładzająca drogę technika IsoSpeed i prześwit na opony do 45 mm szerokości (zmierzono) Nowa geometria Gravel Race broni Cię przed wiatrem i przygotowuje do ataku, nie zmieniając dopasowania, potrzebnego, by zachować komfort przez sporo kilometrów Nasz najlżejszy rower gravelowy z włókna węglowego OCLV serii 800, który pomaga Ci oszczędzić energię, obniżając wibracje z drogi wyekwipowany w sporo mocowań, by dodać torby Adventure i mieć przy sobie wszystkie rzeczy niezbędne do wyścigu Specyfikacja technologiczna* Rama Włókno węglowe OCLV linii 800, IsoSpeed, ukryte mocowania błotników, zintegrowane mocowania na torbę w ramie, niewidoczne prowadzenie linek i przewodów, T47, hydrauliczne hamulce tarczowe flat mount, zintegrowana prowadnica łańcucha, demontowalny wieszak przerzutki przedniej, uniwersalny wieszak przerzutki UDH, niesprężysta oś przelotowa 142 x 12 mm ze zwężeniem Widelec Checkpoint SLR full carbon, tapered carbon steerer, hidden fender mounts, flat mount disc, 12x100mm thru axle Waga Waga ML - 7.55 kg / 16.65 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. System elektryczny Bateria Akumulator SRAM eTap (z ładowarką) Napęd Manetka SRAM RED AXS E1 Przerzutka tylna SRAM RED XPLR eTap AXS, maks. Zębatka 46T Korba rozmiar: XS, S Miernik mocy SRAM RED XPLR, 42T, DUB wide, 165 mm długości rozmiar: M Miernik mocy SRAM RED XPLR, 42T, DUB wide, 170 mm długości wymiar: ML, L Miernik mocy SRAM RED XPLR, 42T, DUB wide, 172,5 mm długości wymiar: XL Miernik mocy SRAM RED XPLR, 42T, DUB wide, 175 mm długości Wkład suportu SRAM DUB, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Kaseta SRAM XG-1391, 10–46T, 13-rzędowy Łańcuch SRAM RED E1,12 biegów Maks. Wielkość zębatki informacje przystępne w instrukcji obsługi Koła Koło przednie Bontrager Aeolus RSL 37V, włókno węglowe OCLV, dopasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, profil 37 mm, niesprężysta oś przelotowa 100x12 mm Koło tylne Bontrager Aeolus RSL 37V, włókno węglowe OCLV, przypasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, profil 37 mm, niesprężysta oś przelotowa 142x12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Zacisk tylny Bontrager Switch ze nieelastyczną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona Bontrager Girona RSL GR, przystosowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 220 tpi, 700 x 38 mm komponent opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz Bontrager TLR Maks. Wymiar opon 45 mm bez błotników części Siodełko wymiar: XS, S Aeolus RSL, szyny z włókna węglowego, szerokość 155 mm wymiar: M, ML, L, XL Aeolus RSL, szyny z włókna węglowego, szerokość 145 mm Sztyca wymiar: XS, S, M Aerodynamiczna sztyca z włókna węglowego KVF, przesunięcie 5 mm, długość 280 mm wymiar: XS, S, M Ae...