Trek Checkmate SLR 9 AXS to nasz najszybszy i najlżejszy wyścigowy rower gravelowy, stworzony do zdobywania medali na nierównych trasach. Łączy lekki, aerodynamiczny design z wygładzającą drogę technologią IsoSpeed i nową geometrią Gravel Race, która daje Ci gotowość do ataku, zezwalając zachować energię. Wiemy, iż chcesz utrzymać się na prowadzeniu, dlatego wyposażyliśmy ten model w najkorzystniejsze części, takie jak karbonowe koła i najnowszy użyteczny napęd SRAM RED AXS XPLR z bezprzewodowym przerzucaniem. Trek Checkmate SLR 9 AXS jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz maszyny gotowej ścigać się na najmocniej wymagających gravelowych trasach. Ci trzeba roweru, który będzie aerodynamiczny i lekki, ale bez uszczerbku dla Twojego komfortu. Wiesz dobrze,najkorzystniejszy rower musi mieć najkorzystniejsze części, dlatego szukasz karbonowych kół i nowego bezprzewodowego elektronicznego napędu SRAM RED AXS, które przechylą szalę na Twoją korzyść. Użyte technologie Lekka i aerodynamiczna rama z włókna węglowego OCLV serii 800 z komfortową technologią IsoSpeed, a także mnóstwem mocowań,wziąć to, co niezbędne na wyścig. Koła z włókna węglowego Bontrager Aeolus RSL 37V, a także karbonowa kierownica z mostkiem Trek Aero RSL zapewniają lekkość i zwinność. Do tego jeszcze dodaliśmy najlżejszy i najmocniej ergonomiczny napęd SRAM RED XPLR AXS z bezprzewodowym przerzucaniem, wyprodukowany na trudniejsze trasy. Jaki jest Checkmate? Gdy zbliża się dzień wyścigu, wybierz Checkmate SLR 9 AXS. Ten gravelowy rower obliczony na prędkość został zbudowany tak, by ograniczyć masę, powiększyć komfort i zapewnić każdą osiągalną przewagę, która zbliży Cię do podium. Łączy w sobie geometrię Gravel Race z funkcjami zorientowanymi na wygodę, takimi jak pochłaniająca wstrząsy technika IsoSpeed, aby pomóc Ci zachować energię od pierwszego do setnego kilometra. Dlaczego pokochasz Treka Checkmate Szukasz roweru gravelowego, stworzonego, by lecieć ponad trasą, dzięki aerodynamicznym profilom rur Full System Foil oraz opływowej,poręcznej kierownicy zintegrowanej z mostkiem Wygoda nie jest zepchnięta na drugi plan; dba o to wygładzająca drogę technologia IsoSpeed i prześwit na opony do 45 mm szerokości (zmierzono) Nowa geometria Gravel Race broni Cię przed wiatrem i przygotowuje do ataku, nie zmieniając dobrania, niezbędnego, aby zachować komfort przez niemało kilometrów Nasz najlżejszy rower gravelowy z włókna węglowego OCLV kolekcji 800, który pomaga Ci oszczędzić energię, zmniejszając wibracje z drogi wyekwipowany w sporo mocowań, by dodać torby Adventure i posiadać przy sobie wszystkie rzeczy konieczne do wyścigu Specyfikacja technologiczna* Rama Włókno węglowe OCLV serii 800, IsoSpeed, ukryte mocowania błotników, zintegrowane mocowania na torbę w ramie, niewidoczne prowadzenie linek i przewodów, T47, hydrauliczne hamulce tarczowe flat mount, zintegrowana prowadnica łańcucha, demontowalny wieszak przerzutki przedniej, uniwersalny wieszak przerzutki UDH, niesprężysta oś przelotowa 142 x 12 mm ze zwężeniem Widelec Checkpoint SLR full carbon, tapered carbon steerer, hidden fender mounts, flat mount disc, 12x100mm thru axle Waga Waga ML - 7.55 kg / 16.65 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. System elektryczny Bateria Akumulator SRAM eTap (z ładowarką) Napęd Manetka SRAM RED AXS E1 Przerzutka tylna SRAM RED XPLR eTap AXS, maks. Zębatka 46T Korba rozmiar: XS, S Miernik mocy SRAM RED XPLR, 42T, DUB wide, 165 mm długości rozmiar: M Miernik mocy SRAM RED XPLR, 42T, DUB wide, 170 mm długości rozmiar: ML, L Miernik mocy SRAM RED XPLR, 42T, DUB wide, 172,5 mm długości rozmiar: XL Miernik mocy SRAM RED XPLR, 42T, DUB wide, 175 mm długości Wkład suportu SRAM DUB, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Kaseta SRAM XG-1391, 10–46T, 13-rzędowy Łańcuch SRAM RED E1,12 biegów Maks. Wielkość zębatki dane dostępne w instrukcji obsługi Koła Koło przednie Bontrager Aeolus RSL 37V, włókno węglowe OCLV, dopasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, profil 37 mm, niesprężysta oś przelotowa 100x12 mm Koło tylne Bontrager Aeolus RSL 37V, włókno węglowe OCLV, dopasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, profil 37 mm, sztywna oś przelotowa 142x12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona Bontrager Girona RSL GR, dopasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 220 tpi, 700 x 38 mm element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz Bontrager TLR Maks. Rozmiar opon 45 mm bez błotników elementy Siodełko wymiar: XS, S Aeolus RSL, szyny z włókna węglowego, szerokość 155 mm wymiar: M, ML, L, XL Aeolus RSL, szyny z włókna węglowego, szerokość 145 mm Sztyca wymiar: XS, S, M Aerodynamiczna sztyca z włókna węglowego KVF, przesunięcie 5 mm, długość 280 mm wymiar: XS, S, M Ae...