Trek Domane+ SLR 7 odmienia oblicze całej kategorii jako karbonowa e-szosówka o żwawym wspomaganiu, której wygląd, dostosowanie i zachowanie nie przypominają standardowego elektryka. Rama z włókna węglowego OCLV linii 800 kryje kompaktowy, innowacyjny silnik dający wrażenia z jazdy jak na tradycyjnym rowerze. Jego dźwięk znika w tle, zarówno podczas spokojnych przejażdżek solo, jak i z klubem, dzięki czemu czujesz bliskość z jazdą, rowerem i otoczeniem, a jednocześnie zyskujesz moc na ostre podjazdy i wielokilometrowe wyprawy. Dopełnia to dobrany, superszybki i płynny elektoniczny napęd SRAM Force XPLR AXS D2 wspaniały na szosę i gravel. Trek Domane+ SLR 7 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz topowej karbonowej e-szosówki, która będzie superlekka, wyszukana i niezwykle cicha. Wszechstronność ma znaczenie i chcesz mieć możliwość jazdy na wszystkim, od asfaltu po szuter. Poza tym zależy Ci na prędkiej i precyzyjnej pracy sterowanego bezprzewodowo napędu SRAM Force XPLR AXS D2. Użyte technologie w Treku Domane Plus SLR 7 Nasza najlżejsza rama z włókna węglowego OCLV serii 800 z tylnym IsoSpeed. Żwawy silnik z przekładnią falową TQ o momencie obrotowym 50 Nm zapewniający wspomaganie do 25 km/h, wbudowany akumulator 360 Wh, zintegrowany inteligentny ekran LED oraz dyskretne przyciski do zmiany trybów wspomagania wbudowane w klamkomanetki. Koła z włókna węglowego OCLV Aeolus Pro 3V, sterowany bezprzewodowo napęd SRAM Force XPLR AXS D2 1x12, karbonowy mechanizm korbowy, pochłaniająca wibracje kierownica Bontrager Pro IsoCore oraz mostek RCS Pro zezwalający ukryć linki i przewody dla wyszukanego wyglądu. Jaki jest Domane? Nasza najlepsza karbonowa rama Domane+ i najlepiej wkomponowany napęd elektryczny zapewniający dodatkowy zastrzyk mocy bez poświęcania elegancji i imponującej sprawności. Sterowany bezprzewodowo napęd SRAM Force XPLR AXS D2 gwarantuje dopasowaną do rowerzysty i płynną zmianę biegów. Dlaczego pokochasz Treka Domane Plus SLR Kompaktowy i lekki silnik z przekładnią falową TQ pracuje wyjątkowo dyskretnie a równocześnie przekazuje ogromną moc do prędkości 25 km/h Inteligentny port ładowania, elegancko zintegrowany ekran i dyskretne elementy sterujące sprawiają, iż maszyna ta wygląda i prowadzi się jak konwencjonalny rower szosowy stabilna geometria długodystansowa z wygładzającym trasę tylnym systemem IsoSpeed pochłania męczące nierówności na drodze, dzięki czemu jedzie się płynniej i wygodniej Na długie przejażdżki możesz dodać wydłużający zasięg akumulator Range Extender, który elegancko posiada się w koszyku na bidon i gwarantuje Ci moc na pokonanie dodatkowych kilometrów wyposażony jest w napęd 1x12 SRAM Force XPLR AXS D2 i opony na szuter 40 mm dla wygodnej jazdy na wszelkich drogach. Specyfikacja techniczna* Rama Włókno węglowe OCLV kolekcji 800, układ napędowy TQ, zwężana główka ramy, tylny rozdzielacz IsoSpeed, wewnętrzne prowadzenie linek, hamulce tarczowe flat mount, mocowania błotników, oś przelotowa 142 x 12 mm Widelec Domane+ z włókna węglowego, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulca, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12x100 mm Waga Waga 56 - 12.64 kg / 27.87 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. System elektryczny Bateria TQ 360 Wh Ładowarka Ładowarka TQ 4A Komputer wyświetlacz TQ LED z łącznością Bluetooth i ANT+ Silnik TQ-HPR50, 50 Nm, maksymalna ciągła moc znamionowa 250 W, moc szczytowa 300 W Napęd Manetka SRAM Force AXS D2, 12-rzędowa Przerzutka tylna Shimano Force XPLR AXS D2, maks. Zębatka 44T Korba wymiar: 50, 52 Praxis Carbon, 170 mm długości wymiar: 54, 56 Praxis Carbon, 172,5 mm długości rozmiar: 58, 60, 62 Praxis Carbon, 175 mm długości Zębatka przednia SRAM X-SYNC, 42T, stop aluminium Kaseta SRAM XG-1271, 10-44, 12-rzędowa Łańcuch SRAM Force, 12-biegowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 46T, 2x: 52/36 Koła Koło przednie Bontrager Aeolus Pro 3V, włókno węglowe OCLV, przypasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, sztywna oś przelotowa 100x12 mm Koło tylne Bontrager Aeolus Pro 3V, włókno węglowe OCLV, dostosowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, nieelastyczna oś przelotowa 142x12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch ze nieelastyczną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Zacisk tylny Bontrager Switch ze nieelastyczną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona Bontrager GR1 Team Issue, przypasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, korpus Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 700 x 40 mm komponent opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz Bontrager TLR Maks. Wymiar opon 40mm bez błotników, 35mm z błotnikami części Siodełko rozmiar: 50, 52 Verse Short Elite, drążone szyny z magnezu, szerokość 155 mm rozmiar: 54, 56, 58, 60, 62 Verse Short Elite, drążone szyny z magnezu, szerokość 145 mm Sz...