Trek Slash 9.8 XT 2025 gen 6 to górski rower enduro z włókna węglowego, który nie boi się stromych zjazdów. Zbudowany jest z ramy z włókna węglowego OCLV Mountain i posiada 170 mm zawieszenie z wysokim punktem obrotu, które połyka głazy i zachowuje nadzwyczajną przyczepność choćby na pionowych spadkach i stromych wzniesieniach. 29-calowe koło przednie i 27,5-calowe koło tylne gwarantują pełne wrażeń prowadzenie, a udoskonalony zespół zawieszenia RockShox oprze się wszelkim przeciwnościom. Wisienką na torcie jest napęd Shimano XT zapewniający świetne, płynne przerzucanie w każdym terenie. Trek Slash 9.8 XT jest dla Ciebie, jeśli... Chcesz karbonowego roweru enduro, który jest agresywny na zjazdach i zwinny na podjazdach. Chcesz przyczepności i stabilności, jakie daje zawieszenie z wysokim punktem obrotu, a także długiego skoku, aby pochłaniać uderzenia i wysokie spadki terenu. Szukasz ulepszonych rozwiązań i interesują Cię atuty bezprzewodowej transmisji, która gwarantuje płynne przerzucanie choćby na wyboistych podjazdach. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zawieszeniem z wysokim punktem obrotu oraz dodatkowym miejscem na schowek wewnętrzny. Skok 170 mm z przodu i z tyłu zapewniają widelec RockShox ZEB Select+ ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger 3 RC2 i damper RockShox Vivid Select+. Niemało biegów do podjazdów z powrotem na górę dzięki napędowi Shimano XT, sztyca dostosowywana Bontrager Line Dropper i komplet mieszanych kół Bontrager Line Comp 30, 29 cali z przodu i 27,5 cala z tyłu, do zastosowań bezdętkowych z piastą Rapid Drive 108. Jaki jest Slash? Rowerzyści szukający włókna węglowego do jazdy wyczynowej i specjalnie przypasowanego zestawu udoskonalonych części będą zachwyceni modelem Slash 9.8 XT. Ma 170 mm skoku z przodu i z tyłu, lepsze zawieszenie i napęd, który da sobie radę ze wszystkim Dlaczego pokochasz Treka Slash 9.8 XT Zawieszenie z wysokim punktem obrotu daje Ci niesamowitą kontrolę na przeraźliwie stromych zjazdach, podczas gdy starannie dostosowany anti-squat i kółka przerzutki oversized niesamowicie rozszerzają wydajność pedałowania Długi przedni i tylny skok zawieszenia, 170/170 mm, jest więcej niż wystarczający do przyjmowania sporych skoków roweru i śmigania po skalistych szlakach Rama z włókna węglowego OCLV Mountain zagwarantuje lekkość, sztywność w optymalnych miejscach, a także gładką i cichą jazdę poprzez nieprzebyte ostępy Rower jest gotowy do jazdy, wyposażony w pakiet mieszanych kół – szybką 29-calową obręcz z przodu oraz niesprężyste, lecz zwinne 27,5-calowe koło tylne, które można zamienić na 29 cali dla pokaźniejszej prędkości Możesz przypasować Slasha do sposobu jazdy i terenu, a to dzięki regulacji przełożenia ramy, dokręcanemu dolnemu mocowaniu dampera umożliwiającemu przejście na w całości 29-calowe koła, a także dostosowywanym sterom (sprzedawanym oddzielnie) Specyfikacja technologiczna* Rama rozmiar: S, M, ML, L Włókno węglowe OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, dostosowywana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, niesprężysta oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku wymiar: XL Włókno węglowe OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, regulowany dostosowywana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, nieelastyczna oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku Amortyzator RockShox Vivid Select+, 230 x 65 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 190 mm (606 mm od osi do korony), S: 190 mm (587 mm od osi do korony) Koła Koło przednie wymiar: S Bontrager Line Comp 30, przystosowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 27.5 cali wymiar: M, ML, L, XL Bontrager Line Comp 30, przypasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne Bontrager Line Comp 30, przypasowana do użycia bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, nieelastyczna oś przelotowa 12 mm, 27.5 cali Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona wymiar: S, M, ML, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, dostosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5x2,50" rozmiar: M, ML, L, XL Bontrager SE6 Team Issue, dostosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. Wymiar opon Rama: 29 x 2,50", Widelec: Patrz informacje producenta Napęd Manetka Shimano XT M8100, 12 biegów Przerzutka tylna Shimano XT M8100, dłu...