Trek Slash+ 9.9 X0 AXS T-Type to MTB o sporym skoku i lekkim wspomaganiu, który pozwala okiełznać nieprzystępne trasy i daje jakże upragnioną pomoc na podjazdach. Łączy konstrukcję z wysokim punktem obrotu z zawieszeniem 170 mm/170 mm Ultimate a ciche wspomaganie silnika TQ HPR50 dba o to, żeby każdy podjazd był błahostką, aby pozwolić Ci nabić więcej okrążeń. Wszystkie możliwe usprawnienia już są: koła z włókna węglowego, bezprzewodowo sterowany napęd SRAM X0 AXS, sztyca dostosowywana RockShox i 4-tłoczkowe hamulce SRAM Maven. Trek Slash+ 9.9 jest dla Ciebie, jeśli... Tylko czekasz na wyższej klasy rower enduro, który zrobi wszystko. Chcesz dodatkowej mocy e-MTB usprawniającej jazdę, lecz bez ciężkiej jazdy i głośnego silnika. Wiesz, iż usprawnienia są ważne i szukasz najwyższej klasy ramy z włókna węglowego z wysokim pivotem, lekkim a równocześnie wytrzymałym napędem sterowanym bezprzewodowo X0 AXS oraz wyższej klasy zawieszenia. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zawieszeniem z wysokim punktem obrotu i cichym a jednocześnie mocnym silnikiem TQ HPR50 (50 Nm, 250 W) z akumulatorem 580 Wh oraz dodatkowym miejscem na schowek wewnętrzny. Skok 170 mm z przodu i z tyłu zapewniają widelec RockShox ZEB Ultimate Deluxe ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger 3.1 RC2 oraz damper RockShox Vivid Ultimate. Koła z włókna węglowego OCLV Mountain Bontrager Line Pro 30 (29" z przodu, 27,5" z tyłu) do rozprawienia się z nieprzystępnym terenem, sztyca dostosowywana RockShox Reverb, hamulce 4-tłoczkowe SRAM Maven Silver, a także sterowany bezprzewodowo, mocowany bezpośrednio napęd SRAM X0 AXS. Jaki jest Slash? Jeśli szukasz najlepszego roweru enduro i odrobiny uzupełniającej mocy, wybierz Slash+ 9.9 X0 AXS T-Type. Ten elektryczny MTB o pokaźnym skoku i wysokim punkcie obrotu zawieszenia powstał z myślą o niezwłocznych zjazdach w najistotniej zakręconym terenie i wydajnych podjazdach na kolejne okrążenia. Cieszysz się naturalnym prowadzeniem i wrażeniami jazdy jak na rowerze bez wspomagania, który równocześnie upraszcza podjazdy, dzięki czemu możesz jeździć dalej i szybciej. Dlaczego pokochasz Treka Slash Plus 9.9 Nie musisz poświęcać podjazdów na rzecz zjazdów – Slash+ robi jedno i drugie, a to wszystko dzięki niewiarygodnie wydajnemu zawieszeniu o wysokim punkcie obrotu i silnikowi, który praktycznie znika pośród dzwięków ze szlaku Silnik TQ HPR50 jest kompaktowy, lekki i praktycznie niesłyszalny, dzięki temu znika pośród odgłosów lasu jak rowery tradycyjne i gwarantuje wsparcie konieczne w trakcie długich podjazdów Zawieszenie z wysokim punktem obrotu daje Ci niesamowitą kontrolę na przeraźliwie stromych zjazdach, podczas gdy starannie przypasowany anti-squat i kółka przerzutki oversized niesamowicie rozszerzają produktywność pedałowania Możesz sparować Slash+ z aplikacją Trek Central, żeby zyskać możliwość przypasowania siły wspomagania, nanieść przejażdżki na mapę, zapisywać pokonane kilometry i więcej Akumulator w ramie jest chroniony przed korzeniami, kamieniami i uderzeniami, a prosto go wysunąć przy użyciu samego narzędzia wielofunkcyjnego. Ponadto możesz zamontować dodatkowy akumulator, gdy naprawdę chcesz pójść na całość Specyfikacja technologiczna* Rama Włókno węglowe OCLV, demontowany akumulator, wysoki piwot, napinacz łańcucha, stery z regulacją kąta, regulowany stosunek skoku kołą do ugięcia dampera, zintegrowana osłona ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, łącznik wahacza z magnezu, górne mocowanie prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, ABP, uniwersalny hak przerzutki UDH, sztywna oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku Widelec RockShox ZEB Ultimate, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3,1 RC2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś Maxle Stealth, 170 mm skoku Amortyzator RockShox Vivid Ultimate, 230 x 65 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 190 mm Koła Koło przednie Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dopasowana do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dopasowana do użycia bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, niesprężysta oś przelotowa 12 mm, 27.5 cali Zacisk tylny Bontrager Switch ze nieelastyczną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona rozmiar: M, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, przypasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5x2,50" rozmiar: M, L, XL Bontrager SE6 Team Issue, przypasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. Rozmiar opon Rama: 29 x 2,50" Widelec: Patrz specyfikacja producenta System elektryczny Bateria wymiar: M, L, XL TQ 580 Wh wymiar: M, L, XL Akumulator SRAM eTap (z ładowarką) Ładowarka Ładowarka TQ 4A Napęd Przerzutka tylna SRAM X0 E...