Trek FX+ 7 o średnim przekroku to wyjątkowo lekki, cichy i wyszukany rower miejski wyprodukowany z myślą o odwiedzaniu miejskiej zieleni i efektywnych dojazdów do pracy. Dodająca pewności geometria i wyszukana rama współpracuje z niewiele znaczącym, cichym i pracującym niewiarygodnie płynnie silnikiem TQ, który dodaje mocy zapewniając nad wyraz naturalne wspomaganie. Jest gotowy na wszystko, a to dzięki lekkiemu widelcowi z włókna węglowego, wbudowanym lampkom przednim i tylnym, hydraulicznym hamulcom tarczowym i skrupulatnej zmianie biegów Shimano CUES. Trek FX+ 7 jest dla Ciebie, jeśli... Chcesz komfortowo dojeżdżać do pracy na rowerze elektrycznym, który nie wygląda, nie brzmi i nie jeździ jak elektryczny. Szukasz cichego wspomagania, które bezproblemowo pokona szerokie wzgórza bez wybijania Cię z rytmu. Niezależnie od tego, czy mówimy o prowadzeniu, czy także o przewożeniu bagażu, masa się liczy, więc szukasz roweru elektrycznego o najniższej realnej masie, bez uszczerbku na szybkości i mocy. Użyte technologie Opływowa rama z Alpha Platinum Aluminium z geometrią o średnim przekroku i z widelcem z włókna węglowego. Cichy i kompaktowy silnik TQ HPR50 (50 Nm/250 W) o prędkości wspomagania do 25 km/h, akumulator 360 Wh i wbudowany ekran LED. Skuteczna zmiana biegów z 10-biegowym napędem Shimano CUES U6000, mocne hydrauliczne hamulce tarczowe i koła 700c z przyczepnymi oponami 40 mm. W dodatku ma wszystkie komponenty niezbędne na dojazdy do pracy, takie jak wbudowane lampki przednie i tylne, nóżkę i bagażnik tylny zgodny z systemem MIK. Jaki jest Fx Plus? Wymuskany. Lekkość. Cichy. FX+ 7 o średnim przekroku to szykowny miejski rower elektryczny wyprodukowany z myślą o wtopieniu się w otoczenie i wyekwipowany we wspomaganie pracujące tak płynnie, że łatwo o nim zapomnieć. Dzięki lekkiej konstrukcji nie tylko z łatwością go przechowywać, lecz też prowadzi się w szczególnie naturalny, instynktowny i wygodny sposób. Wyposażony jest też we wszystko niezbędne na dojazdy do pracy. Dlaczego pokochasz Treka FX Plus 7 Wsiadasz na rower, który nie tylko świetnie wygląda, ale też jeździ jak marzenie, dzięki cichemu i naturalnemu wspomaganiu Silnik TQ HPR50 jest lekki, kompaktowy, cichy i gwarantuje jakże pomocną na stromych podjazdach moc Rama z Alpha Platinum Aluminium zawiera elegancko przewody i akumulator, a akumulator można łatwo wyjąć na czas podróży lub przechowywania intuicyjny system sterowania i wygodny wbudowany wyświetlacz czynią przełączanie między trybami i oglądanie danych z jazdy błahostką Jest od razu gotowy do jazdy, dzięki wbudowanym lampkom przednim i tylnym, nóżce oraz bagażnikowi tylnemu MIK Specyfikacja techniczna* Rama Alpha Platinum Aluminium, wewnętrzne prowadzenie przewodów, wyjmowany akumulator, mocowania bagażnika i błotników, hamulce tarczowe mocowane bezpośrednio, mocowanie nóżki Widelec FX Carbon, hidden fender mounts, flat mount disc, internal routing, 100x12 thru axle Koła Piasta przednia Formula ze stopu aluminium, pod tarczę centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm Zacisk tylny Oś przelotowa Bontrager Switch Obręcz Bontrager Paradigm, przypasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, 32 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta Szprychy 14 g, ze stali rdzoodpornej, czarne Opona Bontrager H2 Hard Case Lite, stopka z drutu, 30 tpi, 700 x 40 mm Maks. Wymiar opon 42 mm System elektryczny Bateria TQ 360 Wh Ładowarka Ładowarka TQ 4A Komputer wyświetlacz TQ LED z łącznością Bluetooth i ANT+ Silnik TQ-HPR50, 50 Nm, maksymalna ciągła moc znamionowa 250 W, moc szczytowa 300 W Napęd Manetka Shimano U6000, 10-rzędowa Przerzutka tylna Shimano CUES U6000 GS Korba Mechanizm korbowy ProWheel Alloy, 46T zębatka przednia wąska/duża, ramię 170 mm ISIS Spline Kaseta Shimano CUES LG400, LINKGLIDE, 11-48, 10-rzędowa Łańcuch Shimano LG500, 9/10/11 biegów Pedał Pedały Bontrager City Maks. Wielkość zębatki 1x: 46T komponenty Siodełko Bontrager Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 165 mm Sztyca Bontrager Comp, ze stopu aluminium 6061, 31,6 mm, przesunięcie 8 mm, 400 mm długości Kierownica i wspornik (zintegrowane) wymiar: XS, S, M Zintegrowana kierownica/mostek Bontrager, rzeczywisty wznios kierownicy 15 mm, szerokość 640 mm, wznios mostka 0 poziomów, rzeczywista długość mostka 90 mm rozmiar: L Zintegrowana kierownica/mostek Bontrager, rzeczywisty wznios kierownicy 15 mm, szerokość 680 mm, wznios mostka 0 stopni, rzeczywista długość mostka 90 mm Chwyty Bontrager Satellite Elite, ze stopu aluminium, z obejmą Hamulec Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano, dźwignia RS600, zacisk RS405 Tarcza hamulcowa rozmiar: XS, S, M, L Shimano RT-MT800, centerlock, 180mm wymiar: XS, S, M, L Shimano EM810, centerlock, 160 mm wymiar tarczy Maksymalna średnica tarczy: 180 mm z przodu i z tyłu Akcesoria Oświetlenie wymiar: XS, S, M...