Trek Slash 9.9 X0 AXS T-Type to najwyższej klasy rower górski enduro z włókna węglowego gotowy przebić się poprzez każdy teren. Zbudowany jest z ramy z włókna węglowego OCLV Mountain i posiada 170 mm zawieszenie z wysokim punktem obrotu, które połyka głazy i zachowuje rewelacyjną przyczepność nawet na pionowych spadkach i stromych wzniesieniach. 29-calowe koło przednie i 27,5-calowe koło tylne gwarantują pełne wrażeń prowadzenie, a ulepszony zespół zawieszenia RockShox oprze się wszelkim przeciwnościom. W dodatku posiada bezprzewodowy napęd SRAM X0 AXS Transmission, który zapewnia precyzyjne przerzucanie nawet przy obszernym obciążeniu. Trek Slash 9.9 X0 AXS T-Type jest dla Ciebie, jeśli... Chcesz posiadać najlepszy karbonowy rower enduro na rynku i nie chcesz oszczędzać na komponentach. Potrzebujesz maszyny, która staje się dziką bestią na zjazdach, a na podjazdach zachwyca zwinnością oraz przyczepnością i stabilnością zawieszenia z wysokim punktem obrotu. Długi skok to dla Ciebie podstawa, ale chcesz także z łatwością wrócić z powrotem na górę. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zawieszeniem z wysokim punktem obrotu, a także dodatkowym miejscem na schowek wewnętrzny. Skok 170 mm z przodu i z tyłu gwarantują widelec RockShox ZEB Ultimate ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger 3.1 RC2, a także damper RockShox Vivid Ultimate. Napęd SRAM X0 Eagle AXS Transmission gwarantuje bezprzewodową zmianę biegów, które zawsze działa płynnie niezależnie od obciążenia, a dostosowywana sztyca Bontrager Line Dropper zagwarantuje przestrzeń do zmiany pozycji na rowerze. Mieszane koła karbonowe, 29-calowe z przodu i 27,5-calowe z tyłu, Bontrager Line Pro 30 do zastosowań bezdętkowych, z piastą Rapid Drive zapewniają wszechstronność w każdych warunkach. Jaki jest Slash? Dla osób, których interesuje tylko to, co najkorzystniejsze, Slash 9.9 X0 AXS T-Type to spełnienie marzeń. Posiada on 170 mm skoku z przodu i z tyłu, lepsze zawieszenie i napęd, a także karbonowe obręcze, dzięki czemu wspina się lekko, a zjeżdża, jakby nie było jutra. Dlaczego pokochasz Treka Slash 9.9 XX AXS Zawieszenie z wysokim punktem obrotu daje Ci niesamowitą kontrolę na przeraźliwie stromych zjazdach, podczas gdy precyzyjnie dopasowany anti-squat i kółka przerzutki oversized niesamowicie zwiększają skuteczność pedałowania Długi przedni i tylny skok zawieszenia, 170/170 mm, jest więcej niżeli wystarczający do przyjmowania obszernych skoków roweru i śmigania po skalistych szlakach Rama i koła z włókna węglowego OCLV Mountain gwarantują lekkość, sztywność w stosownych miejscach oraz gładką i cichą jazdę przez nieprzebyte ostępy Rower jest gotowy do jazdy, wyekwipowany w zestaw mieszanych kół – szybką 29-calową obręcz z przodu i nieelastyczne, lecz zwinne 27,5-calowe koło tylne, które można zamienić na 29 cali dla większej prędkości Możesz przystosować Slasha do sposobu jazdy i terenu, a to dzięki regulacji przełożenia ramy, dokręcanemu dolnemu mocowaniu dampera umożliwiającemu przejście na kompletnie 29-calowe koła, a także dostosowywanym sterom (sprzedawanym oddzielnie) Specyfikacja techniczna* Rama wymiar: S, M, ML, L Włókno węglowe OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, dostosowywana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, sztywna oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku wymiar: XL Włókno węglowe OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, dostosowywany dostosowywana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, niesprężysta oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku Widelec RockShox ZEB Ultimate, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3,1 RC2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś Maxle Stealth, 170 mm skoku Amortyzator RockShox Vivid Ultimate, 230 x 65 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 190 mm (606 mm od osi do korony), S: 190 mm (587 mm od osi do korony) Koła Koło przednie rozmiar: S Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przypasowana do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, nieelastyczna oś przelotowa 15 mm, 27.5 cali rozmiar: M, ML, L, XL Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dostosowana do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przypasowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, niesprężysta oś przelotowa 12 mm, 27.5 cali Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona wymiar: S, M, ML, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, przypasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Co...