Trek Top Fuel 5 Gen 4 to zwinny aluminiowy rower na szlak gotowy na ostre podjazdy, który radzi sobiewspaniale na zjazdach, a to wszystko bez wydrenowania kieszeni. Zapewnia 130 mm skoku zawieszenia z przodu i 120 mm z tyłu, czyli dość ugięcia na pochłonięcie nierówności bez pożerania mocy z nóg w trakcie całodniowych wypraw. Wyposażony jest w kompletne zawieszenie RockShox, a także grupę Shimano Deore, dzięki czemu zyskujesz wszystko potrzebne na ostrą jazdę w korzystnej cenie. Trek Top Fuel 5 Gen 4 jest dla Ciebie, jeśli... Chcesz wjechać w świat full suspension i szukasz lekkiego, a równocześnie wydajnego roweru z aluminium, na którym to zrobisz. Koszt jest ważnym czynnikiem i nie masz problemu z usprawnieniem części później. Chcesz jeździć po rozmaitych trasach, od płynnych cross-country po bardziej wymagające all-mountain i Ci trzeba wszechstronnego roweru, który zachowa produktywność na długich podjazdach bez uszczerbku niewątpliwieści na zjazdach. Użyte technologie Rama z Alpha Platinum Aluminium z 4-pozycyjnym Mino Link do regulacji geometrii i stosunku skoku koła do skoku amortyzatora. Widelec RockShox Recon Silver RL o 130 mm skoku ze sprężyną SoloAir, tłumieniem Motion Control i blokadą, a z tyłu damper X-Fusion Pro 2 o 120 mm skoku z 2-pozycyjnym tłumieniem. To wszystko dopełnia 12-biegowy napęd Shimano Deore, hydrauliczne hamulce tarczowe, regulowana sztyca podsiodłowa TranzX, a także koła Bontrager Line TLR 30 dopasowane do montażu bezdętkowego Tubeless Ready. Jaki jest Top Fuel? Top Fuel 5 Gen 4 to wszechstronny rower na szlaki gwarantujący równowagę sprawności, sprawności i budżetu. Jego lekka rama aluminiowa zagwarantuje pokaźne możliwości regulacji, dzięki 4-pozycyjnemu Mino Link i obszernemu schowkowi w ramie na wszystko, co najważniejsze podczas jazdy. Przystępna grupa osprzętu jest z miejsca gotowa na zaatakowanie tras i zezwala na późniejsze usprawnienia. Dlaczego pokochasz Treka Top Fuel 5 Dzięki lekkiej ramie i wszechstronnej geometrii jest rewelacyjnym wyborem na zróżnicowane trasy dla rowerzystów o szerokim wachlarzu zainteresowań. Mino Link o czterech pozycjach upraszcza regulację geometrii i stosunku skoku zawieszenia do skoku koła w celu dobrania do miejsca i sposobu jazdy przystępna cena pozwala wjechać w świat rowerów górskich full suspension bez wyczyszczenia konta i umożliwia późniejsze usprawnienia Rama z Alpha Platinum Aluminum jest wytrzymała, a równocześnie lekka i wyekwipowana w usprawniony schowek w ramie umożliwiający prosty dostęp do sprzętu i przekąsek Można wprowadzić usprawnienia łatwiej niż kiedykolwiek, dzięki przestrzeni na widelce 140 mm i dampery o większym skoku do 130 mm, a do tego masz więcej przestrzeni na wyjątkowo długie sztyce dostosowywane Specyfikacja techniczna* Rama Alpha Platinum Aluminium, schowek wewnętrzny, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, osłona rury dolnej, łącznik wahacza OCLV Next, Mino 4 Link, ABP, Boost148, 120 mm skoku Widelec RockShox Recon Silver RL, Solo Air, tłumienie Motion Control, blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 42 mm, Boost110, 15 mm Maxle Stealth, 130 mm skoku Amortyzator X-Fusion Pro 2, 2-pozycyjne tłumienie, 185 mm x 50 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 140 mm Koła Piasta przednia Bontrager ze stopu, 6-śrubowe, Boost110, oś przelotowa 15 mm Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Line TLR 30, przypasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, 32 otwory, zawór Presta Opona wymiar: S Bontrager Gunnison Elite XR, przystosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 60 tpi, 27.5 x 2,40" wymiar: M, ML, L, XL Bontrager Gunnison Elite XR, dopasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,40" komponent opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. Wymiar opon Rama: 29 x 2,50" Widelec: Patrz specyfikacja producenta Napęd Manetka Shimano Deore M6100, 12 biegów Przerzutka tylna Shimano Deore M6100, długi wózek Korba Shimano MT512, zębatka 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości Wkład suportu Shimano BB-MT501 BSA Kaseta Shimano Deore M6100, 10-51, 12-rzędowa Łańcuch Shimano Deore M6100, 12 biegów Maks. Wielkość zębatki 1x: 34T, min. 30T komponenty Siodełko Bontrager Verse P3, szyny stalowe Sztyca rozmiar: S TranzX JD-YSI22, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 346 mm długości wymiar: M, ML, L, XL TranzX JD-YSI22, 170 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 497 mm długości Kierownica Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 750 mm Chwyty Bontrager XR Trail Comp, nylonowe z obejmą Wspornik kierownicy Bontrager Comp, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 poziomów, 50 mm długości Hamulec Hydrauliczny hamulec tarczowy Shimano MT200 wymiar tarczy Maks. Rozmiary t...