Trek Speed Concept SLR 7 to aerodynamiczny rower triatlonowy z włókna węglowego zbudowany z myślą o niesamowitej prędkości i bezproblemowej integracji. Każda część tego roweru, od lekkiej aerodynamicznej ramy począwszy, a na wygładzającym trasę rozdzielaczu IsoSpeed i postępowych systemach przechowywania przekąsek oraz napojów skończywszy, to efekt drobiazgowego podejścia do prac projektowych ukierunkowanych na udoskonalenie Twoich rekordów, raz po razie. Trek Speed Concept SLR 7 jest dla Ciebie, jeśli... Wkładasz całe serce w trasę i szukasz jednakowo oddanego celowi roweru do triathlonu. Chcesz szalonej szybkości i aerodynamiki, sterowanego bezprzewodowo napędu Shimano Ultegra zmieniającego biegi z niesamowitą precyzją i mnóstwa zastosowanych akcesoriów upraszczających nawodnienie i sięgnięcie po przekąski. Użyte technologie Superlekka rama z włókna węglowego OCLV linii 800, ograniczające opory powietrza kształty rur Kammtail Virtual Foil (KVF), aerodynamiczny widelec z włókna węglowego Speed Concept, wygładzający drogę rozdzielacz IsoSpeed, wbudowany schowek na przekąski, napoje i pakiet naprawczy do opon, sterowany bezprzewodowo 12-biegowy napęd Shimano Ultegra Di2, w pełni zintegrowana z mostkiem kierownica, siodełko triatlonowe Bontrager Hilo Comp dla stosownie agresywnej aerodynamicznej pozycji, niezawodne hamulce tarczowe i aerodynamiczne koła z włókna węglowego Bontrager Aeolus Pro 51. Jaki jest Speed Concept? Speed Concept to wzorowe połączenie prędkości i inteligentnych rozwiązań. Prosta, dogłębnie przemyślana i zastosowane rozwiązania oszczędzają stresu w dzień wyścigu i pozwalają uzyskać najkorzystniejsze możliwe czasy na rowerze oraz przygotowują na sukces w trakcie biegu. Z modelem SLR 7 zyskują także Twoje osiągi, a to dzięki najwyższej klasy napędowi Shimano i idealnym kołom z włókna węglowego Bontrager. Dlaczego je pokochasz Treka Speed Concept SLR 7 Z inteligentnie zastosowanym schowkiem na przekąski i napoje zachowanie sił bez opuszczania aerodynamicznej pozycji staje się wyraźnie łatwiejsze i bezstresowe IsoSpeed w rurze górnej wygładza nierówne trasy i wyposażony jest w pochłaniający wstrząsy elastomer, dzięki czemu powraca w sposób płynny, kontrolowany i zrównoważony Prosta budowa, prosta podróż: szybki montaż ułatwia podróżowanie na wyścigi Nowy bezprzewodowy napęd Ultegra Di2 oferuje najszybszą, najpłynniejszą i najbardziej responsywną zmianę biegów w historii dostosuj go do siebie: pełna możliwość konfiguracji dzięki Project One. Wybierz swój model. Wybierz swój kolor. Wybierz swoje części. Specyfikacja technologiczna* Rama OCLV Carbon kolekcji 800, zarys rur KVF (Kammtail Virtual Foil), T47 BB, zintegrowana skrytka typu bento, zintegrowany schowek rury dolnej Widelec SC wyprodukowany kompletnie z włókna węglowego, zintegrowane hamulce i wspornik kierownicy przypasowanie ramy Triatlon Waga Waga M – 8,97 kg Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. System elektryczny Bateria Shimano BT-DN300 Ładowarka Z przewodem do ładowania Napęd Manetka Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano Dura-Ace, dźwignia R9180 Di2, zacisk R9270, tarcza 160 mm Przerzutka przednia Shimano Ultegra R8150 Di2, zintegrowana, ciąg dolny Przerzutka tylna Shimano Ultegra R8150 Di2, maks. Zębatka 34T Korba wymiar: S, M, L Shimano Ultegra R8100, 52/36, 170 mm długości rozmiar: S Shimano Ultegra R8100, 52/36, 165 mm długości rozmiar: M, L, XL Shimano Ultegra R8100, 52/36, 172,5 mm długości wymiar: XL Shimano Ultegra R8100, 52/36, 175 mm długości Wkład suportu Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Kaseta Shimano Ultegra R8101, 11-30, 12-rzędowa Łańcuch Shimano Ultegra/XT M8100, 12-biegowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 58T, 2x: 55/44 Koła Koło przednie Bontrager Aeolus Pro 51, włókno węglowe OCLV, Tubeless Ready, oś przelotowa 100 x 12 mm Koło tylne Bontrager Aeolus Pro 51, włókno węglowe OCLV, przystosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, bębenek Shimano 11/12-rzędowy, nieelastyczna oś przelotowa 142 x 12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch ze nieelastyczną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona Bontrager R3 Hard-Case Lite, stopka z aramidu, 120 tpi, 700 x 25 mm Maks. Wymiar opon 28 mm z tyłu, 25 mm z przodu części Siodełko Bontrager Hilo Comp, szyny chromo-molibdenowe Sztyca rozmiar: S Speed Concept SLR, przesunięcie 11,5 mm albo -20 mm, krótka długość wymiar: M, L, XL Speed Concept SLR, przesunięcie 11,5 mm lub -20 mm, wysoka długość komponent kierownicy rozmiar: S, M Speed Concept podstawa kierownicy 30 mm rozmiar: S, M, L, XL Speed Concept podstawa kierownicy 45 mm wymiar: S Speed Concept Wspornik przystawki kokpitu Bliski wymiar: M, L, XL Speed Concept Wspornik przystawki kokpitu przeciętny rozmiar: L, XL Speed Concept podstawa kierownicy 60 mm Kierownica i wspornik (zintegrowane) Speed Concept mid-rise bar/stem Taśma na kierownicę Owijka Bontrager Supertack P...