Fuel EXe 9.9 XX1 AXS to kolarstwo górskie wyższego poziomu. Wjeżdża na nieznane terytorium między tradycyjnymi rowerami górskimi i elektrycznymi poprzez zastosowanie nowej technologii zezwalającej radować się z natury w ciszy, a także najlepszych komponentów w branży. Wszystkie części EXe 9.9 aż rwą się do jazdy po szlakach, począwszy od lekkiej i niesprężystej ramy z włókna węglowego, a na niepokaźnej,solidnej przekładni TQ skończywszy. Tu nie ma miejsca na jakiekolwiek kompromisy. Napęd SRAM XX1 AXS jest skrupulatny, jak i ciekawy, a topowe zawieszenie RockShox z technologią AirWiz pozwala genialnie dostroić konfigurację do preferencji. Trek Fuel EXe 9.9 XX1 AXS jest dla Ciebie, jeśli... Masz kosztowne gusta i stawiasz skuteczność ponad wszystko. Szukasz roweru, który nie tylko zjedzie ze szczytu jak błyskawica, lecz będzie przy tym wyglądał fenomenalnie. Dostaniesz maszynę wykonaną z unikatową dbałością o detale, od ramy i kół z włókna węglowego począwszy, a na napędzie SRAM XX1 skończywszy. Z kolei supernowoczesna przekładnia TQ po cichu wspomoże Cię na podjeździe, dzięki czemu będziesz cieszyć się kolejnymi zjazdami po singletrackach. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zaimplementowanym akumulatorem 360 Wh oraz supernowoczesna przekładnia falowa TQ z inteligentnym gniazdem ładowania, zintegrowany ekran LED oraz dyskretny pilot na kierownicy. Widelec RockShox Lyrik Ultimate z AirWiz o skoku 150 mm, ze sprężyną powietrzną DebonAir i tłumieniem Charger 3 RC2, a także damper RockShox Super Deluxe Ultimate o 140 mm skoku. Na dodatek, lekkie i niesprężyste koła z włókna węglowego z oponami założonymi bezdętkowo i najwyższej klasy sterowana bezprzewodowo grupa SRAM XX1 AXS. Jaki jest Fuel EXe 9.9 XX1 AXS? Fuel EXe 9.9 wynosi jazdę w terenie na wyższy poziom, dzięki rewolucyjnym technologiom, od cichej i kompaktowej przekładni TQ począwszy, a na starannie skonstruowanej ramie z włókna węglowego skończywszy. Łączy najmocniejsze strony obu światów—pędzi w dół szlaku jak klasyczny rower, a potem szarżuje pod górę z naturalnym wspomaganiem. W dodatku, zaopatrzony jest we perfekcyjny osprzęt, chociażby usprawnione zawieszenie RockShox z AirWiz oraz całkowicie bezprzewodowy napęd SRAM XX1 AXS. Dlaczego pokochasz Treka Fuel EXe 9.9 2023 Nie musisz iść na kompromis. Dostajesz najlepsze włókno węglowe, części i silnik, który nie odrywa Twojej uwagi od szlaku Bezprzewodowy napęd SRAM XX1 AXS zapewnia doskonałą zmianę biegów w pozbawionym linek systemie o prawdziwie piórkowej wadze Zawieszenie RockShox zaopatrzone jest w technikę AirWiz, dzięki której jego regulacja to błahostka znikomy,solidny silnik TQ został dostrojony do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę oraz dostosowuje moc do Ciebie, dzięki temu jedziesz naturalnie zastosowany wyświetlacz, gniazdo ładowania i części sterowania są proste, eleganckie i pracują instynktownie niepokaźny. Lekki. Cichy. Naturalny. HPR50 Sercem przekładni TQ-Group do rowerów elektrycznych jest moduł HPR50, czyli przekładnia falowa o momencie obrotowym 50 Nm. Czym jest przekładnia falowa? Jest to stosunkowo prosty, ale pomysłowy mechanizm napędowy, który działa podobnie do silnika obrotowego, lecz jest bardziej wyrafinowany. W środku znajdują się trzy koncentryczne części staranne: generator fal eliptycznych, wewnętrzny elastyczny wielowypust i wielowypust kolisty, które wspólnie napędzają rower, a jednocześnie są niepokaźne i lekkie. W porównaniu z tradycyjnymi przekładniami zębatymi i pasowymi przekładnia falowa ma mniejszy rozmiar, jest mocniejsza, pracuje bardziej płynnie i jest trwalsza. Ze względu na ich precyzję, solidność i nieznaczny rozmiar przekładnie falowe, a w szczególności napędy z przekładnią falową TQ, są wykorzystywane w przemyśle kosmicznym, lotnictwie, medycynie i robotyce. Z tych samych powodów, dla których sprawdzają się one w lądownikach księżycowych i robotach chirurgicznych, wyśmienicie radzą sobie także w rowerach elektrycznych. Dodatkowy akumulator Range Extender Zyskaj 40% zasięgu dzięki opcjonalnemu zewnętrznemu akumulatorowi 160 Wh. Posiada się w charakterystycznym koszyku na bidon i nie wymaga niełatwego prowadzenia kabli, ani specjalnych mocowań. Zdejmowany akumulator Akumulator 360 Wh zapewnia Ci moc na 2-5 godzin jazdy. Ukryty jest w rurze dolnej, ale wciąż prosto go zdjąć dla komfortowojszego ładowania. Dane technologiczne* Widelec RockShox Lyrik Ultimate, AirWiz, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3 RC2, przesunięcie 44 mm, Boost110, Maxle Stealth, 150 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Ultimate AirWiz, damper RCT2, 205 mm x 60 mm Koła Koło przednie Bontrager Line Pro 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, dostosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Koło tylne Bontrager Line Pro 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz dostosowana do wykorzystania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, oś przelotowa 12 mm Zaci...