Trek Fuel EX 9.8 GX AXS to prawdziwy mistrz terenu. Pędzi po singletrackach, dzięki lekkiej i niesprężystej ramie z włókna węglowego pochłaniającej nieprzyjemne wibracje, a jednocześnie mistrzowsko zjeżdża. Zaopatrzony jest w najmocniej pożądane technologie, takie jak sterowany bezprzewodowo napęd SRAM GX AXS zmieniający bezawaryjnie biegi pod obciążeniem i zawieszenie FOX Performance ze skokiem 150 mm z przodu i 140 mm z tyłu, które wygładza najtrudniejsze choćby trasy. To wszystko dopełniają koła z włókna węglowego Bontrager, odchudzające i trzymające rower na właściwym kursie. Trek Fuel EX 9.8 GX AXS jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz maszyny full suspension, która poradzi sobie ze wszystkim, co czeka na szlaku. Interesują Cię rama i koła z włókna węglowego pochłaniające wibracje, najwyższej klasy zawieszenie, które zjada kamienie na śniadanie, a także doceniasz szykowny i minimalistyczny 12-biegowy bezprzewodowy napęd. Użyte technologie Lekka i niesprężysta rama z włókna węglowego z kompletnym zawieszeniem FOX Performance, które zmienia kamieniste odcinki w przejażdżkę po parku. Koła z włókna węglowego ograniczające masę,równocześnie niesprężyste i bezusterkowo trzymające się obranej linii. W dodatku sterowana bezprzewodowo 12-biegowa przerzutka SRAM GX AXS, a także obręcze i opony do wykorzystania bezdętkowego, dzięki którym nie tracisz czasu na naprawę przebić. Zwieńczeniem całości są regulacja geometrii i schowek w ramie, które pozwalają nieprzeciętnie dopasować rower do potrzeb. Jaki jest Fuel? Fuel EX 9.8 ucieleśnia ewolucję jazdy po szlakach. Otrzymał wydłużoną geometrię z przodu na strome zjazdy i bardziej pionową sztycę podsiodłową dla wygodnego pędzenia pod górę. Rama z włókna węglowego dba o minimalną masę, a dzięki przerzutce SRAM GX AXS miłośnicy najnowszych technologii mogą się radować z wyższej klasy zmiany biegów. Dlaczego pokochasz Treka Fuel EX 9.8 Fuel EX Gen 6 zapewnia Ci 140/150 mm skoku z dodatkowymi możliwościami regulacji, stabilniejsze prowadzenie, a także mocniejszą ramę ze schowkiem wewnętrznym zaopatrzony jest w lekkie i nieelastyczne koła z włókna węglowego, które z łatwością pokonują skomplikowany technologicznie teren i pozwalają utrzymać kurs na choćby najbardziej zakręconych trasach Zyskujesz najnowocześniejszą technikę w postaci 12-biegowej przerzutki SRAM GX AXS zapewniającej precyzję nawet pod obciążeniem i zawieszenie FOX Performance regulowane stery (miski kątowe sprzedawane oddzielnie) i Mino Link pozwalają wybrać spomiędzy sześciu najróżniejszych konfiguracji geometrii W celu uzyskania lepszego przypasowania dla wszelkich rowerzystów zwiększyliśmy gamę wymiarów i wykorzystujemy koła w stosownym dla ramy wymiarze: ramy XS mają koła 27,5-calowe, w S można wybrać między 27,5-calowymi albo 29-calowymi, a M i większe wyposażone są w koła 29-calowe Specyfikacja technologiczna* Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wewnętrzny schowek, stery z dostosowywanym kątem, dostosowywana geometria Mino Link, regulowane przełożenie zawieszenia, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu magnezu, rura podsiodłowa 34,9 mm, ISCG 05, linia łańcucha 55 mm, BSA 73, osłona rury dolnej, osłona na ramę do przewożenia, ABP, UDH, Boost148, 140 mm skoku Widelec Fox Performance 36, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumienie GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 150 mm skoku Amortyzator Fox Performance Float X, 2-pozycyjne tłumienie, 185x55 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 160mm Koła Koło przednie Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, nieelastyczna oś przelotowa 15 mm Koło tylne Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz dostosowana do użycia bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona rozmiar: XS, S Bontrager SE5 Team Issue, dopasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5x2,50" rozmiar: S, M, ML, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" Taśma na obręcz Bontrager TLR Maks. Wymiar opon Rama: 29 x 2,50" (XS i S: 27,5 x 2,50"), Widelec: Patrz informacje producenta Napęd Manetka SRAM Eagle AXS POD Przerzutka tylna SRAM GX Eagle AXS, typ T Korba SRAM GX Eagle, rodzaj T, DUB, 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości Wkład suportu SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, gwint BSA Kaseta SRAM Eagle XS-1275, T-Type, 10-52, 12-rzędowa Łańcuch SRAM GX Eagle, T-Type, 12 speed Maks. Wielkość zębatki 1x: 34T, owalna - 32T, min.: 28T elementy Siodełko Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm Sztyca wymiar: XS, S Sztyca dostosowywana Bontrager Line Elite, 100 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 345 mm długości rozmiar: M, ML Sztyca regul...