Trek Slash 9.8 to rower enduro z włókna węglowego stworzony z myślą o wymagających przeszkodach, pokonywaniu zakrętów oraz o szybszych zjazdach górskich, który do tego jest wyraźnie szybszy niżeli mogłoby Ci się wydawać. Supersztywna i mocna rama z włókna węglowego, zaawansowane zawieszenie, karbonowe koła, a także szybko działający sterowany bezprzewodowo napęd SRAM GX Eagle AXS powodują, że ta maszyna o wielkim skoku na 29-calowych kołach jest niekwestionowanym pretendentem do podium w wyścigach enduro i odpowiednim wyborem dla każdego zagorzałego miłośnika kolarstwa grawitacyjnego. Trek Slash 9.8 jest dla Ciebie, jeśli... Planujesz wypady w wysokie góry, by przeżyć doskonałe chwile podczas wyścigów enduro albo niesamowite przygody. Chcesz się cieszyć niską masą i błogą charakterystyką ramy z włókna węglowego, możliwościami dostosowywanego zawieszenia oraz precyzją zmiany biegów napędu GX Eagle AXS. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain o 160 mm skoku z damperem RockShox Super Deluxe Select+ RT, a do tego amortyzator RockShox ZEB Select+ z ekstra niesprężystymi 38 mm goleniami. W pełni bezprzewodowy 12-biegowy napęd SRAM GX AXS i koła z włókna węglowego Line Elite 30 z bębenkiem Rapid Drive z 108 zapadkami pozwalającym na natychmiastowe przyśpieszenie w kluczowych momentach. Jaki jest Slash? To prawdziwa bestia w świecie rowerów górskich. Zyskujesz najwyższej klasy zawieszenie, kozackie koła z włókna węglowego i rewelacyjną bezprzewodową zmianę biegów napędu SRAM AXS. Dlaczego pokochasz Treka Slash 9.8 GX AXS większe golenie o średnicy 38 mm zastosowane w widelcu RockShox ZEB pozwalają trzymać się najtrudniejszej trasy, a usprawniony damper pozwala Ci skrupulatnie dopasować charakterystykę jazdy Napęd oparty na SRAM GX Eagle AXS działa inteligentnie, płynnie i kompletnie bezprzewodowo Dodaliśmy drugą osłonę dolnej rury, aby lepiej chronić ramę podczas wwożenia roweru na górę Szersza rura podsiodłowa, szersza sztyca podsiodłowa—sztyca o średnicy 34,9 mm jest mocniejsza, bardziej wytrzymała, a także porusza się szybciej w górę i w dół wielki schowek w rurze dolnej zmieści narzędzia i trochę sprzętu Specyfikacja technologiczna* Rama Trójkąt przedni i widełki tylne z włókna węglowego OCLV Mountain, zastosowany schowek, zwężana główka ramy, Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, osłona rury dolnej Carbon Armor, osłona transportowa, wkręcany suport, ISCG 05, rura podsiodłowa 34,9 mm, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, ABP, Boost148, 160 mm skoku Widelec RockShox ZEB Select+, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3 RC2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś Maxle Stealth, 170 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Select+ RT, 230x62,5 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 180mm (596mm od osi do korony) Koła Koło przednie Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, nieelastyczna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz przypasowana do użycia bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 29 cali Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona wymiar: S, M, ML, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, przypasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" rozmiar: S, M, ML, L, XL Bontrager SE6 Team Issue, dopasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. Rozmiar opon Rama: 29 x 2,50", Widelec: Patrz dane producenta System elektryczny Bateria Akumulator SRAM eTap (z ładowarką) Napęd Manetka SRAM GX Eagle AXS, 12 speed Przerzutka tylna SRAM GX Eagle AXS Korba SRAM GX Eagle, DUB MTB Wide, 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości Wkład suportu SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, gwint BSA Kaseta SRAM Eagle XG-1275, 10-52, 12-rzędowa Łańcuch SRAM GX Eagle, 12-rzędowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 34T, min. 28T komponenty Siodełko Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm Sztyca rozmiar: S Sztyca regulowana Bontrager Line Elite, 100 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 345 mm długości wymiar: M, ML Sztyca dostosowywana Bontrager Line Elite, 150 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 440 mm długości wymiar: L Sztyca dostosowywana Bontrager Line Elite, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 485 mm długości wymiar: XL Sztyca dostosowywana Bontrager Line Elite, 200 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 550 mm długości Kierownica Bontrager Line Pro, włókno węglowe OCLV, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 820 mm Chwyty Bontrager XR Trail Pro, ze stopu aluminium, z obejmą Wspornik kierownicy Bontrager Line Pro, 35 mm,...