Trek Domane+ SLR 6 odmienia oblicze całej kategorii jako e-szosówka, który nie przypomina standardowego roweru elektrycznego ani pod względem wyglądu, ani dopasowania, ani wrażeń z jazdy. Zbudowany jest na ramie z włókna węglowego OCLV linii 800, która kryje kompaktowy, wysoce innowacyjny silnik dający wrażenia z jazdy jak na klasycznym rowerze. Cichy silnik znika pośród innych dźwięków i praktycznie go nie zauważysz w trakcie spokojnych przejażdżek solo albo z klubem, dzięki czemu czujesz bliskość z jazdą, rowerem i otoczeniem, a jednocześnie zyskujesz moc na pokonanie ostrych podjazdów i wielokilometrowe wyprawy. Całość dopełnia błyskawiczna zmiana biegów opartego na SRAM Rival XPLR AXS napędu pracującego wzorowo na szosie i szutrze. Trek Domane+ SLR 6 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz topowej karbonowej e-szosówki, która będzie superlekka, szykowna i niezwykle cicha. Wszechstronność ma znaczenie i chcesz mieć możliwość jazdy na wszystkim, od asfaltu po szuter. Poza tym zależy Ci na prędkiej i skrupulatnej zmianie biegów bezprzewodowego napędu SRAM Rival XPLR AXS. Użyte technologie Nasza najlżejsza rama z włókna węglowego OCLV kolekcji 800 z tylnym IsoSpeed. Żwawy silnik z przekładnią falową TQ o momencie obrotowym 50 Nm gwarantujący wspomaganie do 25 km/h, zastosowany akumulator 360 Wh, zintegrowany inteligentny ekran LED oraz dyskretne przyciski do zmiany trybów wspomagania wbudowane w klamkomanetki. Koła z włókna węglowego OCLV Aeolus RSL 3V, sterowany bezprzewodowo napęd 1x12 SRAM Rival XPLR AXS, karbonowy mechanizm korbowy, pochłaniająca wibracje kierownica Bontrager Pro IsoCore, a także mostek RCS Pro pozwalający ukryć linki i przewody dla stylowego wyglądu. Jaki jest Domane Nasza najkorzystniejsza karbonowa rama Domane+ i najlepiej wkomponowany napęd elektryczny gwarantujący dodatkowy zastrzyk mocy bez poświęcania elegancji i imponującej skuteczności. Nowy sterowany bezprzewodowo SRAM Rival XPLR AXS zmienia biegi płynnie i szybko. Dlaczego pokochasz Treka Domane Kompaktowy i lekki silnik z przekładnią falową TQ pracuje wyjątkowo dyskretnie a równocześnie przekazuje ogromną moc do szybkości 25 km/h Inteligentny port ładowania, elegancko zintegrowany ekran i dyskretne części sterujące powodują, że maszyna ta wygląda i prowadzi się jak klasyczny rower szosowy zrównoważona geometria długodystansowa z wygładzającym trasę tylnym systemem IsoSpeed pochłania męczące nierówności na drodze, dzięki czemu jedzie się płynniej i wygodniej Na długie przejażdżki możesz dodać wydłużający zasięg akumulator Range Extender, który elegancko zawiera się w koszyku na bidon i gwarantuje Ci moc na pokonanie dodatkowych kilometrów wyposażony jest w gotowy na wszelkie wyzwania sterowany bezprzewodowo napęd 1x12 SRAM Rival XPLR AXS, a także 40 mm opony gotowe wgryźć się w swobodny szuter Specyfikacja techniczna* Rama Włókno węglowe OCLV linii 800, układ napędowy TQ, zwężana główka ramy, tylny rozdzielacz IsoSpeed, wewnętrzne prowadzenie linek, hamulce tarczowe flat mount, mocowania błotników, oś przelotowa 142x12 mm Widelec Domane+ z włókna węglowego, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulca, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12x100 mm dopasowanie ramy Endurance Waga Waga 56 - 12.65 kg / 27.89 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. System elektryczny Bateria TQ 360 Wh Komputer ekran TQ LED z łącznością Bluetooth i ANT+ Silnik TQ-HPR50, 50 Nm, maksymalna ciągła moc znamionowa 250 W, moc szczytowa 300 W Napęd Manetka SRAM Rival eTap AXS, 12 biegów Przerzutka tylna SRAM Rival XPLR eTap AXS, maks. Zębatka 44T Korba wymiar: 50, 52 Praxis Carbon, 170 mm długości wymiar: 54, 56 Praxis Carbon, 172,5 mm długości rozmiar: 58, 60, 62 Praxis Carbon, 175 mm długości Zębatka przednia SRAM X-SYNC, 42T, stop aluminium Kaseta SRAM XG-1251, 10-44, 12-rzędowa Łańcuch SRAM Rival, 12-biegowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 46T, 2x: 52/36 Koła Koło przednie Bontrager Aeolus Pro 3V, włókno węglowe OCLV, przypasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, niesprężysta oś przelotowa 100x12 mm Koło tylne Bontrager Aeolus Pro 3V, włókno węglowe OCLV, dopasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, niesprężysta oś przelotowa 142x12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch ze nieelastyczną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona Bontrager GR1 Team Issue, dopasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, korpus Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 700 x 40 mm komponent opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz Bontrager TLR Maks. Rozmiar opon 40mm bez błotników, 35mm z błotnikami części Siodełko rozmiar: 50, 52 Bontrager Verse Short Elite, drążone szyny ze stali nierdzewnej, szerokość 155 mm rozmiar: 54, 56...