Trek Emonda ALR 5 Disc to superlekki i responsywny wyścigowy rower szosowy. Dzięki nowoczesnym formom rur Kammtail i geometrii wyścigowej H1.5 wygląda zjawiskowo, prowadzi się jak rower karbonowy, a kosztuje jak aluminiowy. Pokaźnie lepsze części, takie jak bezusterkowy napęd Shimano 105 i konkretne hydrauliczne hamulce tarczowe zatrzymujące rower w każdą pogodę, tworzą maszynę zapewniającą skuteczność zarówno w trakcie przejażdżek klubowych, jak i wyścigów. Trek Emonda ALR 5 Disc jest dla Ciebie, jeśli... Zależy Ci na wszystkich zaletach roweru wagi piórkowej i przychylnej dla portfela ramie aluminiowej o dynamicznym wyglądzie i prowadzeniu porównywalnym wyłącznie z ramą karbonową, a także bezawaryjnych hamulcach tarczowych. Użyte technologie Ultralekka rama stworzona z Alpha Aluminium kolekcji 300 z aerodynamicznymi rurami Kammtail i technologią niewidocznych spawów Invisible Weld, widelec z włókna węglowego Émonda SL pochłaniający drgania z nawierzchni, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów w ramie oraz widelcu, napęd 2x12 oparty w pełni na grupie Shimano 105 zapewniający bezawaryjną zmianę biegów, solidne hydrauliczne hamulce tarczowe flat mount i koła dostosowane do wykorzystania bezdętkowego. Jaka jest Emonda? nowoczesna rama aluminiowa o wyglądzie i parametrach ramy karbonowej oraz bezusterkowy napęd Shimano 105 powodują, że ten gotowy do wyścigów rower cechuje się niesamowitą uniwersalnością. Dlaczego pokochasz Treka Emonda ALR 5? Ta superlekka rama aluminiowa powstała z myślą o ściganiu i oferuje wzorowe prowadzenie linek i przewodów momentalnie podjeżdża, pokonuje zakręty jak na szynach i pewnie pędzi na zjazdach Dzięki kształtom rur Kammtail, Émonda ALR jedzie jeszcze szybciej aniżeli kiedykolwiek Wykorzystuje tę samą geometrię, którą można znaleźć w wyścigowych rowerach Émonda, równocześnie gwarantując charakterystykę zdolną stanąć w szranki z o mnóstwo droższymi rowerami z włókna węglowego Wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów wydłuża okres ich eksploatacji i polepsza wygląd roweru Specyfikacja technologiczna* Rama Ultralight 300 Series Alpha Aluminum, Invisible Weld technology, tapered head tube, internal cable routing, flat mount disc, 142x12mm thru axle Widelec Ultralight 300 Series Alpha Aluminum, Invisible Weld technology, tapered head tube, internal cable routing, flat mount disc, 142x12mm thru axle Koła Koło przednie Bontrager Paradigm SL, dostosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 21 mm, niesprężysta oś przelotowa 100 x 12 mm Koło tylne Bontrager Paradigm SL, dopasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 21 mm, sztywna oś przelotowa 142 x 12 mm Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Paradigm SL, dostosowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, 24 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta Opona Bontrager R1 Hard-Case Lite, stopka z drutu, 60 tpi, 700 x 28 mm Maks. Rozmiar opon 28 mm Napęd Manetka Shimano 105 R7120, 12-rzędowa Przerzutka przednia Shimano 105 R7100, zintegrowana, mocowanie dolne Przerzutka tylna Shimano 105 R7100, maks. Zębatka 36T Korba rozmiar: 47 Shimano 105 R7100, 50/34, 165 mm długości wymiar: 50, 52 Shimano 105 R7100, 50/34, 170 mm długości rozmiar: 54, 56, 58 Shimano 105 R7100, 50/34, 172,5 mm długości wymiar: 60, 62 Shimano 105 R7100, 50/34, 175 mm długości Wkład suportu Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Kaseta Shimano 105 7101, 11-34, 12-rzędowa Łańcuch Shimano SLX M7100, 12-biegowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 48T, 2x: 53/39 elementy Siodełko wymiar: 47, 50, 52 Verse Short Comp, szyny stalowe, szerokość 155 mm rozmiar: 54, 56, 58, 60, 62 Verse Short Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm Sztyca wymiar: 47 Bontrager Comp, ze stopu aluminium 6061, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, 250 mm długości wymiar: 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62 Bontrager Comp, ze stopu aluminium 6061, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, 330 mm długości Kierownica wymiar: 47, 50 Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 38 cm, szerokość w chwycie dolnym 42 cm wymiar: 52 Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 40 cm, szerokość w chwycie dolnym 44 cm rozmiar: 54, 56, 58 Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 42 cm, szerokość w chwycie dolnym 46 cm wymiar: 60, 62 Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 44 cm, szerokość w chwycie dolnym 48 cm Taśma na k...