Trek Procaliber 6 to rower górski cross-country wykonany do ostrej jazdy i singletracków. Wyśmienicie równoważy gotowość do wyścigów z dostępną ceną, a to dzięki aluminiowej ramie o nowoczesnej geometrii, która wzorowo radzi sobie z prędkimi zakrętami i niełatwymi odcinkami szlaków, i tylko czeka, by wystrzelić w górę na podjazdach.
Całość dopełniają 12-biegowy napęd Shimano i widelec RockShox o 120 mm skoku, które dają Ci wszystkie niezbędne przełożenia i konieczny komfort. Trek Procaliber 6 jest dla Ciebie, jeśli... Chcesz wjechać w świat wyścigów XC na hardtailu wyprodukowanym z myślą o momentalnych podjazdach i opanowaniu na trudniejszych odcinkach.
Masz nadzieję oszczędzić, stawiając na konkretną aluminiową ramę, i nie przeszkadza Ci późniejsze usprawnienie komponentów. Użyte technologie Lekka rama hardtail z Alpha Platinum Aluminium o nowoczesnej geometrii XC z rozstawem piasty Boost 148 mm zapewniającym sztywność pod wielkim obciążeniem.
na dodatek, wygładzający trasę widelec amortyzowany RockShox Judy Silver o 120 mm skoku ze sprężyną powietrzną Solo Air oraz blokadą Turnkey. Płynnie pracujący 12-biegowy napęd Shimano łączący komponenty Deore i XT, koła dopasowane do użycia bezdętkowego Botrager Kovee, sztyca dostosowywana Bontrager Line z wewnętrznym prowadzeniem linki i hydrauliczne hamulce tarczowe.
Jaki jest Procaliber? Chcesz się ścigać? Procaliber 6 też. Ten wyścigowy rower XC proponuje równowagę sprawności i ceny znakomitą dla rowerzystów pragnących śrubować wyniki podczas wyścigów. Nowoczesna geometria XC pozwala sprawnie pokonywać trudne odcinki i frunąć po podjazdach, a dzięki bezusterkowym i równocześnie przystępnym częściom w mgnieniu oka wyjedziesz na szlaki bez wydawania całych oszczędności na nowy rower.
Dlaczego pokochasz Treka Procaliber dostajesz nowoczesną geometrię i 120 mm skoku z przodu, dzięki temu możesz atakować podjazdy i pewnie pędzić na zjazdach Równoważy dostępną cenę aluminiowego hardtaila ze efektywnością karbonowych braci Napęd 1x z 12 biegami zagwarantuje sporo przełożeń na superszybkie podjazdy z jedną prostą w użyciu manetką Koła 29-calowe dopasowane do zastosowania bezdętkowego ograniczają opory toczenia i chronią przed przebiciami Wewnętrzne prowadzenie linek pozwala na cichą jazdę, ogranicza czynności konserwacyjne, a jednocześnie wygląda elegancko Specyfikacja techniczna* Rama Alpha Platinum Aluminium, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, BSA 73, ukryte mocowania bagażnika i nóżki, UDH, Boost148, nieelastyczna oś przelotowa 12 mm Widelec RockShox Judy Silver, sprężyna Solo Air, blokada TurnKey, zwężana rura sterowa, przesunięcie 42 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 120 mm skoku Maks.
kompatybilny skok widelca 130 mm (540 mm od osi do korony) Koła Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Piasta tylna Shimano TC500 ze stopu aluminium, centerlock, nieelastyczna oś przelotowa 148 x 12 mm Obręcz Bontrager Kovee, dwuścienne, przystosowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, 23 mm szerokości, zawór Presta Opona Bontrager Sainte-Anne Pro XR, przystosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, korpus Inner Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,20" składnik opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks.
wymiar opon Rama: 29 x 2,40" Widelec: Patrz specyfikacja producenta Napęd Manetka Shimano Deore M6100, 12 biegów Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek Korba wymiar: S, M Shimano MT512, zębatka 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości rozmiar: M/L, L, XL Shimano MT512, zębatka 30T, linia łańcucha 55 mm, 175 mm długości Wkład suportu Shimano BB-MT501 BSA Kaseta Shimano Deore M6100, 10-51, 12-rzędowa Łańcuch Shimano Deore M6100, 12 biegów Pedał VP-536 nylonowe, platformowe Maks.
wielkość zębatki 1x: 34T (linia łańcucha 55 mm), min. 30T (linia łańcucha 52 mm) komponenty Siodełko Verse Short, szyny stalowe, szerokość 145 mm Sztyca wymiar: S, M TranzX JD-YSP18, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 361 mm długości wymiar: ML, L, XL, XXL TranzX JD-YSP18, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 425 mm długości Kierownica rozmiar: S, M Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 5 mm, szerokość 720 mm rozmiar: M/L, L, XL Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 750 mm Chwyty Bontrager XR Trail Comp, nylonowe z obejmą Wspornik kierownicy wymiar: S Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 poziomów, 50 mm długości rozmiar: M, M/L Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 poziomów, 60 mm długości wymiar: L Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70 mm długości wymiar: XL Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 poziomów, 80 mm długości Stery Półzintegrowane, łożyska kulkowe, góra 1-1/8", dół 1,5" Hamulec Hydrauliczny hamulec tarczowy Shimano MT200 Tarcza hamulcowa wymiar: S, M, M/L, L, XL Shimano RT10,...