Trek Slash 9.8 2023 to rower enduro z włókna węglowego stworzony z myślą o wymagających przeszkodach, pokonywaniu zakrętów, a także o szybszych zjazdach górskich, który do tego jest pokaźnie szybszy niżeli mogłoby Ci się wydawać. Supersztywna i potężna rama z włókna węglowego, karbonowe koła oraz maksymalnie lepsza technika zawieszenia od RockShox powodują, iż ta maszyna o wielkim skoku na 29-calowych kołach jest niekwestionowanym pretendentem do podium w wyścigach enduro oraz odpowiednim wyborem dla każdego zagorzałego miłośnika kolarstwa. Trek Slash 9.8 2023 jest dla Ciebie, jeśli... Planujesz wypady w wysokie góry, żeby przeżyć świetne chwile podczas wyścigów enduro albo niesamowite przygody. Ci potrzeba lekkiej, tłumiącej drgania ramy z włókna węglowego, a najważniejsza jest dla Ciebie efektywność dostosowywanego zawieszenia i precyzyjny, konkretny napęd. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain o 160 mm skoku z nowym damperem RockShox Super Deluxe Select+ RT i nowy amortyzator RockShox ZEB z wyjątkowo niesprężystymi 38 mm goleniami. Napęd Shimano XT z 12 biegami nad wyraz płynnie zmieniający przełożenia za jednym ruchem kciuka i koła Line Elite 30 z włókna węglowego ze 108-zębową piastą Rapid Drive umożliwiającą szybkie przyspieszanie w momentach, w których najbardziej go Ci trzeba. Jaki jest Slash? To prawdziwa bestia w świecie rowerów górskich. Uzyskujesz do dyspozycji całkowicie nową technologię zawieszenia, w głównej mierze zarezerwowaną dla najdroższych rowerów, w komplecie z zupełnie nową ramą. W sytuacji Slash 9.8, im szybciej pędzisz, tym lepiej jedzie – a więc naprzód! Dlaczego pokochasz Treka Slash 9.8 2023 obszerniejsze golenie o średnicy 38 mm zastosowane w widelcu RockShox ZEB pozwalają trzymać się najtrudniejszej trasy, a usprawniony damper pozwala Ci dokładnie zintegrować charakterystykę jazdy świeże, demontowane zabezpieczenie Knock Block umożliwia szerszy zakres ruchu kierownicy, dzięki temu broni linki i przewody bez uszczerbku na promieniu skrętu Dodaliśmy drugą osłonę dolnej rury, aby lepiej chronić ramę w trakcie wwożenia roweru na górę Szersza rura podsiodłowa, szersza sztyca podsiodłowa—sztyca o średnicy 34,9 mm jest mocniejsza, bardziej wytrzymała oraz porusza się szybciej w górę i w dół znaczny schowek w rurze dolnej zmieści narzędzia i trochę sprzętu dane technologiczne Rama Rama i widełki tylne z włókna węglowego OCLV Mountain, wbudowany schowek, zwężana główka ramy, Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, osłona rury dolnej Carbon Armor, osłona transportowa, wkręcany suport, ISCG 05, rura podsiodłowa 34,9 mm, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, ABP, Boost148, 160 mm skoku Widelec RockShox ZEB Select+, sprężyna DebonAir, tłumik Charger 3 RC2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś Maxle Stealth, 170 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Select+ RT, 230 mm x 62,5 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 180 mm (596 mm od osi do korony) Koła Koło przednie Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Koło tylne Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz dostosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek piasty Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona wymiar: S, M, ML, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, dopasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" rozmiar: S, M, ML, L, XL Bontrager SE6 Team Issue, dostosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" komponent opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Maks. Wymiar opon Rama: 29 x 2,50" Widelec: Patrz specyfikacja producenta Napęd Manetka Shimano XT M8100, 12-rzędowy Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek Korba Shimano XT M8120, 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości Wkład suportu Shimano BB-MT501 BSA Kaseta Shimano XT M8100, 10-51, 12-rzędowa Łańcuch Shimano Ultegra/XT M8100, 12-rzędowy Maks. Wielkość zębatki Maks.: 34T, Min. 28T elementy Siodełko Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm Sztyca rozmiar: S Bontrager Line Elite Dropper, 100 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 345 mm długości rozmiar: M, ML Bontrager Line Elite Dropper, 150 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 440 mm długości rozmiar: L Bontrager Line Elite Dropper, 170mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 485 mm długości rozmiar: XL Bontrager Line Elite Dropper, 200mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 550 mm długości Kierownica Bontrager Line Pro, włókno węglowe OCLV, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 820 mm Chwyty Bontrager XR Trail Pro, stop aluminium z obejmą Wspornik kierownicy Bontrager Line Pro, 35 mm,...