Trek Fuel EX 9.9 XX1 AXS to nastawiony na najwyższe osiągi rower na szlaki wytworzony dla rowerzystów doceniających to, co najlepsze w życiu. Łączy luksusową ramę z włókna węglowego z komponentami najwyższej klasy, od kół z włókna węglowego począwszy, a na widelcu FOX Factory o skoku 150 mm z pokryciem Kashima oraz bezprzewodowym napędzie SRAM XX1 skończywszy. Ta maszyna rządzi w górach i bez obaw prezentuje pazury, pożerając rock gardeny, wbijając się w bandy i frunąc pod górę, żeby podbijać dalej trasy. Trek Fuel EX 9.9 XX1 AXS 2023 generacji 6 jest dla Ciebie, jeśli... Twoich potrzeb nie zaspokoi dowolny rower górski, a jakiekolwiek kompromisy nie są w Twoim stylu. Szukasz roweru, który pozwoli Ci zmierzyć się z każdym milimetrem góry, wykorzystującego najnowocześniejsze technologie w branży, począwszy od lekkiej i nieelastycznej ramy z włókna węglowego oraz kół podążających po choćby najbardziej zakręconych liniach, a na widelcu FOX Factory i w pełni bezprzewodowej, najwyższej grupie SRAM XX1 skończywszy. Użyte technologie Lekka jak piórko rama z włókna węglowego OCLV Mountain stworzona z myślą o szalonych trasach, zestaw znakomicie zaplecionych kół z włókna węglowego, które łatwo pokonują trudny technologicznie teren oraz najwyższej klasy sterowany bezprzewodowo napęd SRAM XX1 AXS. Na dodatek, dostajesz pracujący aksamitnie płynnie widelec FOX Factory 36 o skoku 150 mm ze sprężyną powietrzną EVOL i tłumieniem GRIP2 i 2-pozycyjny damper FOX Factory Float o 140 mm skoku, a do tego możliwość dopasowania geometrii pod swoje preferencje i schowek w ramie, który umożliwia zachowanie porządku, a jednocześnie nie zmusza do pozostawienia niczego przydatnego na szlaku. Jaki jest Fuel EX 9.9? Fuel EX 9.9 to rower wytwarzany z myślą o zaspokojeniu najszczególniej wyszukanych gustów. Łączy stworzoną z włókna węglowego ramę na trasy all-mountain z najwyższej klasy komponentami, w które można wyposażyć współczesne rowery górskie, począwszy od karbonowych kół, a na napędzie SRAM XX1 AXS skończywszy. Całość dopełnia regulacja geometrii, dzięki której zawsze zbratasz maszynę do swoich potrzeb. Dlaczego pokochasz Treka Fuel EX 9.9 XX1 AXS Interesuję Cię to, co nietuzinkowe, na przykład zawieszenie pracujące jeszcze bardziej aksamitnie niżeli wskazywałyby suche informacje, czy także sterowany bezprzewodowo napęd utrzymujący porządek, a równocześnie usprawniający konserwację. Zdolna zmierzyć się z każdym szlakiem progresywna geometria pozwala prosto rozprawić się ze stromymi, nieprzystępnymi podjazdami, a potem pofrunąć w dół. Lekkie i nieelastyczne koła z włókna węglowego prosto pokonują nieprzystępny technicznie teren i pozwalają utrzymać kurs choćby na najszczególniej zakręconych trasach. W celu uzyskania lepszego dostosowania dla wszelkich rowerzystów powiększyliśmy gamę rozmiarów i wykorzystujemy koła w trafnym dla ramy rozmiarze: ramy XS posiadają koła 27,5-calowe, w S można wybrać między 27,5-calowymi albo 29-calowymi, a M i obszerniejsze zaopatrzone są w koła 29-calowe regulowane stery (miski kątowe sprzedawane oddzielnie) i Mino Link pozwalają wybrać spomiędzy sześciu rozmaitych konfiguracji geometrii dane technologiczne* Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wewnętrzny schowek, stery z regulowanym kątem, dostosowywana geometria Mino Link, dostosowywana charakterystyka zawieszenia, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu magnezu, rura podsiodłowa 34,9 mm, ISCG 05, linia łańcucha 55 mm, BSA 73, osłona dolnej rury, osłona na ramę do przewożenia, ABP, UDH, Boost148, 140 mm skoku Widelec Fox Factory 36, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumienie GRIP2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 150 mm skoku Amortyzator Fox Performance Float X, 2-pozycyjne tłumik, 185 mm x 55 mm Koła Koło przednie Bontrager Line Pro 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, przypasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Koło tylne Bontrager Line Pro 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz dopasowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Line Pro 30, OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, 6-bolt, Boost110, 15mm thru axle Opona wymiar: XS, S Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5 x 2,50" wymiar: S, M, ML, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, dopasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Napęd Manetka SRAM Eagle AXS, bezprzewodowa, 12 biegów Przerzutka tylna SRAM XX1 Eagle AXS Korba SRAM XX1 Eagle, DUB, aluminiowa zębatka 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości Wkład suportu SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, gwint BSA Kaseta Napęd SRAM Eagle XG-1299, 10-52, 12-bie...