Trek Emonda SL 7 Disc to ultralekki rower szosowy z włókna węglowego, którego aerodynamiczna konstrukcja gwarantuje większą swobodę w trakcie prędkiej jazdy równocześnie na płaskim terenie, jak i podczas podjazdów. Bezprzewodowy napęd Di2 zapewniający momentalną zmianę biegów, lekkie koła z włókna węglowego i pozostałe elementy klasy wyścigowej czynią z tej maszyny genialny wybór dla fanów szybkości szukających każdej możliwej przewagi w osiągach. Trek Emonda SL 7 jest właściwy dla Ciebie, jeśli... Nie chcesz już nigdy zmagać się z nieudaną zmianą biegów i cenisz sobie przewidywalną, płynną niezwłoczną pracę nowego bezprzewodowego napędu Di2. Szukasz ultralekkiej, superszybkiej ramy z włókna węglowego i karbonowych kół, a do tego oczekujesz mocy i pewności oferowanej przez hydrauliczne hamulce tarczowe. Użyte technologie Lekka i aerodynamiczna rama, a także widelec z włókna węglowego OCLV linii 500, bezprzewodowy napęd 2x12 Shimano Ultegra Di2, karbonowe koła Bontrager Aeolus Pro 37 i hydrauliczne hamulce tarczowe Flat-mount Shimano Ultegra. Jaka jest Emonda? Nasza ultralekka, aerodynamiczna rama z włókna węglowego, elektronicznie sterowana zmiana biegów, koła z włókna węglowego, a także hydrauliczne hamulce tarczowe powodują, iż rower ten jest wprost perfekcyjny dla wszystkich szukających prędkiego i lekkiego roweru wyścigowego, który pokona każdy wymagający podjazd, a jednocześnie poradzi sobie z potężnymi zjazdami. Dlaczego pokochasz Treka Emonda SL 7 Bezprzewodowy napęd Ultegra Di2 oferuje najszybszą, najpłynniejszą i najistotniej responsywną zmianę biegów w historii Aerodynamiczne kształty rur czynią tę platformę Émonda szalenie szybką, równocześnie na płaskim, jak i na podjazdach Poradzi sobie bez problemu z największymi podjazdami, najostrzejszymi zjazdami i zakrętami i najszybszymi sprintami Jak każda Émonda stworzona została z myślą o tym, aby była najlżejszym i najszybszym rowerem w swej klasie, a dodatkowo objęta jest dożywotnią gwarancją Hydrauliczne hamulce tarczowe zapewniają pewne hamowanie i kontrolę niezależnie od pogody, na każdej drodze Specyfikacja techniczna* Rama Ultralekkie włókno węglowe OCLV serii 500, rury Ride Tuned zoptymalizowane na osiągi, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zgodność z DuoTrap S, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm Widelec Émonda SL full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm thru axle Koła Koło przednie Bontrager Aeolus Pro 37, włókno węglowe OCLV, dopasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 37 mm, oś przelotowa 100 x 12 mm Koło tylne Bontrager Aeolus Pro 37, włókno węglowe OCLV, przystosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 37 mm, bębenek 11-rzędowy Shimano, oś przelotowa 142 x 12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona Bontrager R3 Hard-Case Lite, przypasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z włókna węglowego, 170 tpi, 700 x 25 mm element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz Taśma do obręczy Bontrager Aeolus XXX Maks. Wymiar opon 28 mm Napęd Manetka Shimano Ultegra R8170 Di2, 12-biegowa Przerzutka przednia Shimano Ultegra R8150 Di2, zintegrowana, ciąg dolny Przerzutka tylna Shimano Ultegra R8150 Di2, 34T max cog Korba wymiar: 47 Shimano Ultegra R8100, 52/36, 165 mm długości rozmiar: 50, 52 Shimano Ultegra R8100, 52/36, 170 mm długości wymiar: 54, 56, 58 Shimano Ultegra R8100, 52/36, 172,5 mm długości wymiar: 60, 62 Shimano Ultegra R8100, 52/36, 175 mm długości Wkład suportu Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Kaseta Shimano Ultegra R8100, 11-30, 12 speed Łańcuch Shimano XT M8100, 12-biegowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 50T, 2x: 53/39 części Siodełko Bontrager Aeolus Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm Sztyca rozmiar: 47, 50, 52, 54 Nasadka masztu z włókna węglowego Bontrager, przesunięcie 20mm, niska rozmiar: 56, 58, 60, 62 Nasadka masztu z włókna węglowego Bontrager, przesunięcie 20 mm, wysoka Kierownica rozmiar: 47, 50 Bontrager Pro VR-CF, włókno węglowe OCLV, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 100 mm, zagięcie kierownicy 124 mm, szerokość 38 cm rozmiar: 52 Bontrager Pro VR-CF, włókno węglowe OCLV, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 100 mm, zagięcie kierownicy 124 mm, szerokość 40 cm rozmiar: 54, 56, 58 Bontrager Pro VR-CF, włókno węglowe OCLV, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 100 mm, zagięcie kierownicy 124 mm, szerokość 42 cm wymiar: 60, 62 Bontrager Pro VR-CF, włókno węglowe OCLV, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 100 mm, zagięcie kierownicy 124 mm, szerokość 44 cm Kierownica zintegrowana ze wspornikiem wymiar: 47, 50 Zintegrowana kierownica/wspornik Bontrager Aeolus RSL, włókno węglowe OCLV, prowadzenie przewodów Di2, zasięg 100 mm, głębokość 124 mm...