Trek Fuel EX 9.9 XX1 AXS to nastawiony na najwyższe osiągi rower na szlaki wykonany dla rowerzystów doceniających to, co najkorzystniejsze w życiu. Łączy elitarną ramę z włókna węglowego z komponentami najwyższej klasy, od kół z włókna węglowego począwszy, a na widelcu FOX Factory o skoku 150 mm z pokryciem Kashima, a także bezprzewodowym napędzie SRAM XX1 skończywszy. Ta maszyna rządzi w górach i bez obaw prezentuje pazury, pożerając rock gardeny, wbijając się w bandy i frunąc pod górę, aby podbijać dalej trasy. Trek Fuel EX 9.9 XX1 AXS 2023 generacji 6 jest dla Ciebie, jeśli... Twoich potrzeb nie zaspokoi dowolny rower górski, a jakiekolwiek kompromisy nie są w Twoim stylu. Szukasz roweru, który pozwoli Ci zmierzyć się z każdym milimetrem góry, wykorzystującego najnowocześniejsze technologie w branży, począwszy od lekkiej i niesprężystej ramy z włókna węglowego, a także kół podążających po nawet najistotniej zakręconych liniach, a na widelcu FOX Factory i w pełni bezprzewodowej, najwyższej grupie SRAM XX1 skończywszy. Użyte technologie Lekka jak piórko rama z włókna węglowego OCLV Mountain tworzona z myślą o szalonych trasach, komplet nieprzeciętnie zaplecionych kół z włókna węglowego, które łatwo pokonują nieprzystępny technologicznie teren, a także najwyższej klasy sterowany bezprzewodowo napęd SRAM XX1 AXS. Dodatkowo, uzyskujesz pracujący aksamitnie płynnie widelec FOX Factory 36 o skoku 150 mm ze sprężyną powietrzną EVOL i tłumieniem GRIP2, a także 2-pozycyjny damper FOX Factory Float o 140 mm skoku, a do tego możliwość dobrania geometrii pod swoje preferencje i schowek w ramie, który umożliwia zachowanie porządku, a równocześnie nie zmusza do pozostawienia niczego przydatnego na szlaku. Jaki jest Fuel EX 9.9? Fuel EX 9.9 to rower tworzony z myślą o zaspokojeniu najbardziej wyszukanych gustów. Łączy wytworzoną z włókna węglowego ramę na trasy all-mountain z najwyższej klasy komponentami, w które można wyposażyć współczesne rowery górskie, począwszy od karbonowych kół, a na napędzie SRAM XX1 AXS skończywszy. Całość dopełnia regulacja geometrii, dzięki której za każdym razem zjednoczysz maszynę do swoich potrzeb. Dlaczego pokochasz Treka Fuel EX 9.9 XX1 AXS Interesuję Cię to, co nietuzinkowe, na przykład zawieszenie pracujące jeszcze bardziej aksamitnie niżeli wskazywałyby suche informacje, czy również sterowany bezprzewodowo napęd utrzymujący porządek, a równocześnie usprawniający konserwację. Zdolna zmierzyć się z każdym szlakiem progresywna geometria pozwala łatwo rozprawić się ze stromymi, nieprzystępnymi podjazdami, a potem pofrunąć w dół. Lekkie i niesprężyste koła z włókna węglowego prosto pokonują niełatwy technologicznie teren i pozwalają utrzymać kurs choćby na najistotniej zakręconych trasach. W celu uzyskania ulepszonego dobrania dla wszystkich rowerzystów zwiększyliśmy gamę wymiarów i wykorzystujemy koła w adekwatnym dla ramy wymiarze: ramy XS mają koła 27,5-calowe, w S można wybrać między 27,5-calowymi lub 29-calowymi, a M i większe wyekwipowane są w koła 29-calowe regulowane stery (miski kątowe sprzedawane oddzielnie) i Mino Link pozwalają wybrać spośród sześciu najróżniejszych konfiguracji geometrii dane techniczne* Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wewnętrzny schowek, stery z dostosowywanym kątem, dostosowywana geometria Mino Link, dostosowywana charakterystyka zawieszenia, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu magnezu, rura podsiodłowa 34,9 mm, ISCG 05, linia łańcucha 55 mm, BSA 73, osłona dolnej rury, osłona na ramę do przewożenia, ABP, UDH, Boost148, 140 mm skoku Widelec Fox Factory 36, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumienie GRIP2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 150 mm skoku Amortyzator Fox Performance Float X, 2-pozycyjne tłumik, 185 mm x 55 mm Koła Koło przednie Bontrager Line Pro 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, przypasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Koło tylne Bontrager Line Pro 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz przypasowana do wykorzystania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Line Pro 30, OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, 6-bolt, Boost110, 15mm thru axle Opona rozmiar: XS, S Bontrager SE5 Team Issue, przypasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5 x 2,50" wymiar: S, M, ML, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, dostosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" składnik opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Napęd Manetka SRAM Eagle AXS, bezprzewodowa, 12 biegów Przerzutka tylna SRAM XX1 Eagle AXS Korba SRAM XX1 Eagle, DUB, aluminiowa zębatka 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości Wkład suportu SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, gwint BSA Kaseta Napęd SRAM Eagle XG-1299, 10-52, 12-bie...