Fuel EXe 9.8 GX AXS stanowi ewolucję elektrycznych rowerów górskich, dzięki śladowemu,mocnemu silnikowi, który skrywa w środku prawdziwie kosmiczne technologie. Zbudowany jest na podstawie ramy z lekkiego, nieelastycznego i wydajnego włókna węglowego, która zagwarantuje żywą i radosną jazdę. To nie wszystko. Wyposażony jest w koła z włókna węglowego, sterowany bezprzewodowo napęd SRAM GX AXS i nad wyraz płynnie pracujące zawieszenie w postaci widelca RockShox Lyrik Select+ i dampera SuperDeluxe Select+. Trek Fuel EXe 9.8 GX AXS 2023 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz żwawego roweru na szlaki, który pojedzie jak konwencjonalny rower MTB w prędkim i skomplikowanym terenie, a jednocześnie trochę pomoże podczas podjazdu. Chcesz innowacyjnych technice wszędzie, jednocześnie w silniku, jak i napędzie oraz usprawnionego zawieszenia, które pozwoli Ci frunąć po szlaku. Nie chcesz tracić naturalnych wrażeń z jazdy na rowerze górskim, a jednocześnie masz chrapkę na innowacyjny silnik, który zapewni ciche wsparcie. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zastosowanym akumulatorem o objętości 360 Wh i przekładnia falowa TQ z inteligentnym gniazdkiem ładowania, zintegrowany wyświetlacz LED, a także dyskretny pilot na kierownicy. Na dodatek, widelec RockShox Lyrik Select+ o skoku 150 mm ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger 2.1 RC, a także damper RockShox Super Deluxe Select+ o skoku 140 mm. A wisienka na torcie? Bezprzewodowy napęd SRAM GX AXS, dzięki któremu kokpit pozostaje minimalistyczny i uporządkowany. Jaki jest Trek Fuel EXe? Fuel EXe 9.8 to wyrafinowany rower na szlaki, który gwarantuje moc konieczną na szybkie podjazdy, a na górze obraca się i pędzi w dół po każdej trasie, od nieprzystępnych technologicznie po te bardziej dla początkujących. Zaopatrzony jest w futurystyczne technologie, takie jak przypasowaną do podróży w kosmos przekładnię TQ i bezprzewodową przerzutkę SRAM GX AXS utrzymującą minimalizm w kokpicie. Całość dopełniają karbonowe koła i usprawnione zawieszenie RockShox, na którym wręcz szybujesz po szlaku, gdy na trasie zrobi się ostro. Dlaczego pokochasz Treka Fuel EXe 9.8 GX AXS Dostajesz maszynę, która jedzie skrupulatnie tak, jak Twój ulubiony rower na szlaki, a jednocześnie zagwarantuje przypasowujące się do Twoich potrzeb wspomaganie, z którym nie poczujesz się jak oszust mała,konkretna przekładnia TQ została dostrojona do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę oraz dostosowuje moc do Ciebie, dzięki temu jedziesz naturalnie Inteligentny port ładowania, elegancko zintegrowany ekran i dyskretne elementy sterowania sprawiają, iż maszyna ta wygląda i prowadzi się jak tradycyjny rower górski Dzięki usprawnionemu zawieszeniu RockShox o 150 mm skoku z przodu i 140 mm z tyłu wręcz płynie, choćby po niełatwych trasach. Na długie dni w siodełku można zamontować dodatkowy akumulator powiększający zasięg niewiele znaczący. Lekki. Cichy. Naturalny. HPR50 Sercem przekładni TQ-Group do rowerów elektrycznych jest moduł HPR50, czyli przekładnia falowa o momencie obrotowym 50 Nm. Czym jest przekładnia falowa? Jest to stosunkowo prosty, ale pomysłowy mechanizm napędowy, który działa podobnie do silnika obrotowego, ale jest bardziej wyrafinowany. We wnętrzu znajdują się trzy koncentryczne części dokładne: generator fal eliptycznych, wewnętrzny rozciągliwy wielowypust i wielowypust krągły, które wspólnie napędzają rower, a równocześnie są znikome i lekkie. W porównaniu z klasycznymi przekładniami zębatymi i pasowymi przekładnia falowa ma mniejszy rozmiar, jest mocniejsza, pracuje bardziej płynnie i jest trwalsza. Zobacz także: rowery enduro Ze względu na ich precyzję, wytrzymałość i minimalny rozmiar przekładnie falowe, a w szczególności napędy z przekładnią falową TQ, są używane w przemyśle kosmicznym, lotnictwie, medycynie i robotyce. Z tych samych powodów, dla których sprawdzają się one w lądownikach księżycowych i robotach chirurgicznych, nieprzeciętnie radzą sobie także w rowerach elektrycznych. Dodatkowy akumulator Range Extender Zyskaj 40% zasięgu dzięki opcjonalnemu zewnętrznemu akumulatorowi 160 Wh. Zawiera się w standardowym koszyku na bidon i nie wymaga nieprzystępnego prowadzenia kabli, ani specjalnych mocowań. Zdejmowany akumulator Akumulator 360 Wh zapewnia Ci moc na 2-5 godzin jazdy. Ukryty jest w rurze dolnej, lecz wciąż z łatwością go zdjąć dla komfortowojszego ładowania. Dane technologiczne* Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm skoku Widelec RockShox Lyrik Select+, sprężyna DebonAir, tłumik Charger 2.1 RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 150 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Select+ RT, 205 mm x 60 mm Koła Koło przednie Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Koło...