Trek Slash 9.9 X0 AXS T-Type to najwyższej klasy rower górski enduro z włókna węglowego gotowy przebić się przez każdy teren. Zbudowany jest z włókna węglowego OCLV Mountain i ma 170 mm zawieszenie z wysokim punktem obrotu, które połyka głazy i zachowuje wspaniałą przyczepność choćby na pionowych spadkach i stromych wzniesieniach. 29-calowe koło przednie i 27,5-calowe koło tylne zapewniają pełne wrażeń prowadzenie, a ulepszony zespół zawieszenia RockShox oprze się wszelkim przeciwnościom. Dodatkowo ma bezprzewodowy napęd SRAM X0 AXS Transmission, który zapewnia staranne przerzucanie choćby przy dużym obciążeniu. Trek Slash 9.9 X0 jest dla Ciebie, jeśli... Chcesz mieć najlepszy karbonowy rower enduro na rynku i nie chcesz oszczędzać na komponentach. Ci trzeba maszyny, która staje się dziką bestią na zjazdach, a na podjazdach olśniewa zwinnością, a także przyczepnością i stabilnością zawieszenia z wysokim punktem obrotu. Długi skok to dla Ciebie podstawa, ale chcesz także prosto wrócić z powrotem na górę. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zawieszeniem z wysokim punktem obrotu oraz dodatkowym miejscem na przechowywanie wewnętrzne. Przedni i tylny skok 170 mm z widelcem RockShox ZEB Select+ ze sprężyną DebonAir i damperem Charger 3 RC2, a także amortyzatorem RockShox Super Deluxe Select+. Napęd SRAM X0 Eagle AXS Transmission gwarantuje bezprzewodowe przerzucanie, które za każdym razem działa płynnie niezależnie od obciążenia, a dostosowywana sztyca Bontrager Line Dropper zapewnia przestrzeń do zmiany pozycji na rowerze. Mieszane koła karbonowe Bontrager Line Elite 30 do zastosowań bezdętkowych, 29-calowe z przodu i 27,5-calowe z tyłu, z piastą Rapid Drive zapewniają wszechstronność w każdych warunkach. Jaki jest Slash? Dla osób, których interesuje tylko to, co najkorzystniejsze, Slash 9.9 X0 AXS T-Type to spełnienie marzeń. Posiada on 170 mm skoku z przodu i z tyłu, udoskonalone zawieszenie i napęd i karbonowe obręcze, dzięki czemu wspina się lekko, a zjeżdża, jakby nie było jutra. Dlaczego pokochasz Treka Slash 9.9 X0 Zawieszenie z wysokim punktem obrotu daje Ci niesamowitą kontrolę na przeraźliwie stromych zjazdach, podczas gdy dokładnie dostosowany anti-squat i kółka przerzutki oversized niesamowicie powiększają skuteczność pedałowania Długi przedni i tylny skok zawieszenia, 170/170 mm, jest więcej aniżeli wystarczający do przyjmowania obszernych skoków roweru i śmigania po skalistych szlakach Rama i koła z włókna węglowego OCLV Mountain gwarantują lekkość, sztywność w stosownych miejscach oraz gładką i cichą jazdę przez nieprzebyte ostępy Rower jest gotowy do jazdy, wyekwipowany w komplet mieszanych kół – szybką 29-calową obręcz z przodu i niesprężyste, ale zwinne 27,5-calowe koło tylne, które można zamienić na 29 cali dla większej prędkości Możesz zmodyfikować rower Slash w zależności od tego, gdzie się wybierasz, używając MinoLink, dostosowywanego współczynnika dźwigni oraz opcjonalnych sterów z dostosowywanym kątem (niedołączonych) Specyfikacja technologiczna* Rama wymiar: S, M, M/L, L Włókno węglowe OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, regulowana geometria Mino Link, regulowana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, niesprężysta oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku rozmiar: XL Włókno węglowe OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, regulowana geometria Mino Link, dostosowywany regulowana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, niesprężysta oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku Widelec RockShox ZEB Ultimate, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3 RC2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 170 mm skoku Amortyzator RockShox Vivid Ultimate, 230 x 65 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 190 mm (606 mm od osi do korony), S: 190 mm (587 mm od osi do korony) Koła Koło przednie Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przypasowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, nieelastyczna oś przelotowa 15 mm Koło tylne Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dostosowana do wykorzystania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, niesprężysta oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona rozmiar: S, M, M/L, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, przypasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5x2,50" wymiar: M, M/L, L, XL Bontrager SE6 Team Issue, przypasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" Ele...