FX Sport 4 to rower do fitnessu z włókna węglowego dla kogoś, kto szuka połączenia lekkiej szosówki z komfortem i kontrolą płaskiej kierownicy. Napęd 1x ułatwia zmianę biegów bez uszczerbku na zakresie przełożeń, czyniąc ten wydajny rower nieprzeciętnym na wszystko, od ćwiczeń w pojedynkę po prędkie przejażdżki grupowe.
FX Sport 4 jest dla Ciebie, jeśli... Chcesz nabijać kilometry i wolisz płaską kierownicę niż baranka, z którym sprzedawana jest większość szosówek. Stawiasz na równowagę pomiędzy komfortem i osiągami, a także chcesz radować się z prostoty napędu 1x.
Użyte technologie Lekka rama i widelec z włókna węglowego OCLV linii 400, napęd 10-biegowy Shimano CUES z kasetą o szerokim zakresie przełożeń, hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano dla pewnego hamowania w każdych warunkach, lekkie koła dopasowane do konstrukcji bezdętkowego, pokaźne i momentalnie rozpędzające się opony na szuter Bontrager GR1 Expert, pochłaniająca wibracje kierownica i użyteczne chwyty.
Jaki jest FX? prędki, efektywny, komfortowy. Rower ten zbudowany jest w oparciu o wygładzającą drogę ramę z włókna węglowego i wysokiej klasy części, które spokojnie zniosą nabijanie kilometrów, w tym prosty napęd 1x.
Dlaczego pokochasz Treka FX 4 Napęd 1x zagwarantuje połączenie szerokiego zakresu przełożeń z prostotą obsługi pojedynczą manetką Zyskujesz idealną charakterystykę jazdy włókna węglowego w cenie, która nie przysporzy bólu głowy Lewa wolna!
Ten rower do fitnessu bez problemu poradzi sobie z szybkimi przejażdżkami grupowymi Uzupełnienie o błotniki, lampki i inne akcesoria to żaden problem! Specyfikacja techniczna* Rama z widelcem Włókno węglowe OCLV serii 400, wewnętrzne prowadzenie przewodów, napinacz łańcucha 3S, zgodność z DuoTrap S, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, oś ThruSkew 135 x 5 mm Widelec Carbon, ukryte mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, oś ThruSkew 5 x 100 mm Koła Piasta przednia Formula CL-51 ze stopu aluminium, 100 x 5 mm QR Zacisk przedni 135 x 5 mm na śrubę Piasta tylna Formula CL-52 ze stopu aluminium, 135 x 5 mm QR Zacisk tylny 169 x 5 mm na śrubę Obręcz Bontrager Paradigm, przystosowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, 32 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta Opona Bontrager GR1 Expert, Hard-Case Lite, stopka z drutu, 60 tpi, 700 x 40 mm Napęd Manetka Shimano CUES U6000 z optycznym wyświetlaniem biegu, 10 biegów Przerzutka tylna Shimano CUES U6000 GS Korba Stop Prowheel, zębatka z zębami wąskimi/szerokimi narrow-wide 42T, 175 mm długości Kaseta Shimano CUES LG300, LINKGLIDE, 11-48, 10-rzędowa Łańcuch Shimano LG500, 9/10/11 biegów Pedał Pedały Bontrager City elementy Siodełko Bontrager H1 Sztyca Bontrager ze stopu aluminium, 27,2 mm, przesunięcie 12 mm, 330 mm długości Kierownica rozmiar: XS, S Bontrager Satellite Plus IsoZone, stop aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, 600 mm szerokości rozmiar: M, L, XL Bontrager Satellite Plus IsoZone, stop aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, 660 mm szerokości Chwyty Bontrager Satellite IsoZone Plus, z obejmą, poręczne Wspornik kierownicy wymiar: XS Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości wymiar: S, M Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 100 mm długości rozmiar: L, XL Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 110 mm długości Hamulec wymiar: XS, S, M, L, XL Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano, dźwignia MT201, zacisk UR300 wymiar: XS, S, M, L, XL Shimano hydraulic disc, MT201 lever, UR300 caliper Tarcza hamulcowa Shimano RT10, centerlock, 160 mm Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.
*Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, odcieni, materiałów i cen.
Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia. Wskazane ceny są sugerowanymi cenami detalicznymi producenta.
Masy rowerów i ram zostały przekazane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.