Trek Powerfly 7 2024 Generacja 4 Powerfly 7 to elektryczny rower górski tworzony do ostrej jazdy, wyekwipowany w płynny i wydajny system e-MTB Bosch i wytrzymałą ramę aluminiową wraz z całkowicie ukrytym Zintegrowanym wymiennym akumulatorem (RIB, ang. Removable Integrated Battery). W tym roku zaopatrzony został w nową diodową manetkę systemu inteligentnego wspomagania i ekran Kiox, łączące się z aplikacją eBike Flow, umożliwiającą śledzenie aktywności, łączność przez Bluetooth i inne funkcje. Powietrzne zawieszenie od RockShox, napęd 1x12 Shimano i sztyca regulowana czynią z tego e-MTB perfekcyjny dobór dla szukających zastrzyku mocy na podjazdach, żeby zachować więcej siły gdy szlak inicjuje prowadzić w dół. Trek Powerfly 7 2024 jest właściwy dla Ciebie, jeśli... Chcesz czegoś więcej niżeli po prostu dodatkowej produktywności wspomagania elektrycznego. Dodatkowo, Ci potrzeba wysokiej jakości części asygnowanych do rowerów górskich, które największą różnicę pozwalają zaznać bezpośrednio na szlaku oraz zmodernizowanego kontrolera systemu inteligentnego wspomagania, wyposażonego w kolorowy ekran Kiox, wykorzystującego łączność Bluetooth oraz wielu usprawnionych funkcji śledzenia jazdy i opcji fitness. Użyte technologie Wytrzymała rama aluminiowa z nieskomplikowanym w obsłudze Zdejmowanym akumulatorem zintegrowanym 625 Wh, co zapewnia stylowy wygląd i ochronę na szlaku, nowy silnik Bosch Performance CX wspomagający do prędkości 25 km/h, ledowy kontroler systemu inteligentnego i wyświetlacz Kiox. Do tego, widelec RockShox 35 Gold RL, napęd 1x12 Shimano, 4-tłoczkowe hamulce hydrauliczne, koła Bontrager Line Comp 30 dopasowane do konstrukcji bezdętkowego i sztyca regulowana. Jaki jest Powerfly? Jeśli jesteś naprawdę wybredny w temacie części, to Powerfly 7 będzie dla Ciebie nadzwyczajnym wyborem. Uzyskujesz szersze koła, które zapewnią Ci ulepszoną trakcję i stabilność, niesprężystiejszy widelec, powiększający precyzję kierowania i lepszy napęd Shimano oferujący płynniejsze przerzucanie przy mniejszym wysiłku. Dlaczego pokochasz Treka Powerfly 7? dzisiaj jeszcze lepszy silnik Bosch jest mniejszy, lżejszy i sprawniejszy. Pedałuje się na nim bardziej naturalnie, a gdy akurat nie pedałujesz, ogranicza opór System Trek ze Zintegrowanym wymiennym akumulatorem (RIB, ang. Removable Integrated Battery) wygląda nadzwyczajnie i jest wyjątkowo przychylny dla użytkownika: osłonięty dzięki pełnemu zastosowaniu w ramie, można go łatwo wyjąć bez zastosowania narzędzi, a na dodatek umożliwia montaż koszyka na bidon Kontroler Kiox zaopatrzony w barwny wyświetlacz dostarcza danych na temat jazdy, łączy się z urządzeniami obsługującymi technologię Bluetooth® oraz zastosowane zabezpieczenie przed kradzieżą Sztyca regulowana pozwala w sekundę obniżyć siodełko, by nie przeszkadzało w trakcie zjazdów oraz ułatwia zsiadanie, gdy jesteś akurat obładowany ciężkim wyposażeniem Swój rower Powerfly możesz także wzbogacić o dodatkowe wyposażenie, takie jak bagażnik i błotniki, a zainstalowane fabrycznie okablowanie umożliwia proste podłączenie oświetlenia zasilanego poprzez silnik informacje techniczne* Rama Alpha Platinum Aluminium, zintegrowany wymienny akumulator RIB (ang. Removable Integrated Battery), zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek Control Freak, osłona Motor Armor, Boost148, oś przelotowa 12 mm Widelec rozmiar: XS RockShox 35 Gold RL, sprężyna DebonAir, tłumienie Motion Control, blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, powiększona korona dla eMTB, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 80 mm skoku wymiar: S, M, L, XL RockShox 35 Gold RL, sprężyna DebonAir, tłumienie Motion Control, blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, zwiększona korona dla eMTB, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 120 mm skoku Maks. Kompatybilny skok widelca 120 mm (526 mm od osi do korony), w wymiarach XS i S: 100 mm (492 mm od osi do korony). Koła Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, uszczelniane łożyska, na 6 śrub, Rapid Drive 108, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Line Comp 30, dostosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta Opona rozmiar: XS, S Bontrager XR3 Team Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściana boczna Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5 x 2,35" wymiar: M, L, XL Bontrager XR3 Team Issue, dopasowana do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, ściana boczna Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,40" Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. Wymiar opon Rama: 29 x 2,60" albo 27,5 x 2,8" (XS i S: 27,5 x 2,60") Widelec: Patrz specyfikacja producenta Napęd Manetka Shimano SLX M7100, 12-biegowa Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek Korba E*thirteen E*spec Plus, 34T, 165 mm długości Kas...