Trek Fuel EX 9.8 generacji 6 to rower na szlaki z krwi i kości zbudowany na podstawie sztywnej ramy z włókna węglowego, która jedzie płynnie, cicho i trzyma się wzorowo obranej linii. Obfituje w najnowocześniejsze rozwiązania techniczne, takie jak sterowany bezprzewodowo napęd SRAM GX AXS, wyjątkowo wysmakowany i łatwy w dobraniu do preferencji. W dodatku, 150 mm skoku z przodu i 140 mm skoku z tyłu zagwarantuje kontrolę na najtrudniejszych trasach, a całość dopełniają koła z włókna węglowego Bontrager z piastą o prędkim zazębianiu. Trek Fuel EX 9.8 generacji 6 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz maszyny full suspension, która poradzi sobie ze wszystkim, co czeka na szlaku. Interesują Cię rama i koła z włókna węglowego pochłaniające wibracje, najwyższej klasy zawieszenie, które zjada kamienie na śniadanie oraz doceniasz szykowny i bezkompromisowy 12-biegowy bezprzewodowy napęd. Użyte technologie Lekka i niesprężysta rama z włókna węglowego z kompletnym zawieszeniem FOX Performance, które zmienia kamieniste odcinki w przejażdżkę po parku. Koła z włókna węglowego ograniczające masę,równocześnie nieelastyczne i niezawodnie trzymające się obranej linii. Dodatkowo, sterowana bezprzewodowo przerzutka SRAM GX AXS i obręcze i opony do wykorzystania bezdętkowego, dzięki którym nie tracisz czasu na naprawę przebić. Zwieńczeniem całości są regulacja geometrii i schowek w ramie, które pozwalają perfekcyjnie dostosować rower do potrzeb. Jaki jest Fuel? Fuel EX 9.8 ucieleśnia ewolucję jazdy po szlakach. Otrzymał wydłużoną geometrię z przodu na strome zjazdy i bardziej pionową sztycę podsiodłową dla wygodnego pędzenia pod górę. Rama z włókna węglowego dba o minimalną masę, a dzięki przerzutce SRAM GX AXS miłośnicy najnowszych technice mogą się radować z wyższej klasy zmiany biegów. Dlaczego pokochasz Treka Fuel EX 9.8 Lekka rama z włókna węglowego i postępowa geometria powstały z myślą o identycznej produktywności na stromych, zakręconych zjazdach, jak i ostrych podjazdach. Lekkie i sztywne koła z włókna węglowego prosto pokonują nieprzystępny technicznie teren i pozwalają utrzymać kurs nawet na najszczególniej zakręconych trasach Zyskujesz najnowocześniejsze technologie w postaci konkretnej grupy GX od SRAM z systemem bezprzewodowej zmiany biegów AXS regulowane stery (miski kątowe sprzedawane oddzielnie) i Mino Link pozwalają wybrać spomiędzy sześciu przeróżnych konfiguracji geometrii W celu uzyskania ulepszonego dobrania dla wszystkich rowerzystów rozszerzyliśmy gamę rozmiarów i wykorzystujemy koła w adekwatnym dla ramy wymiarze: ramy XS posiadają koła 27,5-calowe, w S można wybrać między 27,5-calowymi albo 29-calowymi, a M i większe wyekwipowane są w koła 29-calowe dane technologiczne* Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wewnętrzny schowek, stery z regulowanym kątem, dostosowywana geometria Mino Link, regulowana charakterystyka zawieszenia, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu magnezu, rura podsiodłowa 34,9 mm, ISCG 05, linia łańcucha 55 mm, BSA 73, osłona dolnej rury, osłona na ramę do przewożenia, ABP, UDH, Boost148, 140 mm skoku Widelec Fox Performance 36, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumik GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 150 mm skoku Amortyzator Fox Performance Float X, 2-pozycyjne tłumik, 185 mm x 55 mm Koła Koło przednie Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Koło tylne Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz dostosowana do wykorzystania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, oś przelotowa 12 mm Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, 108T Rapid Drive, bębenek SRAM XD, Boost148, oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Line Elite 30, Tubeless Ready, 6-bolt, Boost110, 15mm thru axle Opona wymiar: XS, S Bontrager SE5 Team Issue, przypasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5 x 2,50" rozmiar: S, M, ML, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, dopasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Napęd Manetka SRAM GX Eagle AXS, 12-rzędowa Przerzutka tylna SRAM GX Eagle AXS Korba SRAM GX Eagle, DUB MTB Wide, 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości Wkład suportu SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, gwint BSA Kaseta Napęd SRAM Eagle XG-1275, 10-52, 12-biegowy Łańcuch wymiar: XS, S, M, ML, L, XL SRAM GX Eagle, 12-biegowa wymiar: XS, S, M, ML, L, XL SRAM GX Eagle, 12-rzędowa części Siodełko Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, sz...