Trek Domane AL 5 to szybki i wszechstronny rower szosowy, wyśmienity dla każdego, kto zaczyna asfaltowe przygody. Rama z Alpha Aluminium, prześwit na większe opony, 12-rzędowy napęd Shimano 105, mocowania na rurze górnej i geometria gwarantująca wygodę poprzez cały dzień powodują, iż Domane AL 5 jest nadzwyczajny do codziennej jazdy, grupowych przejażdżek, prędkich dojazdów, a choćby wypraw poza utwardzone trasy na większość szutrów. Trek Domane AL 5 jest dla Ciebie, jeśli... Chcesz rozpocząć przygodę z rowerami szosowymi i pragniesz maszyny, która jednocześnie będzie komfortowa, elegancka i, co najważniejsze, dostępna cenowo. Chcesz jeździć w głównej mierze po drogach, ale rower ma poradzić sobie ponadto z gorszym asfaltem i luźnymi szutrami,, a także potrzebujesz uniwersalnych przełożeń na każdy podjazd. Dni spędzone na letnim kręceniu brzmią cudnie, więc potrzebujesz odpowiedniego komfortu, aby jeździć tyle ile chcesz. Użyte technologie Rama z Alpha Aluminium linii 100 z udoskonalonymi kształtami rur dla profesjonalnego wyglądu i ulepszonej jazdy, 12-rzędowy komplet napędowy Shimano 105, potężne hamulce tarczowe bezawaryjne w każdych warunkach, szczególnie wytrzymałe koła, zaimplementowane mocowania w ramie do przewożenia uzupełniającego ekwipunku, 32 mm opony szosowe do zastosowania bezdętkowego dla uzupełniającej wygody, a także kierownica z flarą dla udoskonalonej kontroli i stabilności. Jaki jest Domane? Domane AL 5 to prawdziwy rower szosowy i genialna sugestia na rozpoczęcie szosowej przygody. Wygodny na cały dzień jazdy, wystarczająco prędki, aby utrzymać się w grupie i bardzo uniwersalny podczas wypadów w teren. Dlaczego pokochasz Treka Domane AL 5 bardzo wszechstronna i wykwintna maszyna, nadzwyczajna jako pierwszy wyczynowy rower szosowy wielki, 42 mm prześwit (zgodnie z rozmiarami) mieści większe opony dla dopełniającej wygody na większości szutrowych dróg Wewnętrzne prowadzenie przewodów i zintegrowany kokpit wyśmienity, estetyczny wygląd Mocowania na bagażnik, błotniki i na rurze górnej ułatwiają przewożenie całego koniecznego ekwipunku konkretne hamulce tarczowe zapewniają niezwłoczne hamowanie w każdych warunkach Specyfikacja techniczna* Rama Alpha Aluminium serii 100, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak UDH, niesprężysta oś przelotowa 142 x 12 mm Widelec Domane AL carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, fender mounts, flat mount disc, 12x100mm thru axle Koła Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch thru axle, removable lever Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm Zacisk tylny sztywna oś przelotowa Bontrager Switch Obręcz Bontrager Paradigm SL, dopasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, 24 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta Szprychy 14 g, ze stali nierdzewnej, czarne Opona Bontrager R1 Hard-Case Lite, stopka z drutu, 60 tpi, 700 x 32 mm Maks. Wymiar opon 40 mm bez błotników, 35 mm z błotnikami Napęd Manetka Shimano 105 R7120, 12-rzędowa Przerzutka przednia Shimano 105 R7100, obejma 31,8 mm, mocowanie dolne Przerzutka tylna Shimano 105 R7100, maks. Zębatka 36T Korba wymiar: 44 Shimano 105 R7100, 50/34, 165 mm długości wymiar: 49, 52 Shimano 105 R7100, 50/34, 170 mm długości rozmiar: 54, 56 Shimano 105 R7100, 50/34, 172,5 mm długości wymiar: 58, 61 Shimano 105 R7100, 50/34, 175 mm długości Wkład suportu rozmiar: 44, 49, 52, 54, 56, 58, 61 Shimano RS501 BSA rozmiar: 44, 49, 52, 54, 56, 58, 61 Prowheel PW-BB73+, 68/73 mm, gwintowany zewnętrzny Kaseta Shimano 105 7101, 11-34, 12-rzędowa Łańcuch Shimano SLX M7100, 12-biegowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 50T, 2x: 50/34 części Siodełko Verse Short, szyny stalowe, szerokość 145 mm Sztyca rozmiar: 44, 49 Bontrager Comp, ze stopu aluminium 6061, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, 250 mm długości wymiar: 52, 54, 56, 58, 61 Bontrager Comp, ze stopu aluminium 6061, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, 330 mm długości Kierownica wymiar: 44, 49 Bontrager Elite IsoZone VR-SF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 75 mm, głębokość 128 mm, szerokość 38 cm wymiar: 52 Bontrager Elite IsoZone VR-SF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 75 mm, głębokość 128 mm, szerokość 40 cm wymiar: 54, 56 Bontrager Elite IsoZone VR-CF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 93 mm, głębokość 123 mm, szerokość 42 cm rozmiar: 58, 61 Bontrager Elite IsoZone VR-CF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 93 mm, głębokość 123 mm, szerokość 44 cm Taśma na kierownicę Owijka Bontrager Supertack Perf Wspornik kierownicy wymiar: 44 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 poziomów, 70 mm długości wymiar: 49 Bontrager Elite, 31,8 mm...