Trek Domane SL 7 to nad wyraz produktywny długodystansowy rower szosowy z nowym sterowanym bezprzewodowo napędem Ultegra Di2 zapewniającym szybką i skrupulatną zmianę biegów w każdych warunkach. Lekka rama z włókna węglowego OCLV z przednim i tylnym rozdzielaczem IsoSpeed, koła z włókna węglowego i hydrauliczne hamulce tarczowe zapewniają płynną i szybką jazdę w trakcie długich przejażdżek. W dodatku, ma komfortowy schowek na wszystko co najważniejsze. Trek Domane SL 7 jest dla Ciebie, jeśli... Jeździsz szybko, ale pragniesz jeszcze szybciej. Chcesz przewagi w prędkości zapewnianej przez lekką ramę i koła z włókna węglowego, a także skrupulatny, momentalnie działający bezprzewodowy napęd Di2, który bezawaryjnie i błyskawicznie zmienia biegi. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV serii 500 z wygładzającymi trasę rozdzielaczami IsoSpeed z przodu i z tyłu, potężne hamulce tarczowe flat mount i nowy sterowany bezprzewodowo napęd 2x12 Shimano Ultegra Di2 gwarantujący niesłychaną precyzję i prędkość zmiany biegów. Na dodatek, przystosowane do konstrukcji bezdętkowego koła Aeolus Pro 3V, ograniczająca zmęczenie kierownica Bontrager Elite IsoZone oraz wbudowane schowki i wewnętrzne prowadzenie linek oraz przewodów polepszają skuteczność i wygląd roweru. Jaki jest Domane? Model Domane zyskał reputację szybkiego, zrównoważonego i wysoce uniwersalnego roweru szosowego genialnie nadającego się na długie trasy i najmocniej znane klasyki. Dzięki wysokiej precyzji zmiany przełożeń i pokaźniejszej niż kiedykolwiek prędkości i bezusterkowości działania, sterowany bezprzewodowo napęd Shimano Di2 podciąga osiągi na zupełnie nowy poziom. Dlaczego pokochasz Treka Domane SL 7 Nowy bezprzewodowy napęd Ultegra Di2 proponuje najszybszą, najpłynniejszą i najszczególniej responsywną zmianę biegów w historii Jest standardowo wyekwipowany w koła z włókna węglowego, co czyni go najistotniej przystępnym rowerem szosowym w gamie Domane z tym ważnym usprawnieniem Przedni i tylny rozdzielacz IsoSpeed pochłaniają meczące nierówności na nierównych drogach, dzięki czemu zachowujesz siły na dłużej komfortowy schowek zastosowany w ramę pozwala na przechowywanie narzędzi i sprzętu Pomimo geometrii endurance zapewniającej komfort na długich dystansach to wciąż piekielnie prędki rower wyścigowy Specyfikacja technologiczna* Rama Włókno węglowe OCLV linii 500, przedni i tylny rozdzielacz IsoSpeed, zintegrowany schowek, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek, napinacz łańcucha 3S, kompatybilna z DuoTrap S, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm Widelec Domane SL carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, fender mounts, flat mount disc, 12x100mm thru axle dopasowanie ramy Endurance Koła Koło przednie Bontrager Aeolus Pro 3V, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, sztywna oś przelotowa 100x12 mm Koło tylne Bontrager Aeolus Pro 3V, włókno węglowe OCLV, dopasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, bębenek 11/12-rzędowy Shimano, oś przelotowa 142 x 12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Zacisk tylny Bontrager Switch ze nieelastyczną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona Bontrager R3 Hard-Case Lite, przypasowana do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 120 tpi, 700x32c element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz Bontrager TLR Maks. Wymiar opon 38c Napęd Manetka Shimano Ultegra R8170 Di2, 12-biegowa Przerzutka przednia Shimano Ultegra R8150 Di2, zintegrowana, ciąg dolny Przerzutka tylna Shimano Ultegra R8150 Di2, maks. Zębatka 34T Korba rozmiar: 44, 47 Shimano Ultegra R8100, 50/34, 165 mm długości rozmiar: 50, 52 Shimano Ultegra R8100, 50/34, 170 mm długości rozmiar: 54, 56 Shimano Ultegra R8100, 50/34, 172,5 mm długości wymiar: 58, 60, 62 Shimano Ultegra R8100, 50/34, 175 mm długości Wkład suportu Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Kaseta Shimano Ultegra R8100, 11-34, 12 speed Łańcuch Shimano XT M8100, 12-biegowa części Siodełko rozmiar: 44, 47, 50, 52 Bontrager Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 155 mm wymiar: 54, 56, 58, 60, 62 Bontrager Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm Sztyca wymiar: 44, 47, 50, 52, 54, 56 Wewnętrzna nasadka masztu podsiodłowego Bontrager z włókna węglowego z zastosowanym mocowaniem światła, przesunięcie 20 mm, niska wymiar: 58, 60, 62 Wewnętrzna nasadka masztu podsiodłowego Bontrager z włókna węglowego z zastosowanym mocowaniem światła, przesunięcie 20 mm, wysoka Kierownica rozmiar: 44, 47 Bontrager Elite IsoZone VR-SF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 75 mm, głębokość 128 mm, szerokość 36 cm wymiar: 50 Bontrager Elite IsoZone VR-SF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 75 mm, głębokość 128 mm, szerokość 38 cm rozmiar: 52 Bontrager Elite IsoZone VR-SF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg...