Trek Fuel EXe 9.8 XT to zupełnie nowa klasa roweru górskiego, którego kompaktowy napęd dostosowuje się do Twojego stylu jazdy i przekazuje moc w praktycznie niedostrzegalny sposób. Wyekwipowany jest w małą,konkretną przekładnię TQ, która zagwarantuje wspomaganie, gdy go Ci potrzeba, lecz na zjazdach w pełni znika, dając Ci wrażenia z jazdy jak na rasowym rowerze na szlaki. Dzięki ramie z włókna węglowego maszyna jest lekka i responsywna, a usprawnione zawieszenie RockShox połączone ze sprawnością Shimano XT w zmianie biegów dopełnia komplet, zapewniając świetną równowagę wydajności i ceny. Trek Fuel EXe 9.8 XT 2023 jest dla Ciebie, jeśli... Jeździsz na szlakach i szukasz kombinacji najkorzystniejszych cech rowerów tradycyjnych i elektrycznych. Nie masz zamiaru poświęcić zwinności, żeby zyskać na mocy,z ochotą skorzystasz z lekkiego wspomagania na podjazdach. Doceniasz najnowocześniejsze technologie i interesują Cię usprawnienia w kluczowych punktach. Nie chcesz tracić naturalnych wrażeń z jazdy na rowerze górskim, a jednocześnie masz chrapkę na nowoczesny silnik, który zapewni ciche wsparcie. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z wbudowanym akumulatorem o pojemności 360 Wh i przekładnią falową TQ z inteligentnym gniazdkiem ładowania, zintegrowany ekran LED oraz dyskretny pilot na kierownicy. Ponadto, widelec RockShox Lyrik Select+ o skoku 150 mm ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger 2.1 RC oraz damper RockShox Super Deluxe Select+ o skoku 140 mm. Wszystko to zwieńczone staranną zmianą biegów i modulacją opartego na Shimano XT napędu. Jaki jest Fuel EXe? Fuel EXe 9.8 to rower elektryczny, który powstał z myślą o szlakach, dzięki temu żwawo i radośnie pokonuje zjazdy, a także gwarantuje intuicyjne wspomaganie przystosowujące się do Twojego sposobu podjeżdżania. Wyekwipowany jest w małą i potężną przekładnię TQ, która pracuje cicho i nie odrywa Twojej uwagi od szlaku, a całość dopełnia dokładna zmiana biegów Shimano XT, koła z włókna węglowego i usprawnione zawieszenie. Twoje pieniądze trafiają w kluczowe punkty maszyny. Dlaczego pokochasz Treka Fuel EXe 9.8 2023 generuje rewelacyjną równowagę między rowerem klasycznym i elektrycznym, proponując przystosowujące się do warunków wspomaganie, którego nie usłyszysz na podjazdach, a jednocześnie zwinną, naturalną charakterystykę jazdy i radość na zjazdach nieduża,konkretna przekładnia TQ została dostrojona do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę, a także dostosowuje moc do Ciebie, dzięki czemu jedziesz naturalnie Inteligentny port ładowania, elegancko zintegrowany wyświetlacz i dyskretne komponenty sterowania powodują, iż maszyna ta wygląda i prowadzi się jak klasyczny rower górski Dzięki usprawnionemu zawieszeniu RockShox o 150 mm skoku z przodu i 140 mm z tyłu wręcz płynie, nawet po skomplikowanych trasach. Na długie dni w siodełku można zamontować dodatkowy akumulator rozszerzający zasięg niepokaźny. Lekki. Cichy. Naturalny. HPR50 Sercem przekładni TQ-Group do rowerów elektrycznych jest moduł HPR50, czyli przekładnia falowa o momencie obrotowym 50 Nm. Czym jest przekładnia falowa? Jest to stosunkowo prosty, ale pomysłowy mechanizm napędowy, który działa podobnie do silnika obrotowego, ale jest bardziej wyrafinowany. W środku znajdują się trzy koncentryczne elementy dokładne: generator fal eliptycznych, wewnętrzny elastyczny wielowypust i wielowypust krągły, które wspólnie napędzają rower, a jednocześnie są drobne i lekkie. W porównaniu z klasycznymi przekładniami zębatymi i pasowymi przekładnia falowa ma mniejszy wymiar, jest mocniejsza, pracuje bardziej płynnie i jest trwalsza. Ze względu na ich precyzję, wytrzymałość i niewielki wymiar przekładnie falowe, a w szczególności napędy z przekładnią falową TQ, są wykorzystywane w przemyśle kosmicznym, lotnictwie, medycynie i robotyce. Z tych samych powodów, dla których sprawdzają się one w lądownikach księżycowych i robotach chirurgicznych, wyśmienicie radzą sobie także w rowerach elektrycznych. Dodatkowy akumulator Range Extender Zyskaj 40% zasięgu dzięki opcjonalnemu zewnętrznemu akumulatorowi 160 Wh. Zawiera się w standardowym koszyku na bidon i nie wymaga niełatwego prowadzenia kabli, ani specjalnych mocowań. Zdejmowany akumulator Akumulator 360 Wh gwarantuje Ci moc na 2-5 godzin jazdy. Ukryty jest w rurze dolnej, lecz wciąż prosto go zdjąć dla wygodniejszego ładowania. Dane techniczne* Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm skoku Widelec RockShox Lyrik Select+, sprężyna DebonAir, tłumik Charger 2.1 RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 150 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Select+ RT, 205 mm x 60 mm Koła Koło przednie Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelot...