Fuel EXe 9.8 GX AXS stanowi ewolucję elektrycznych rowerów górskich, dzięki nieznacznemu,solidnemu silnikowi, który skrywa we wnętrzu prawdziwie kosmiczne technologie. Zbudowany jest na podstawie ramy z lekkiego, niesprężystego i wydajnego włókna węglowego, która zapewnia żywą i radosną jazdę. To nie wszystko. Zaopatrzony jest w koła z włókna węglowego, sterowany bezprzewodowo napęd SRAM GX AXS i nad wyraz płynnie pracujące zawieszenie w postaci widelca RockShox Lyrik Select+ i dampera SuperDeluxe Select+. Trek Fuel EXe 9.8 GX AXS 2023 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz żwawego roweru na szlaki, który pojedzie jak konwencjonalny rower MTB w prędkim i niełatwym terenie, a jednocześnie trochę pomoże podczas podjazdu. Chcesz pionierskich technice wszędzie, równocześnie w silniku, jak i napędzie oraz usprawnionego zawieszenia, które pozwoli Ci frunąć po szlaku. Nie chcesz tracić naturalnych wrażeń z jazdy na rowerze górskim, a równocześnie masz chrapkę na innowacyjny silnik, który zapewni ciche wsparcie. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zastosowanym akumulatorem o obszerności 360 Wh, a także przekładnia falowa TQ z inteligentnym gniazdkiem ładowania, zintegrowany ekran LED i dyskretny pilot na kierownicy. Ponadto, widelec RockShox Lyrik Select+ o skoku 150 mm ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger 2.1 RC oraz damper RockShox Super Deluxe Select+ o skoku 140 mm. A wisienka na torcie? Bezprzewodowy napęd SRAM GX AXS, dzięki któremu kokpit pozostaje minimalistyczny i uporządkowany. Jaki jest Trek Fuel EXe? Fuel EXe 9.8 to wyrafinowany rower na szlaki, który zagwarantuje moc potrzebną na prędkie podjazdy, a na górze obraca się i pędzi w dół po każdej trasie, od trudnych technologicznie po te bardziej dla początkujących. Wyposażony jest w futurystyczne technologie, takie jak przypasowaną do podróży w kosmos przekładnię TQ i bezprzewodową przerzutkę SRAM GX AXS utrzymującą minimalizm w kokpicie. Całość dopełniają karbonowe koła i usprawnione zawieszenie RockShox, na którym wręcz szybujesz po szlaku, gdy na trasie zrobi się ostro. Dlaczego pokochasz Treka Fuel EXe 9.8 GX AXS Dostajesz maszynę, która jedzie skrupulatnie tak, jak Twój ulubiony rower na szlaki, a jednocześnie zagwarantuje przypasowujące się do Twoich potrzeb wspomaganie, z którym nie poczujesz się jak oszust minimalna,konkretna przekładnia TQ została dostrojona do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę oraz dopasowuje moc do Ciebie, dzięki czemu jedziesz naturalnie Inteligentny port ładowania, elegancko zintegrowany wyświetlacz i dyskretne części sterowania powodują, iż maszyna ta wygląda i prowadzi się jak klasyczny rower górski Dzięki usprawnionemu zawieszeniu RockShox o 150 mm skoku z przodu i 140 mm z tyłu wręcz płynie, choćby po niełatwych trasach. Na długie dni w siodełku można zamontować dodatkowy akumulator powiększający zasięg niewiele znaczący. Lekki. Cichy. Naturalny. HPR50 Sercem przekładni TQ-Group do rowerów elektrycznych jest moduł HPR50, czyli przekładnia falowa o momencie obrotowym 50 Nm. Czym jest przekładnia falowa? Jest to stosunkowo prosty, lecz pomysłowy mechanizm napędowy, który działa podobnie do silnika obrotowego, lecz jest bardziej wyrafinowany. Wewnątrz znajdują się trzy koncentryczne komponenty skrupulatne: generator fal eliptycznych, wewnętrzny rozciągliwy wielowypust i wielowypust kolisty, które wspólnie napędzają rower, a jednocześnie są minimalne i lekkie. W porównaniu z tradycyjnymi przekładniami zębatymi i pasowymi przekładnia falowa ma mniejszy wymiar, jest mocniejsza, pracuje bardziej płynnie i jest trwalsza. Sprawdź także: rowery enduro Ze względu na ich precyzję, wytrzymałość i drobny rozmiar przekładnie falowe, a w szczególności napędy z przekładnią falową TQ, są wykorzystywane w przemyśle kosmicznym, lotnictwie, medycynie i robotyce. Z tych samych powodów, dla których sprawdzają się one w lądownikach księżycowych i robotach chirurgicznych, nieprzeciętnie radzą sobie także w rowerach elektrycznych. Dodatkowy akumulator Range Extender Zyskaj 40% zasięgu dzięki opcjonalnemu zewnętrznemu akumulatorowi 160 Wh. Mieści się w charakterystycznym koszyku na bidon i nie wymaga skomplikowanego prowadzenia kabli, ani specjalnych mocowań. Zdejmowany akumulator Akumulator 360 Wh zagwarantuje Ci moc na 2-5 godzin jazdy. Ukryty jest w rurze dolnej, ale wciąż prosto go zdjąć dla wygodniejszego ładowania. Informacje techniczne* Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm skoku Widelec RockShox Lyrik Select+, sprężyna DebonAir, tłumik Charger 2.1 RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 150 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Select+ RT, 205 mm x 60 mm Koła Koło przednie Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Koło...