Trek Madone SLR 7 2023 generacja siódma Madone SLR 7 to najkorzystniejszy szosowy rower wyścigowy. Rama z włókna węglowego OCLV linii 800 z przystępną tylko u nas technologią IsoFlow, która poprawia parametry aerodynamiczne, ogranicza masę i wygładza drogę. Wyposażony jest w niewiarygodnie staranny sterowany bezprzewodowo napęd Shimano Ultegra Di2, a także koła z włókna węglowego o wysokim profilu, które przecinają powietrze, gdy pędzisz w peletonie. Trek Madone SLR 7 2023 jest dla Ciebie, jeśli... Stawiasz prędkość na pierwszym miejscu i szukasz najlepszej wyścigowej ramy aero z nową aerodynamiczną technologią udoskonalającą wygodę IsoFlow, która ogranicza gramy i waty. Doceniasz wyrafinowane rozwiązania, na przykład sterowany elektronicznie napęd Shimano Ultegra Di2, który pracuje niewiarygodnie szybko i pewnie w każdych warunkach. Użyte technologie Lekka rama z włókna węglowego OCLV serii 800 z nowym aerodynamicznym profilem rur Kammtail Virtual Foil, aerodynamiczna i wygładzająca nierówności podłoża technologia IsoFlow oraz wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów. Sterowany bezprzewodowo napęd 2x12 Shimano Ultegra Di2, hydrauliczne hamulce tarczowe flat mount, dopasowane do konstrukcji bezdętkowego koła Bontrager Aeolus Pro 51 z włókna węglowego oraz wytwarzana z włókna węglowego OCLV kierownica zintegrowana z mostkiem. Jaki jest Trek Madone SLR 7 2023? Madone SLR to nasza najkorzystniejsza i najlżejsza aerodynamiczna rama szosowa, ale to dzięki nowej technice IsoFlow rower ten eksponuje się na tle konkurencji. Polepsza pochłanianie wstrząsów, zapewniając komfortową jazdę przy zachowaniu jedynych w swoim typu właściwości aerodynamicznych. Dlaczego pokochasz Madone 2023 technologia IsoFlow pozwala na odginanie masztu podsiodłowego, co czyni jazdę wygodną, a równocześnie polepsza aerodynamikę ramy i ogranicza masę. Bezprzewodowy napęd Ultegra Di2 oferuje szybką i responsywną zmianę biegów Włókno węglowe OCLV linii 800 to najlżejszy materiał jaki kiedykolwiek opracowaliśmy. Dzięki niemu Madone jedzie szybciej w każdym terenie i w każdych warunkach Dzięki wzorom malowania Madone Project One ICON ten najwyższej klasy rower wyścigowy to prawdziwe dzieło sztuki informacje technologiczne* Rama Włókno węglowe OCLV kolekcji 800, profil rur KVF (Kammtail Virtual Foil), rura podsiodłowa IsoFlow, ukryte prowadzenie przewodów, napinacz łańcucha aero 3S, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm Widelec Madone KVF kompletnie z włókna węglowego, zwężana karbonowa rura sterowa, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulca, hamulce tarczowe flat mount, karbonowe haki, oś przelotowa 12 x 100 mm dostosowanie ramy H1.5 Race Koła Koło przednie Bontrager Aeolus Pro 51, włókno węglowe OCLV, Tubeless Ready, oś przelotowa 100 x 12 mm Koło tylne Bontrager Aeolus Pro 51, dostosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, bębenek piasty Shimano na 11/12 biegów, oś przelotowa 142 x 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Aeolus Pro 51, OCLV Carbon, Tubeless Ready, 100x12mm thru axle Opona Bontrager R3 Hard-Case Lite, stopka z aramidu, 120 tpi, 700x25c Maks. Wymiar opon 28c Napęd Manetka Shimano Ultegra R8170 Di2, 12-biegowa Przerzutka przednia Shimano Ultegra R8150 Di2, zintegrowana, ciąg dolny Przerzutka tylna Shimano Ultegra R8150 Di2 Korba rozmiar: 47 Shimano Ultegra R8100, 52/36, 165 mm rozmiar: 50, 52 Shimano Ultegra R8100, 52/36, 170 mm wymiar: 54, 56, 58 Shimano Ultegra R8100, 52/36, 172,5 mm wymiar: 60, 62 Shimano Ultegra R8100, 52/36, 175 mm Wkład suportu Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Kaseta Shimano Ultegra R8100, 11-30, 12-rzędowa Łańcuch Shimano Ultegra/XT M8100, 12-rzędowy Maks. Wielkość zębatki 1x: 50T, 2x: 54/40 elementy Siodełko rozmiar: 47, 50, 52 Bontrager Aeolus P2 Elite, 155 mm szerokości rozmiar: 54, 56, 58, 60, 62 Bontrager Aeolus Elite, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 145 mm Sztyca rozmiar: 47, 50, 52, 54 Wewnętrzna nasadka masztu podsiodłowego aero Madone z włókna węglowego z wbudowanym mocowaniem lampki, przesunięcie 0 mm, niska rozmiar: 56, 58, 60, 62 Wewnętrzna nasadka masztu podsiodłowego aero Madone z włókna węglowego z zaimplementowanym mocowaniem lampki, przesunięcie 0 mm, wysoka Kierownica zintegrowana ze wspornikiem wymiar: 47 Zintegrowana kierownica/mostek Madone Integrated, włókno węglowe OCLV, 380 mm szerokości, długość mostka 80 mm rozmiar: 50, 52 Zintegrowana kierownica/mostek Madone Integrated, włókno węglowe OCLV, 400 mm szerokości, długość mostka 90 mm wymiar: 54 Zintegrowana kierownica/mostek Madone Integrated, włókno węglowe OCLV, 420 mm szerokości, długość mostka 90 mm wymiar: 56, 58 Zintegrowana kierownica/mostek Madone Integrated, włókno węglowe OCLV, 420 mm szerokości, długość mostka 100 mm wymiar: 60, 62 Zintegrowana kierownica/mostek Madone Integrated, włókno węglowe OCLV, 440 mm szerokości, długość mostka 110 mm Taśma na kierownicę Owijka Bontrager Supertack Perf Tarcza hamulcowa Shimano MT800, center...