Trek Slash 8 to maszyna do enduro, która pędzi na prędkich 29-calowych kołach i podciąga się płynnie dzięki zawieszeniu RockShox, a za napęd odpowiada 12-biegowy napęd SRAM GX Eagle. Aluminiowa rama z najnowocześniejszymi rozwiązaniami technologicznymi i solidne koła ze stopu aluminium czynią z tego roweru nadzwyczajnie wszechstronną maszynę. Trek Slash 8 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz szerokiego roweru z sporymi kołami, żeby pokonywać obfite przeszkody i wykonywać wielkie skoki. Może i zdarzy Ci się zmierzyć z zawodami enduro,typowo chcesz pędzić po szalonych zjazdach szybciej niżeli znajomi. Użyte technologie Aluminiowa rama do ostrej jazdy z nawierconym suportem, podwójne osłony rury dolnej, Kock Block 2.0 i damper RockShox Super Deluxe Select+ o 160 mm skoku na długie zjazdy, a także amortyzator RockShox ZEB Select o 170 mm skoku. Do tego, napęd SRAM GX Eagle z obszerniejszą zębatką z 52 zębami, 4-tłoczkowe hamulce Code R i całkowicie bezdętkowe koła Line Comp 30. Jaki jest Slash? Ze Slash 8 mocna efektywność do enduro jest na wyciągnięcie ręki, z rozsądnie dopasowanym wyposażeniem, które nie zostawi dziury w portfelu. Aluminiowa rama, mocne zawieszenie i napęd 1x12 Eagle składają się na rower, który jednakowo dobrze czuje się na trasie wyścigu, jak i podczas przygód w lesie. Dlaczego pokochasz Treka Slash 2023 szykowny schowek wbudowany w ramę zezwala na przechowywanie narzędzi i sprzętu Dodaliśmy drugą osłonę dolnej rury, by lepiej chronić ramę w trakcie wwożenia roweru na górę jednakowo należycie sprawdza się na torze wyścigowym i w dzikim terenie — Slash to rower wyścigowy, ale daje także multum radości na trudniejszych szlakach nowe, demontowane zabezpieczenie Knock Block zezwala na szerszy zakres ruchu kierownicy, dzięki czemu chroni linki i przewody bez uszczerbku na promieniu skrętu Szersza rura podsiodłowa, szersza sztyca podsiodłowa—sztyca o średnicy 34,9 mm jest mocniejsza, bardziej wytrzymała i porusza się szybciej w górę i w dół informacje techniczne* Rama Alpha Platinum Aluminium, zaimplementowany schowek, zwężana główka ramy, Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, osłona rury dolnej, osłona transportowa, wkręcany suport, ISCG 05, sztyca podsiodłowa 34,9 mm, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, ABP, Boost148, 160 mm skoku Widelec RockShox ZEB Select, sprężyna DebonAir, tłumik Charger 2.1 RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś Maxle Stealth, 170 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Select+ RT, 230 mm x 62,5 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 180 mm (596 mm od osi do korony) Koła Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, 108T Rapid Drive, bębenek SRAM XD, Boost148, oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Line Comp 30, dostosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta Maks. Rozmiar opon Rama: 29 x 2,50" Widelec: Patrz specyfikacja producenta Napęd Manetka SRAM GX Eagle, 12-biegowa Przerzutka tylna SRAM GX Eagle Korba SRAM X1 Eagle, DUB MTB Wide, stalowa zębatka 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości Wkład suportu SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, gwint BSA Kaseta Napęd SRAM Eagle XG-1275, 10-52, 12-biegowy Łańcuch SRAM GX Eagle, 12-rzędowa Maks. Wielkość zębatki Maks.: 34T, Min. 28T komponenty Siodełko Bontrager Arvada, drążone szyny chromo-molibdenowe, szerokość 138 mm Sztyca wymiar: S TranzX JD-YSP39, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm wymiar: M, ML TranzX JD-YSP39, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm rozmiar: L, XL TranzX JD-YSP39, 170 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm Kierownica Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 820 mm Chwyty Bontrager XR Trail Pro, stop aluminium z obejmą Wspornik kierownicy Bontrager Elite, 35 mm, 0 stopni, 35 mm długości Hamulec Hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Code R 4-tłoczkowe Tarcza hamulcowa rozmiar: S, M, ML, L, XL SRAM CenterLine, 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 180 mm rozmiar: S, M, ML, L, XL SRAM CenterLine, 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 200 mm wymiar tarczy Maks. Średnice tarcz hamulcowych: Przód zgodnie ze specyfikacją producenta widelca, 200 mm z tyłu Waga Waga M - 15.50 kg / 34.18 lbs Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. Tabelka wymiarów rozmiar roweru Wzrost rowerzysty Wewnętrzna długość nogi S 153-166 cm 72-79 cm M 161-172 cm 76-81 cm M/L 168-179 cm 77-84 cm L 177-188 cm 83-88 cm XL 186-196 cm 87-92 cm *Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, odcieni, materiałów i cen. Ze względu...