Trek Slash 9.9 XX AXS T-Type to najwyższej klasy rower górski enduro z włókna węglowego gotowy przebić się poprzez każdy teren. Zbudowany jest z włókna węglowego OCLV Mountain i ma 170 mm zawieszenie z wysokim punktem obrotu, które połyka głazy i zachowuje znakomitą przyczepność choćby na pionowych spadkach i stromych wzniesieniach. 29-calowe koło przednie i 27,5-calowe koło tylne zapewniają pełne wrażeń prowadzenie, a ulepszony zespół zawieszenia RockShox oprze się wszelkim przeciwnościom. W dodatku najlepszy bezprzewodowy napęd SRAM XX AXS Transmission, który zapewnia skrupulatne przerzucanie choćby przy znacznym obciążeniu. Trek Slash 9.9 XX jest dla Ciebie, jeśli... Chcesz posiadać najlepszy karbonowy rower enduro na rynku i nie chcesz oszczędzać na komponentach. Ci trzeba maszyny, która staje się dziką bestią na zjazdach, a na podjazdach olśniewa zwinnością i przyczepnością i stabilnością zawieszenia z wysokim punktem obrotu. Długi skok to dla Ciebie podstawa, lecz chcesz także łatwo wrócić z powrotem na górę. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zawieszeniem z wysokim punktem obrotu, a także dodatkowym miejscem na przechowywanie wewnętrzne. Przedni i tylny skok 170 mm z widelcem RockShox ZEB Select+ ze sprężyną DebonAir i damperem Charger 3 RC2 oraz amortyzatorem RockShox Super Deluxe Select+. Napęd SRAM XX Eagle AXS Transmission zapewnia bezprzewodowe przerzucanie, które za każdym razem działa płynnie niezależnie od obciążenia, a dostosowywana sztyca Bontrager Line Dropper gwarantuje przestrzeń do zmiany pozycji. Mieszane koła karbonowe Bontrager Line Elite 30 do zastosowań bezdętkowych, 29-calowe z przodu i 27,5-calowe z tyłu, z piastą Rapid Drive zapewniają wszechstronność w każdych warunkach. Jaki jest Slash? Dla osób, których interesuje tylko to, co najkorzystniejsze, Slash 9.9 XX AXS T-Type to spełnienie marzeń. Posiada on 170 mm skoku z przodu i z tyłu, lepsze zawieszenie i napęd oraz karbonowe obręcze, dzięki czemu wspina się lekko, a zjeżdża, jakby nie było jutra. Dlaczego pokochasz Treka Slash 9.9 XX Zawieszenie z wysokim punktem obrotu daje Ci niesamowitą kontrolę na przeraźliwie stromych zjazdach, w trakcie gdy dokładnie dopasowany anti-squat i kółka przerzutki oversized niesamowicie powiększają skuteczność pedałowania Długi przedni i tylny skok zawieszenia, 170/170 mm, jest więcej niż wystarczający do przyjmowania znacznych skoków roweru i śmigania po skalistych szlakach Rama i koła z włókna węglowego OCLV Mountain zapewniają lekkość, sztywność w adekwatnych miejscach oraz gładką i cichą jazdę przez nieprzebyte ostępy Rower jest gotowy do jazdy, wyekwipowany w zestaw mieszanych kół – szybką 29-calową obręcz z przodu oraz nieelastyczne, lecz zwinne 27,5-calowe koło tylne, które można zamienić na 29 cali dla obszerniejszej prędkości Możesz zmodyfikować rower Slash w zależności od tego, gdzie się wybierasz, używając MinoLink, dostosowywanego współczynnika dźwigni, a także opcjonalnych sterów z regulowanym kątem (niedołączonych) Specyfikacja techniczna* Rama rozmiar: M, M/L, L Włókno węglowe OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, dostosowywana geometria Mino Link, dostosowywana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, sztywna oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku rozmiar: XL Włókno węglowe OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, dostosowywana geometria Mino Link, dostosowywany dostosowywana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, sztywna oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku Widelec RockShox ZEB Ultimate Flight Attendant, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 2.1 RCT3 AXS, zwężana rura sterowa 1,5", przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 170 mm skoku Amortyzator RockShox Vivid Ultimate, 230 x 65 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 190 mm (606 mm od osi do korony), S: 190 mm (587 mm od osi do korony) Koła Koło przednie Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przypasowana do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm Koło tylne Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przypasowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, nieelastyczna oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona rozmiar: M, M/L, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, dostosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" rozmiar: M, M/L, L, XL Bontrager SE6 Team Issue, przypasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120...